Lipsa semnal...cu semnal

Avatar utilizator
Virgil S.
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 07 Oct 2017, 21:35

Lipsa semnal...cu semnal

Mesajde Virgil S. » 07 Oct 2017, 21:48

Buna seara!
Sunt nou pe acest forum si asta deoarece fortat de imprejurari.
Am o problema, de fapt telekom are o mare problema cu serviciul de telefonie mobila.
Eu, de aproape 2 luni intampin o serioasa problema de semnal sau nici nu stiu cum sa ii spun cu cei de la telekom astfel: telefonul imi arata ca am semnal, am 4G, dar nu pot primi si nici efectua apeluri de nici un fel, la fel si cu sms. Am facut nenumarate sesizari la ei si telefonic si in scris; nimic, zero ca si semnalul la telefon si de ce nu, ca si ei. Precizez ca aproape o luna de zile am folosit un abonament la orange si mi am redirectionat apelurile de pe abonamentul telekom.
Si inca un lucru zic eu important: am momente cand la semnal scrie : orange
Nimeni nu stie, nu are habar sau pur si simplu dezinteres fata de clienti.
0 x

Tag-uri:

Avatar utilizator
Alexandra
Moderator
Moderator
Postări: 128
Membru din: 21 Aug 2017, 12:42

Re: Lipsa semnal...cu semnal

Mesajde Alexandra » 09 Oct 2017, 13:13

Salutare,

am rugamintea sa ma ajuti cu mai multe detalii prin mesaj privat pentru a identifica reclamatia ta: cod de client, nr. reclamatie sau numar de telefon.

O zi frumoasa,
Alexandra
0 x

Avatar utilizator
dr1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 16 Feb 2017, 05:26

Re: Lipsa semnal...cu semnal

Mesajde dr1 » 05 Noi 2017, 19:33

Salutare,

Dupa 2 ani si 1/2 de abonament telekom am ramas fara semnal la locatia unde imi desfasor activitatea. In 27 septembrie reprezentantul firmei cu care am semnat contractul a facut o reclamatie nr. 67838229. Nimic pana acum. Din cand in cand mai primesc cate un mesaj ca voi fi apelat de la 1234. Si uneori chiar suna robotul. Am sunat si eu si am fost informat ca vor anunta serviciul tehnic si cineva se va deplasa la adresa. Pana acum nu s-a intamplat nimic.
Cine ma poate ajuta?????

Multumesc,
Radu
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Lipsa semnal...cu semnal

Mesajde Silviu Stefan » 05 Noi 2017, 23:09

Buna seara Radu,
Mai intai va recomand sa verificati aria de semnal pe zona dumneavoastra chiar aici : https://www.telekom.ro/harta-acoperire/

Nu aveti semnal de internet, de telefonie mobila sau niciunul ?
Va recomand sa incercati urmatoarele setari pentru a vedea care este cel mai bun semnal pe care il receptionati:

Sa intrati in Setari -> Retele mobile -> Tip de retea preferat 4g (LTE) - ulterior incercati sa verificati semnalul de voce si date mobile in reteaua 4G (LTE)
In cazul in care problema persista selectati -> Tip de retea preferat 3g - reincercati sa verificati semnalul de voce si date mobile in reteaua 3G (H/H+)
In cazul in care tot nu este semnal -> selectati Tip de retea 2g - ar trebui sa mearga sa preluati si sa formati apeluri, sa aveti semnal optim pentru serviciul de voce. (E)

Daca aveti serviciu de Voce (puteti sa sunati/ sa primiti apeluri) dar nu aveti îndeajuns semnal pentru Date mobile, se deschide in apel catre centrul de relatii cu clientii o cerere de verificare a semnalului la locatie.
Aceasta cerere este utila in principal pentru societati ci nu pentru persoane fizice.
Cel mai probabil vi s-a comunicat deja ("Am sunat si eu si am fost informat ca vor anunta serviciul tehnic si cineva se va deplasa la adresa."), se programeaza un tehnician sa intervina la locatie, se verifica semnalul si in majoritatea cazurilor se monteaza o antena de receptie semnal la client pentru o utilizare cat mai buna a semnalului INDOOR (in locuinta / sediu).

Înafara cladirii semnalul este in regula ? Cum se manifesta situatia mai exact ?
Incercati sa vedeti cine are cel mai bun semnal pe zona, si care este semnalul maxim.
Setari -> Retele mobile -> Operator -> Se debifeaza cautarea automata si se asteapta scanarea retelelor, incercati sa selectati "fortat" reteaua 3g / 2g sa vedeti daca functioneaza.

Sper sa puteti imbunatati situatia pe viitor,
Temporar incercati aceste recomandari, posibil sa va ajute.
Va doresc o seara buna.
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Ghid de utilizare a Forumului Telekom”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator