Rezilieri

Telefonie fixă, abonamente, opțiuni, serviciile 118932 si 118300, telefoane fixe.
Avatar utilizator
burghiu_adrian1
Curios
Curios
Postări: 32
Membru din: 05 Apr 2017, 23:54

Rezilieri

Mesajde burghiu_adrian1 » 16 Mai 2017, 13:07

Tocmai mi s-a confirmat telefonic ca cei din departamentul Rezilieri nu se ocupa decat cu a oferi informatii legate de taxa de reziliere si modul in care aceasta se poate face, dar acest lucru o fac si alte departamente de la Suport Clienti. Propun desfiintare acestui Departament Rezilieri, deoarece este inutil si alte Departamente au un deficit uman si care are nevoie de personal
0 x

Avatar utilizator
Alina D
Moderator
Moderator
Postări: 357
Membru din: 31 Aug 2016, 16:13

Re: Rezilieri

Mesajde Alina D » 19 Mai 2017, 14:58

Bună, burghiu_adrian1,

Te rog să îmi oferi mai multe detalii despre feedback-ul tău. În acest sens, aș avea nevoie și de datele tale de identificare. Îmi poți trimite un mesaj privat care să conțină codul de facturare și un telefon mobil de contact?

Mulțumesc,
Alina
0 x

Avatar utilizator
adrianajurista1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 20 Iun 2017, 18:52

Denunt contract

Mesajde adrianajurista1 » 20 Iun 2017, 18:56

Cum aflu ca s-a luat act de denuntul unulateral al contractului? L-am trimis pe mail.
0 x

Avatar utilizator
mathesandor501
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 21 Iun 2017, 09:07

Reziliere contract

Mesajde mathesandor501 » 21 Iun 2017, 09:15

Având în vedere ca Telekom a modificat unilateral contractul, - a scos programele în limba maghiară, - am dreptul să reziliez contractul încheiat cu acest furnizor neserios de servicii. Vă rog să înregistrați această notific are și reziliați contractul meu. Oricum nu voi mai plăti nici o factura în afară de cea pe luna iunie a anului în curs.
0 x

Avatar utilizator
Ilinca
Moderator
Moderator
Postări: 320
Membru din: 27 Oct 2016, 12:56

Re: Rezilieri

Mesajde Ilinca » 21 Iul 2017, 11:48

Bună,

@adrianajurista1 - în cazul în care încă nu te-au contactat colegii mei, te rog să îmi transmiți, printr-un mesaj privat, adresa de e-mail de pe care ai transmis solicitarea și codul de facturare.

@mathesandor501 - te rog să ai în vedere indicațiile din notificarea primită.

Mulțumesc.
0 x

Avatar utilizator
anca08681
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 10 Oct 2017, 15:33

Re: Rezilieri

Mesajde anca08681 » 10 Oct 2017, 15:45

Buna ziua,

A trecut o luna (din 7 Septembrie 2017) de cand am anuntat ca doresc sa anulez contractul de telefonie fixa pentru ca nu mai locuiesc in tara. La momentul respectiv, am lasat si un numar de telefon la care insa nu m-a contactat nimeni de la Telekom. Cum pot afla daca s-a luat act de anularea contractului?
0 x

Avatar utilizator
vintilanina1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 04 Iul 2017, 13:48

Re: Rezilieri

Mesajde vintilanina1 » 31 Oct 2017, 15:03

Sal!
ESte al 3-lea mesaj (ultimul in 25.10.2017) pe care il trimit la departamentul reziliere contract, fara a primi nici un fel de raspuns. Sunt indignata de neprofesionalismul cu care lucrati si de abuzul nejustificat al facturarii unui post telefonic nefunctionabil din 01.05.2017, din simpliul motiv ca, exista o eroare de sistem, iar eu apar in baza voastra de date cua fiind ACTIVA. Nu mai spun de demersurile facute la sediul institutiei si de impertineneta operatorului care se ocupa de rezilierea contractului, ”setat” parca sa spuna: ASTEPTATI si veti fi contactata! UIte ca astept si m-am trezit in gestiunea Coface.Va, fara a avea vreo vina. Rusine!!!!
1 x

Avatar utilizator
gecziana1
Boboc
Boboc
Postări: 9
Membru din: 01 Iun 2017, 09:03

Re: Rezilieri

Mesajde gecziana1 » 31 Oct 2017, 16:33

Buna ziua! In data de 28.09.2017 am retransmis o cerere de reziliere pentru codul de abonat RO822001698743, am platit si ultima factura emisa de catre dumneavoastra , chiar daca nu mai folosesc serviciile deja din data de 28.09.2017 vreau sa stiu daca ati procedat la sistarea acestor servicii deoarece in myacount inca apar active. La serviciul de asistenta am sunat deja de ,,n'' ori nu imi raspunde nimeni , vreau sa inchideti serviciile de care beneficiez , nu mai vreau sa platesc la Telekom nici un leu . Si asa am platit cu varf si indesat pentru niste servicii de care nu am beneficiat .Nr de contact 0730040041
1 x

Avatar utilizator
domi_hardrock1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Feb 2018, 14:04

Re: Rezilieri

Mesajde domi_hardrock1 » 02 Feb 2018, 14:21

Buna ziua,
In data de 18.01.2018 am trimis un mail la Rezilieri, in legatura cu o eventuala reziliere a contractului in caz ca nu ne intelegem intr-o relatie fair de client-furnizor, mai ales ca nu mai sunt in perioada contractuala. Trebuie sa astept raspuns 30 zile ? Chiar atat de multe probleme are Telekomul pe cap ? Sau e o singura persoana cu maxim jumatate de norma si citeste mai greu ? Macar are competenta sa raspunda ? Sau suna un prieten la fiecare mail ?
Daca moderatorul doreste amanunte, o sa arat aici si o copie a mailului unde este expusa problema.
As fi destul de multumit daca mi-ar raspunde cineva competent din partea Telekom, mai ales ca am avut, iata, ghinionul sa fiu clientul (si eu si familia mea cu inca doua abonamente) acestei corporatii din prima zi de cand am fost preluati, deci de cand era lupul catel.

multumesc
1 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 02 Feb 2018, 22:44

Buna seara domi_hardrock1,
Ne pare rau pentru neplacerile cauzate.

Departamentul de rezilieri face tot posibilul sa noteze toate solicitarile intr-un timp cat mai scurt. Ulterior cererile sunt rezolvate in cel mai scurt timp de la primirea acestora, un termen de pana la 30 de zile de la data depunerii.

Dupa depunerea cererii, veti fi contactat de catre un operator Telekom pentru confirmare. Iar dupa confirmarea datelor si a solicitarii efectuate, contractul va fi reziliat.

Tineti-ne la curent cu stadiul situatiei.
Recomandarea mea este sa mai asteptam perioada ramasa in care se incadreaza solicitarea dumneavoastra.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Telefonie fixă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator