A 3-a incercare

Oferte și bonusuri exclusiv online, extrabeneficii, modălitați de plată, livrare.
Avatar utilizator
Prey
Boboc
Boboc
Postări: 14
Membru din: 18 Mai 2017, 07:46

A 3-a incercare

Mesajde Prey » 04 Iul 2017, 08:40

Dupa cum stie toata lumea portarea in alta retea alta decat telekom este blocata de aproape 2 luni si nimeni de la telekom nu pare sa aibe o problema cu acest fenomen abuziv ba chiar persista. Cum nu pot sa ma portez am zis sa fac o a treia incercare in a comanda online un telefon cu prelungire dar de vineri statusul comenzii e acelasi dintodeauna---- in procesare. Intrebarea la care sper sa primesc un raspuns intr-un timp de bun simt este: s-au rezolvat problemele cu comenzile online, mai sunt sistemele in curs de optimizare? Doresc un raspuns concret la subiect fara acele raspunsuri tip pompoase si lipsite ce informatii concrete. Multumesc.
0 x

Avatar utilizator
Prey
Boboc
Boboc
Postări: 14
Membru din: 18 Mai 2017, 07:46

Re: A 3-a incercare

Mesajde Prey » 06 Iul 2017, 10:02

Chiar nimeni nu se deranjeaza sa-mi raspunda la o intrebare simpla...? Sunteti toti plecati in concediu sau ce? Comanda este data in data de 30.06. Astept in continuare pe cineva sa ma lamureasca ce se intampla.
0 x

Avatar utilizator
BGC
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 26 Iun 2017, 13:18

Re: A 3-a incercare

Mesajde BGC » 07 Iul 2017, 14:53

Mare greseala ai facut... eu am facut comanda la un telefon cu prelungire de abonament pe data de 08.Iunie si nici in ziua de azi nu au putut sa imi de-a un raspuns concret de ce nu am primit comanda. Maine deja se face o luna. Statusul comenzii pe site l-au actualizat ca finalizata si livrata sa imi poata activa noul plan de abonament dar coletul nu l-au mai expediat. Niste *** !!!
0 x

Avatar utilizator
Prey
Boboc
Boboc
Postări: 14
Membru din: 18 Mai 2017, 07:46

Re: A 3-a incercare

Mesajde Prey » 18 Iul 2017, 00:57

Unde au disparut moderatorii si cei care se ocupa de clienti??? Sunt in concediu sau in greva altfel nu imi explic cum de aprox 3 saptamani nu am fost sunat sau primit mesaj legat de comanda pe site... Basca am de platit in plus la abonament si habar nu am de unde extra costul. Somn usor in continuare si imi cer scuze daca am deranjat vreun angajat tlkom... Pffff, cata bataie de joc!
0 x

Avatar utilizator
crisyada1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 20 Iun 2017, 09:53

Re: A 3-a incercare

Mesajde crisyada1 » 18 Iul 2017, 09:49

salut
astept din data de 20.06.2017 sa mi ttrimita un telefon si dupa indelungi discutii nu am ajuns la nici un rezultat .......
suntem din ce in ce mai mult luati in deradere si bataie de joc de acest mare concern german Telekom ,nu exista interes pentru clienti deoarece nu exista constrangeri pentru ei din partea autoritatilor competente ANCOM ANPC doua nulitati in domeniu care nu isi fac treaba .
este inadmisibil sa fii cu plata la zi si sa ti se raspunda de trei ori intro saptamana ca nu stiu ce s a intamplat .
probabil ca o sa procedez ca si la telekom fix ,o sa refuz plata facturilor pana se rezolva .
0 x


Înapoi la “Oferte, plată & livrare”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator