plata facturii

Modalitați de plată, factură electronică
Avatar utilizator
vintanvasile1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Iul 2019, 08:20

plata facturii

Mesajde vintanvasile1 » 12 Iul 2019, 08:23

Unde si cum pot vedea in contul meu daca o factura este platita sau nu?
Multumesc
0 x

Avatar utilizator
vshurubeanu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 20 Sep 2019, 16:04

Re: plata facturii

Mesajde vshurubeanu1 » 20 Sep 2019, 16:13

Titlu sesizare: SMS primit de subsemnatul ref. date factura curenta neconforme cu datele din MyAccount
Bună ziua,
La 11 sept a.c. ora 10.24 am primit un SMS pe mobilul meu 0721943472 (Hurubeanu Stefan Valeriu) de la TelekomFix, prin care sunt anunţat că, -citez din SMS,- “a fost emisă factura Telekom nr. TKR190315344132 în valoare de 86.62 lei aferentă codului de abonat 40822000202417, cu termen scadent 20.09.2019”. În SMS mi se mai scrie că „Vizualizare aici http:\\teleko.me/f ”.

Mi s-a părut suspect acest mesaj întrucât menţionează termenul de “Codul abonatului”, termen care nu apare în terminologia facturilor Telekom. În facturi apare “Codul de facturare”, cod care diferă de la lună la lună, nu „Codul abonatului” care ar fi unul constant.

În plus, deschizând pagina contului meu la Telekom nu am găsit nici urmă a facturii curente (pentru postul nostru de telefonie fixă 0268413916 plus TV plus Internet). Rezultă astfel că factura mea nu a fost încă emisă (la data de 20 sept. a.c. când mi-am consultat contul meu la Telekom).
Vă adresez rugămintea să mă lămuriţi asupra acestui caz.
Cu stimă, Hurubeanu St. Val.
Braşov, 20 sept. 2019.
0 x


Înapoi la “Facturi, plați și consum”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator