Telekom TV WEB&Mobile indinsponibil/eroare in MyAccount

Abonamente, activare serviciu, condiții tehnice, conținut video.
Avatar utilizator
Adriana
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 05 Oct 2017, 21:09

Telekom TV WEB&Mobile indinsponibil/eroare in MyAccount

Mesajde Adriana » 05 Oct 2017, 22:01

Buna seara,

Mi-am achizitionat cu entuziasm un pachet de internet si televiziune si chipurile ar fi trebuit sa am televiziune online si acces la HBO GO Dar... au trecut 30 de zile de la prima sesizare care a fost facuta dupa ce am semnat contractul. Activarea se face din MyAccount dar in cazul meu , nu pot activa niciun serviciu. Este a treia oara in ultimele saptamani cand insist in centrala si ma lovesc de acelas tip de neseriozitate, si primesc raspunsul ca voi fi contactata in maxim 72 de ore. Cum sa nu! Urmeaza o plangere la ANPC.

Chiar nu exista cineva care sa se ocupe de problema asta?
Mai este cineva care are aceeasi problema?

Multumesc anticipat !
0 x

Înapoi la “Web & Mobile TV”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator