Plata dubla

Modalitați de plată, factură electronică
Avatar utilizator
andreeasarbux1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 25 Feb 2020, 06:04

Plata dubla

Mesajde andreeasarbux1 » 25 Feb 2020, 06:06

Buna ziua, in septembrie 2019 am efectuat o plata dubla a facturii lunare, care nu a fost corectată de telekom.cum procedez ca să mi se returneze banii în cont?
0 x

Avatar utilizator
JustMe
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 03 Mai 2018, 13:59

Re: Plata dubla

Mesajde JustMe » 25 Feb 2020, 16:16

https://www.telekom.ro/contact/

- selectezi Da (Esti client TELEKOM ?)
- selectezi Fizic (Persoana fizica/juridica ?)
- selectezi Reclamatii (Cum te putem ajuta ?)
- selectezi Servicii fixe >>> Informatii factura (Categorie)
etc, etc, etc, iar la Intrebare soliciti restituirea platii duble (plata nedatorata) astfel incat soldul curent sa devina negativ (-plata dubla RON), iar la factura urmatoare vei plati doar diferenta daca totalul de plata este pozitiv (noua factura este mai mare decat plata dubla)
0 x


Înapoi la “Facturi, plați și consum”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron