Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Telekom TV Web & Mobile, HBO GO, DolceSport
Avatar utilizator
Iulia
Administrator
Administrator
Postări: 144
Membru din: 28 Sep 2016, 13:09

Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde Iulia » 05 Iul 2017, 11:02

Salutari,

Multi dintre voi au intrebat daca serviciul Telekom Tv este disponibil gratuit sau nu pentru abonatii Telekom. Ne bucura interesul vostru pentru acest serviciu. ;)

De aceea, ne-am gandit sa facem un mic infografic din care sa va puteti da seama cu usurinta ce anume aveti inclus in abonamentele voastre si sa va bucurati de continutul video.

Desigur, pe langa canalele TV online incluse in abonamentul vostru Telekom, puteti activa noi optiuni din contul MyAccount!

Aplicatia Telekom TV o gasiti:
- aici pentru iOS;
- aici pentru Android.

Asa ca hai pe TelekomTV.ro sa vezi superfilme, documentare si animatii! :)
Fişiere ataşate
FORUM-Infografic_TelekomTv.jpg
FORUM-Infografic_TelekomTv.jpg (1.2 MiB) Vizualizat de 900 ori
0 x
#experienteimpreuna

Tag-uri:

Avatar utilizator
farrierviviinew1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 29 Iun 2017, 13:11

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde farrierviviinew1 » 05 Iul 2017, 19:25

Răspuns la întrebarea din subiect: DA, am Telekom TV inclus in abonament de la abonare dar nu am reușit activarea și, din păcate, de o luna și jumătate nimeni din Telekom nu mă poate ajuta (post13129.html?hilit=Myaccount#p13129).
0 x

Avatar utilizator
vladysymo
Boboc
Boboc
Postări: 9
Membru din: 05 Oct 2016, 18:42
Localitate: Ripiceni

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde vladysymo » 06 Iul 2017, 12:37

Desigur dar "Nu ești abonat la niciun pachet care conține acest canal TV." Abonament Televiziune L - Dolce Sport nu functioneaza .
0 x

Avatar utilizator
covasnianu.adrian1
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 06 Iul 2017, 23:25

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde covasnianu.adrian1 » 06 Iul 2017, 23:28

Buna ziua!
Desi este facturat deja HBO GO nu reusesti sa accesez platforma.
Am incercat sa accesez HBO GO via Chrome/Opera/IE acasa pe conexiunea de internet de la Telekom.
Am urmat pasii, am selectat la autentificare Telekom Romania, m-am logat cu contul aferent dar primesc urmatorul mesaj : HBO GO nu a putut fi validat prin procesul Single Sing On. Te rugam sa contactezi operatorul.
Aveti idee ce e de facut?
Mentionez ca in contul de pe Telekom la Servicii/Telekom TV Web&Mobile la Pachet de continut active se regaseste HBO GO.

Mai trebuie sa fac ceva in plus?
Contul este R2466410005474.
Va multumesc!
0 x

Avatar utilizator
covasnianu.adrian1
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 06 Iul 2017, 23:25

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde covasnianu.adrian1 » 18 Iul 2017, 09:17

Buna ziua! De mai bine de 12 zile (de la sesizare) problema de acces in contul HBO GO si mai nou (Telekom.ro my account) nu este posibila. Desi am pus la dispozitie toate informatiile necesare (nr. telefon, nr. cont abonat, user+parola de acces) si am purtat 6 discutii cu cel putin 4 persoane diferite de Telekom problema nu este rezolvata. O problema de sistem (acceptata si asumata de Telekom) asupra careia nu se gaseste rezolvare. Data scadenta a facturii 12.07.2017 a fost depasita si am facut eu un prim pas pentru continuarea acestui demers. Din nefericire echipa Telekom nu reuseste sa finalizeze si sa valideze un cont pe numele Covasnianu Adrian cu care sa am acces la My Account si implicit laserviciul platit deja, respectiv HBO GO. Astept o rezolvare cat mai rapida la o chestiune simpla! Va multumesc!
0 x

Avatar utilizator
ciojung
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 22 Iul 2017, 17:47

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde ciojung » 22 Iul 2017, 18:03

Cum bănuiam... Nu sunt singurul cu această problemă!
0 x

Avatar utilizator
Ilinca
Moderator
Moderator
Postări: 320
Membru din: 27 Oct 2016, 12:56

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde Ilinca » 24 Iul 2017, 12:33

Bună,

@farrierviviinew1, vladysymo, ciojung - pentru verificări, vă rog să îmi trimiteți codul de facturare și adresa de e-mail asociată contului, printr-un mesaj privat.

@covasnianu.adrian1 - am răspuns mesajului tău privat. Colegii vor remedia situația în cel mai scurt timp posibil.

Mulțumesc!
0 x

Avatar utilizator
liliana_luk1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 28 Iul 2017, 11:28

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde liliana_luk1 » 28 Iul 2017, 12:28

Buna ziua!

Intampin aceeasi problema cu dl Covasnuianu de mai sus:

Desi este facturat deja HBO GO nu reusesc sa accesez platforma. Am incercat sa accesez HBO GO pe conexiunea de internet de la Telekom.
Am urmat pasii, am selectat la autentificare Telekom Romania, m-am logat cu contul aferent dar primesc urmatorul mesaj : HBO GO nu a putut fi validat prin procesul Single Sing On. Te rugam sa contactezi operatorul.
Mentionez ca in contul de pe Telekom la Servicii/Telekom TV Web&Mobile la Pachet de continut active se regaseste HBO GO.

Mentionez ca am facut deja doua sesizari, cu mai bine de 10 zile in urma.

Ce pot face?
1 x

Avatar utilizator
telekomrombv1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 30 Iul 2017, 12:13

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde telekomrombv1 » 30 Iul 2017, 12:21

BUNA ZIUA

ACEASI PROBLEMA SI LA MINE.
SERVICIILE TELEKOM SUNT O GLUMA.NICI MACAR BUNA
MyAccount nu functioneaza
TelekomTV.ro nu functioneaza
1 x

Avatar utilizator
mihalicmircea1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 30 Iul 2017, 17:25

Re: Ai inclus in abonament serviciul Telekom TV?

Mesajde mihalicmircea1 » 01 Aug 2017, 10:22

buna ziua si eu am aceasi problema cu hbo go si dupa 3 convorbiri cu operatori nu am rezolvat nimic iar acum nu mai raspunde nimeni nici macar dupa 1h de asteptare . codul de abonat R2548755850494 si e-mail mihalicmircea@gmail.com
0 x


Înapoi la “Video on demand”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori