Povesti nemuritoare

Avatar utilizator
razvan1991
Boboc
Boboc
Postări: 24
Membru din: 27 Ian 2017, 17:47

Povesti nemuritoare

Mesajde razvan1991 » 13 Dec 2017, 20:46

Daca tot exista sectiunea de diverse, hai sa va povestesc si eu, pataniile mele cu Telekom din ultimul an.

1. Ma mut si eu ca orice disperat, in partamentul meu, intrun bloc nou, in care usor usor se muta oamenii, ma gandesc ca o sa pot discuta cu ei sa vedem ce operator de telecomunicatii chemam. Nici nu apuc bine sa imi fac gandul asta si incep sa apara reclamele de la telekom, le studiez si nu prezinta interes, mai discut cu un vecin, ba cu altul si nu apuc bine sa ma dezmeticesc si sa mai intreb pe cineva ceva, ca Telekom a si montat stalpul, a cablat blocul si imi zice ca majoritatea vecinilor au facut deja contract cu ei. Le zic pas, inca mai sper ca pot sa imi aduc abonamentul de la Digi aici si sa fiu fericit, cei de la Digi mi-au spus clar ca ei au nevoie de: accord din partea proprietarilor sa aduca stalp si sa cableze blocul si ca ar trebui ca 50% +1 din vecini sa vrea abonament la digi.

Ete fericire, astia de la Telekom nu au cerut acordul nimanui, au venit, au pus stalpul, au dat gaurii au pus cutiile si au incheiat contractele.
Vazand ca nu am alta varianta, sun la numarul de pe pliant, mi se promit o gramada de lucruri si aleg si eu net 1G si IPTV si mi se spune ca primesc 2 luni de abonament 100% gratuit si alte servicii gratuite. Zic ok si astept sa vina sa imi instaleze serviciile.

Acum vine surpriza, Telekomul trimite oamenii, dar ii trimite cu echipament pentru televiziune DVBC si nu IPTV, deoarece aveam nevoie de internet, i-am lasat sa instaleze, sperand ca o sa pot face schimbarea de la DVBC (nici macar nu am desigilat decodorul si nu am folosit serviciile TV) la IPTV ulterior... dar alta surpriza, m-au pus sa reziliez contractul si sa fac altul... care, normal ca acum nu mai cuprindea ce mi se promisese in primul.. dar macar era IPTV...ceea ce am vrut initial, asa ca am crezut ca de acum e mai bine.

2. Desi primisem 2 luni gratuite, imi apar facturi pentru acele 2 luni, si chiar mai mari decat ar fi trebuit sa platesc. Sun la serviciul clienti si dupa multe postari pe forum, emailuri si nervi facuti asteptand la telefon, s-a gasit cineva care sa imi explice ca se rezolva situatia si urmatoarea factura o sa apara pe minus. Mi-a aparut o factura de 2.11 si una de 7.43 si am zis ca e ok, s-a rezolvat.

3. Dupa mult timp in care a fost relativ ok, cu net care a mai picat din cand in cand si decodor care mergea mai greu, vine si patania cu numarul trei. Imi apare o factura cu suma de plata de 3 ori mai mare decat as fi avut in mod normal. Ma uit, verific, pe ea se adunase soldul de luna trecuta, desi platisem inainte de generarea noii facturi si o suma de vreo 78RON denumita Plati efectuate.
Zic, hai, ok, imi aduna soldul de luna trecuta ca poate am intarziat un pic mai mult, dar "Plati efectuate" astea nu trebuiau scazute, si de ce 78RON, ca eu nu am platit pana acum mai putin de 80RON (facturile normale)... Platesc factura curenta si ma trezesc cu serviciile suspendate, fara niciun avertisment, fara nimic.. doar asa. Sun la serviciul clienti, astept si imi raspunde cineva care reuseste sa faca in asa fel incat serviciile sa fie reactivate si care imi spune cu incredere ca pe factura urmatoare nu or sa mai apara acele sume si ca o sa fie in regula.

4. Increzator ma folosesc de serviciile Telekom, si intro zi, ma suna o tanti care ma anunta ca am ceva suma de plata retanta de prin iulie/august ca cica prin perioada aia, pe numai dumnezeu unde, s-a dus un nene intrun magazin telekom sa plateasca o factura si angajata/angajatul de acolo a zis sa bage banii in contul meu.. adica sa greseasca in cel mai *** mod cu putinta. (cica de aici factura aia de doar 7.43) La telefon mi se comunica ca trebuie sa platesc banii aia, ca domnul care a platit si-a cerut banii inapoi si ca acuma trebuie sa platesc eu. Deci, cineva din Telekom o da cu mucii in fasole, incaseaza bani pe o factura fizica intrun cont care are activata factura electronica si nu a avut niciodata fizica, intrun cont din alt oras/judet, intrun cont cu alt titular, in myAccount imi apare ca am de platit doar 7.43 RON, sunt anuntat deabia dupa 6 luni (in perioada sarbatorilor de iarna) ca TELEKOM a gresit si mi se cer niste bani avand ca baza povestea de mai sus. NU am primit nicio alta informatie cu privire, unde, de ce, in ce context a fost eroarea, doar ca trebuie sa platesc.

5. Ultima patanie e aceea ca in contul meu, pe aplicatia myAccount mobile, imi apare , in data de 12.12.2017, ca fiind restanta de 2 zile, o factura cu data scadenta in 14.12.2017 - adica sistemul si angajatii Telekom o ard invers cu timpul :)


Dupa toate aceste patanii, dupa multe postari pe forum, emailuri, mesaje pe facebook, se pare ca nimeni de la TELEKOM nu este interesat, ceea ce poate fi considerat refuz de a discuta si de a ajunge la o intelegere. Si cred ca dupa atatea patanii intrun an de zile, o reclamatie mica la ANPC si reziliera contractului (cred ca mai bine folosesc 4G-ul de la digi ca serviciu de internet fix) ar fi o chestie destul de motivata din partea mea.

Cei care citit forumul ca sa va interesati inainte de a contracta TELEKOM, eu va spun sa va feriti de ei cat mai mult.
1 x

Avatar utilizator
Anton Petre
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 11 Ian 2018, 17:22

Re: Povesti nemuritoare

Mesajde Anton Petre » 11 Ian 2018, 17:45

Bună seara, sper că s-a rezolvat. De multe ori, recrutarea de oameni se face pe baza unui CV destul de simplu ( nu contează ce și pe unde ai mai lucrat ), după aceasta vine un training de maxim 2 săptamâni, cu un test de absolvire la final, urmând să ajungă pe un scaun ca și Operator Call Center. Deci.. De aici puteți deduce erorire și precum că, aceasta industrie este în contiinu ” deschisă „ pentru noi angajați.
0 x
Creaţiile minţilor noastre ar trebui să fie o binecuvântare, nu un blestem pentru omenire.


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron