Factura neemisa a doua luna

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
Marionella
Curios
Curios
Postări: 35
Membru din: 16 Iun 2017, 12:44

Factura neemisa a doua luna

Mesajde Marionella » 12 Iul 2017, 10:01

Buna ziua,

daca nu cer prea mult, as vrea sa stiu urmatoarele:
1. Cand voi primi facturile pe iunie si iulie. Data emiterii este 8 a fiecarei luni. Deja suntem in 12 iulie si eu nu am factura nici pe iunie. Nu este normal sa platesc fara sa stiu ce platesc.
2. facturile se emit aleatoriu, cum pica, sau cum? Altfel nu-mi explic cum unii clienti au primit facturile, desi cu intarziere, iar altii nu de doua luni.
3. de ce nu emiteti facturile restante? Sotul meu are abonament pe persoana juridica. Are nevoie de factura pentru contabilizare. Factura pe iunie este platita, dar neemisa (cam ilogic, nu credeti?!), iar in situatia asta se regasesc sute, poate mii, de clienti.
4. De ce nu se activeaza factura electronica? De ceva ani primesc factura electronica. La reiinoirea unuia dintre abonamente (am doua pe acelasi cod client), desi in contract este bifata aceasta optiune, am inceput sa o primesc tiparita (pentru care se plateste!). Am cerut reactivarea telefonic (in aprilie), apoi de pe site pe 10 mai si pe 30 iunie. In continuare imi apare ca primesc factura in format tiparit.

Multumesc anticipat pentru raspuns.
0 x

Avatar utilizator
cristibai_101
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Iul 2017, 18:04

Re: Factura neemisa a doua luna

Mesajde cristibai_101 » 12 Iul 2017, 18:09

Buna ziua,
Am urmatoarea problema...factura neemisa pe luna iunie. In iulie primesc um SMS in care mi se comunica ca am o suma enorma de plata de 4r98 lei, asta in conditiile in care am 2 abonamente in jur de 12 euro fiecare. Deci pe 2 luni ar fi trebuit maxim 50 euro. Sun disperata la Telekom si nimeni nu poate lamuri lucrurile!!!!!
0 x

Avatar utilizator
Marionella
Curios
Curios
Postări: 35
Membru din: 16 Iun 2017, 12:44

Re: Factura neemisa a doua luna

Mesajde Marionella » 12 Iul 2017, 18:39

Eu am intrebat la un magazin Telekom de unde vine diferenta (la mine de la 130 la 210 lei) si mi s-a spus ca, din cauza ca factura a fost emisa mai tarziu, s-a calculat toata perioada. Confirmare oficiala nu am, pentru ca am platit, dar factura tot n-am primit-o. Sper sa fie asa.
0 x

Avatar utilizator
Marionella
Curios
Curios
Postări: 35
Membru din: 16 Iun 2017, 12:44

Re: Factura neemisa a doua luna

Mesajde Marionella » 17 Iul 2017, 11:09

Nimic?
0 x

Avatar utilizator
adryan_bodo1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 20 Iul 2017, 00:51

Re: Factura neemisa a doua luna

Mesajde adryan_bodo1 » 20 Iul 2017, 00:57

Aloooo ...cand va fi emisa factura pe luna iunie ...aveti deja 2luni intarziere ... sunteti de-a dreptul *** ..si ca sa fie treaba treaba ..pe info costu ala de *** care are intarzieri de cateva zile mi-au aparut 30 de euro cost suplimentar ...deci ...ce *** mea se intampla ? Eu nu va dau nici un ban pama nu primesc factura ...si atunci vreau sa vad pentru ce platesc cei 30 de euro ...si nu am de gand sa platea nii o factura im avans ...fara factura ..nu este legal sa plateac nimic ...as dori sa va dau *** cu abonamentele voastre si sa le reziliez ..se poate ? Chiar daca mai am pana imi expira abonamentu ... pe motiv ca nu va respectati contractul si nu reusiti nici dupa 3 luni sa rezolvati problema cu info castul si cu factura ...cred k sunt suficiente motivele de rezoliere
0 x

Avatar utilizator
Marionella
Curios
Curios
Postări: 35
Membru din: 16 Iun 2017, 12:44

Re: Factura neemisa a doua luna

Mesajde Marionella » 24 Iul 2017, 09:20

Maine este data scadenta pentru factura din 8 iulie, dar, evident, nu s-a emis, mesaj nu am primit, factura electronica nu s-a activat, iar ma duc la magazin Telekom ca sa platesc fara sa vad factura? Si nu-mi spuneti ca pot cere detalii despre factura la 1234 (dupa ce s-a emis), pentru ca de 2 luni NU AM PRIMIT FACRURA! Chiar ne luati la misto? Aveti de gand sa rezolvati problema secolul asta?
P.S. pentru moderatorii forumului: stiu ca nu este vina voastra, voi picati la mijloc. Niste raspunsuri, totusi, ne-ar prinde bine.
0 x

Avatar utilizator
cpuica1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 24 Iul 2017, 16:50

Re: Factura neemisa a doua luna

Mesajde cpuica1 » 24 Iul 2017, 17:10

Sunt abonat din 31.05.2017 si conform contractului, ziua "de facturare este data 19 a fiecarei luni".
Azi, 24.07.2017, am mers la Telekom-Germanos de pe Mihai Bravu-Piata Iancului. Mi-a emis chitanta, o achit si solicit factura pentru a verifica valoarea. Surpriza, nu poate sa-mi scoata factura. Bine, bine, dar atunci in ce baza a stabilit suma de plata. Pe chitanta scrie doar "Incasare facturi GSM Telekom Romania Mobi", cand corect este sa se mentioneze datele facturii de plata. Cum pot justifica ce am platit cu aceasta chitanta daca pe ea nu se mentioneaza acest lucru. Si conform Legii Protectiei Cumparatorului, trebuie sa stiu exact ce cumpar. Ori asa, nu se poate vorbi si de o eventuala evaziune fiscala? O sa intreb si institutiile abilitate in acest sens. Doresc raspuns URGENT!!!
0 x

Avatar utilizator
Www
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 25 Iul 2017, 18:11

factură supraevaluată!!!

Mesajde Www » 26 Iul 2017, 15:40

Bună ziua,vă rog să- mi recalculați factura cu numărulTKRM170105132666.Consider că nu este conform realitații. Ea a fost emisă emite pe data de 14.06.2017. Pe data de 11.06.2017 am apelat infocost și nu aveam nimic suplimentar, ca ulterior să îmi apară în factură supracosturi...Subliniez și faptul că , niciodată nu am depășit valoarea abonamentului.
0 x

Avatar utilizator
Www
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 25 Iul 2017, 18:11

Re: Factura suraevaluată!!!!

Mesajde Www » 26 Iul 2017, 15:55

Revin cu cod client :1.12669585 .Am încercat să contactez pe cineva care să îmi poată da o lămurire asupra acestei facturi, dar se pare că în zadar. Mulțumesc anticipat!
0 x

Avatar utilizator
Marionella
Curios
Curios
Postări: 35
Membru din: 16 Iun 2017, 12:44

Re: Factura neemisa a doua luna

Mesajde Marionella » 26 Iul 2017, 18:39

Buna ziua,
inca astept niste raspunsuri la acest subiect, deschis de mine pe 12 iulie. Si poate primesc si o factura, de preferat doua (iunie si iulie). Ieri a fost data scadenta pentru plata facturii, dar nici macar la magazine nu aveau o suma. Apropo, cum este posibil sa apara suma de plata fara o factura? Care e legalitatea aici? Cat ne mai rugam de voi ne emiteti niste amarate de facturi ca sa platim? Va bateti joc si de clienti, si de angajatii pe care ii lasati sa faca fata unor oameni suparati pe buna dreptate, angajati care nu pot oferi nici cea mai mica informatie, care nu au acces la un server de unde sa-ti tipareasca factura, care nu au acces la legatura directa cu cineva in masura sa raspunda la intrebarile clientilor. Nu mai bine renuntati si predati aceasta companie uneia mai serioase care sa nu-si bata joc de clienti?
0 x


Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori