Rezilieri

Telefonie fixă, abonamente, opțiuni, serviciile 118932 si 118300, telefoane fixe.
Avatar utilizator
burghiu_adrian1
Curios
Curios
Postări: 32
Membru din: 05 Apr 2017, 23:54

Rezilieri

Mesajde burghiu_adrian1 » 16 Mai 2017, 13:07

Tocmai mi s-a confirmat telefonic ca cei din departamentul Rezilieri nu se ocupa decat cu a oferi informatii legate de taxa de reziliere si modul in care aceasta se poate face, dar acest lucru o fac si alte departamente de la Suport Clienti. Propun desfiintare acestui Departament Rezilieri, deoarece este inutil si alte Departamente au un deficit uman si care are nevoie de personal
0 x

Avatar utilizator
Alina D
Moderator
Moderator
Postări: 357
Membru din: 31 Aug 2016, 16:13

Re: Rezilieri

Mesajde Alina D » 19 Mai 2017, 14:58

Bună, burghiu_adrian1,

Te rog să îmi oferi mai multe detalii despre feedback-ul tău. În acest sens, aș avea nevoie și de datele tale de identificare. Îmi poți trimite un mesaj privat care să conțină codul de facturare și un telefon mobil de contact?

Mulțumesc,
Alina
0 x

Avatar utilizator
adrianajurista1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 20 Iun 2017, 18:52

Denunt contract

Mesajde adrianajurista1 » 20 Iun 2017, 18:56

Cum aflu ca s-a luat act de denuntul unulateral al contractului? L-am trimis pe mail.
0 x

Avatar utilizator
mathesandor501
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 21 Iun 2017, 09:07

Reziliere contract

Mesajde mathesandor501 » 21 Iun 2017, 09:15

Având în vedere ca Telekom a modificat unilateral contractul, - a scos programele în limba maghiară, - am dreptul să reziliez contractul încheiat cu acest furnizor neserios de servicii. Vă rog să înregistrați această notific are și reziliați contractul meu. Oricum nu voi mai plăti nici o factura în afară de cea pe luna iunie a anului în curs.
0 x

Avatar utilizator
Ilinca
Moderator
Moderator
Postări: 320
Membru din: 27 Oct 2016, 12:56

Re: Rezilieri

Mesajde Ilinca » 21 Iul 2017, 11:48

Bună,

@adrianajurista1 - în cazul în care încă nu te-au contactat colegii mei, te rog să îmi transmiți, printr-un mesaj privat, adresa de e-mail de pe care ai transmis solicitarea și codul de facturare.

@mathesandor501 - te rog să ai în vedere indicațiile din notificarea primită.

Mulțumesc.
0 x

Avatar utilizator
anca08681
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 10 Oct 2017, 15:33

Re: Rezilieri

Mesajde anca08681 » 10 Oct 2017, 15:45

Buna ziua,

A trecut o luna (din 7 Septembrie 2017) de cand am anuntat ca doresc sa anulez contractul de telefonie fixa pentru ca nu mai locuiesc in tara. La momentul respectiv, am lasat si un numar de telefon la care insa nu m-a contactat nimeni de la Telekom. Cum pot afla daca s-a luat act de anularea contractului?
0 x


Înapoi la “Telefonie fixă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator