Telekom TV WEB&Mobile indinsponibil/eroare in MyAccount

Abonamente, activare serviciu, condiții tehnice, conținut video.
Avatar utilizator
Adriana
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 05 Oct 2017, 21:09

Telekom TV WEB&Mobile indinsponibil/eroare in MyAccount

Mesajde Adriana » 05 Oct 2017, 22:01

Buna seara,

Mi-am achizitionat cu entuziasm un pachet de internet si televiziune si chipurile ar fi trebuit sa am televiziune online si acces la HBO GO Dar... au trecut 30 de zile de la prima sesizare care a fost facuta dupa ce am semnat contractul. Activarea se face din MyAccount dar in cazul meu , nu pot activa niciun serviciu. Este a treia oara in ultimele saptamani cand insist in centrala si ma lovesc de acelas tip de neseriozitate, si primesc raspunsul ca voi fi contactata in maxim 72 de ore. Cum sa nu! Urmeaza o plangere la ANPC.

Chiar nu exista cineva care sa se ocupe de problema asta?
Mai este cineva care are aceeasi problema?

Multumesc anticipat !
0 x

Avatar utilizator
farcanenicoleta
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 21 Dec 2017, 08:54

Re: Telekom TV WEB&Mobile indinsponibil/eroare in MyAccount

Mesajde farcanenicoleta » 21 Dec 2017, 09:13

Buna. Nici eu nu pot activa serviciul, pentru ca nu-mi apare meniul din partea stanga, unde ar trebui sa apara la servicii Telekom TV Web&Mobile.

Sunt abonat nou Telekom si beneficiez de pachetul L de Televiziune prin fibra optica si optiunea Maxpack, insa nu stiu cum ma pot abona la acest serviciu cu canale TV incluse pe internet.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat in legatura cu aceasta problema ?

Multumesc anticipat !
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Telekom TV WEB&Mobile indinsponibil/eroare in MyAccount

Mesajde Silviu Stefan » 21 Dec 2017, 19:52

Salutare farcanenicoleta,
Este contul dumeanoastra My Account personalizat cu codul de facturare ? Cel mai probabil aceasta este cauza problemei intampinate de dumneavoastra. Trebuie sa personalizati mai intai contul din My Account -> Setari cont -> Introduceti codul de facturare si confirmati.

Ulterior va apare in stanga un meniu de fundal gri cu optiunea "Telekom TV web and mobile" unde trebuie sa apasati pe butonul "Activeaza gratuit serviciul Telekom TV web and mobile"

Intrati ulterior pe www.TelekomTV.ro sau pe www.hbogo.ro si autentificati-va cu contul My Account pentru a viziona canalele preferate.

Pentru mai multe informatii va las atasat cateva indrumare video :
1. Crearea si personalizarea contului My Account : https://www.youtube.com/watch?v=ObKBAwzbUlo

2. Telekom TV web si mobil : https://www.youtube.com/watch?v=8OMgIsYsrDM

In cazul in care intampinati dificultati nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Web & Mobile TV”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator