probleme facturi decedat

Modalitați de plată, factură electronică
Avatar utilizator
vitcageorgeta1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 05 Mai 2019, 16:17

probleme facturi decedat

Mesajde vitcageorgeta1 » 05 Mai 2019, 16:42

Către,
TELEKOM ROMÂNIA COMMUNICATIONS SA

Subsemnatul Vâtcă Ioan, domiciliat în municipiul Roman, str. Oituz, bl. 8, Ap.42, cod: 611016, județul Neamț vă fac cunoscut următoarele:
- D-na Ursache Ileana, din comuna Oțeleni, județul Iași, str. Principală, cod: 707355, număr telefon: 0232761058 a încetat din viață la data 25 februarie 2019.
- În ziua de 5 martie 2019 am depus la Telekom Roman o copie de certificatul de deces prin care anunțam furnizorul despre cele întâmplate, operatoarea efectuând pe calculator mișcările necesare și am cerut să preiau eu acest abonament, dar ulterior mi s-a comunicat că nu este posibil. Menționez că din aceeași zi nu am mai avut imagine la televizor.
- În ziua de 20 martie 2019 am predat conform Procesului verbal NIRC 2667960 următoarele echipamente:
1. Digital Satellite receiver, CDVB5668 - 1 buc.;
2. Viewing card – NDS. – 1 buc.
Tot în acest moment mi s-a comunicat că s-au rezolvat toate problemele, adică încetarea abonamentelor VOCE FIXĂ și TELEVIZIUNE, de către reprezentanta firmei.
- După 1 aprilie 2019, pe numele Ursache Ileana se primește factură în valoarea de 50.90 lei, deși era decedată și nu mai poseda echipamente de recepție. M-am deplasat din nou la Telekom Roman, unde reprezentanta firmei mi-a comunicat că se va recalcula factura.
- A venit noua factură din 1 mai 2019 cu o sumă totală de 128.07 lei, totalizând ambele luni și penalitățile pentru factura neachitată din aprilie.
Acum vă întreb următoarele:
1. De ce mai apare pe factură Ursache Ileana dacă este decedată și s-a depus copia de pe certificatul de deces pe data de 5 martie 2019?
2. De ce trebuie plătite niște servicii pentru care nu mai sunt echipamentele de recepție?
Vă rog să remediați aceste greșeli, să anulați aceste facturi pentru servicii neprestate de către dvs., pentru a nu fi nevoit să mă adresez Oficiului pentru Protecția Consumatorilor și Mass-mediei.

Cu respect,
I. Vâtcă
0 x

Înapoi la “Facturi, plați și consum”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator