Reparație ecran spart

Smartphones, setari telefoane, aplicatii, sisteme de operare - Android, iOS, Windows, Blackberry.
Avatar utilizator
calin_iaru1
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 04 Ian 2017, 23:01

Reparație ecran spart

Mesajde calin_iaru1 » 10 Iul 2017, 19:42

Bună seara,

Am spart ecranul telefonului meu, un Xperia Z5 Compact. Mă puteți îndruma către un service autorizat, preferabil în Brașov, pentru a-l înlocui?

Mulțumesc,
Călin
0 x

Avatar utilizator
fcsb_ex1
Descurcaret
Descurcaret
Postări: 62
Membru din: 10 Ian 2017, 13:00
Localitate: Rm. Valcea

Re: Reparație ecran spart

Mesajde fcsb_ex1 » 30 Iul 2017, 19:31

sal, Calin,

Cu garantia n-o sa rezolvi nimic, pentru ca nu este inclusa aceasta schimbare (se considera vina clientului si daca vrei inlocuire, e doar contra cost).
Incearca la un service de cartier, poate gasesti ceva variante mai accesibile pe acolo.
0 x

Avatar utilizator
calin_iaru1
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 04 Ian 2017, 23:01

Re: Reparație ecran spart

Mesajde calin_iaru1 » 16 Sep 2017, 14:03

@fcsb_ex1: nu am nevoie de o opinie, am nevoie de o soluție. Oricine poate spune ”du-te la un service de cartier”. Dintre oricine, te-ai găsit tu, FCSB_EX1 să-mi indici modalitatea evidentă și bineînțeles, nătângă.

@Telekom.ro:
Nu mi-ați răspuns la întrebare. Sunteți ca un intermediar între mine și raft, mă întrebați ”cu ce vă pot ajuta”, iar când vine vorba de servicii după-vânzare, sunteți absenți. Probabil că în timpul liber sorbiți cafele cu luciul decorat în formă de inimă, sau conduceți mașini înmatriculate cu numere gen BV 01 UBY. Închei diatriba aici.

Urmare:
Am fost la un service, mi-au înlocuit carcasa. La o lună de la reparație, ecranul a murit. Touch pare să funcționeze, culorile sunt absente, suprafața ecranului este neagră.
Am contactat sony.ro care mi-au indicat service-ul Germanos, la aproximativ 2 săptămâni după prima cerere formulată către Sony. Germanos îmi spun ”intervenție neautorizată adeziv în aparat flex NFC rupt nu face obiectul garanției. cost reparație estimativ 800 lei”.

Concluzie:
Mulțumesc Telekom! Cumpăr o soluție de 1600 ron, achit o înlocuire de 600 ron, păstrați o distanță confortabilă față de clienții dvs, problema pe care o am este augumentată de către service-ul nepriceput, de către absența îndrumării voastre către un service autorizat, de către răspunsul întârziat al fabricantului. Sigur voi recomanda Telekom cunoscuților mei. Sau sunt sarcastic.
0 x


Înapoi la “Telefoane”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori