telecom tv web&mobile general error

Abonamente, activare serviciu, condiții tehnice, conținut video.
Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: telecom tv web&mobile general error

Mesajde Silviu Stefan » 10 Ian 2018, 07:22

Salutare dm_catalin1,
Poti incerca pasii comunicati in raspunsurile anterioare.

Pe ce utilizezi Telekom TV Web and Mobile ? (Calculator/ Laptop/ Telefon Mobil/ alte dispozitive)
Poti incerca pe calculator/laptop sa intrii pe alt browser de internet?
Pe telefon/alte dispozitive poti incerca sa reinstalezi aplicatia?

Incearca si pasii de mai jos:

"Pe situatia intampinata iti recomand sa contactezi cel mai bine centrul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 sau 0800 800 800 in departamentul de Televiziune.

Sau, poti proceda catre urmatorii pasi :

Depersonalizarea contului My Account ( Intra la setarile contului in My Account, si apasa pe butonul de culoare albastra numit "Sterge" din dreptul Codului de facturare si al adresei )
Odata depersonalizat contul, mergeti in sectiunea Administrare cont si apasati pe butonul " Dezactivare cont " (acest buton va sterge datele dvs. din sistem)
Dupa stergerea contului My Account trebuie sa recreati contul din pagina www.telekom.ro si sa il personalizati cu codul de facturare.
Dupa ce ati recreat contul cu succes reincercati sa intrati pe Telekom TV web si mobil si vedeti daca situatia de nefunctionare persista.

Va recomand sa urmati acesti pasi alaturi de un operator call center.

Tineti-ne la curent cu situatia intampinata.
Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj."

Succes,
Tine-ne la curent cu stadiul situatiei.
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
dm_catalin11
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 10 Ian 2018, 11:14

Re: telecom tv web&mobile general error

Mesajde dm_catalin11 » 10 Ian 2018, 11:25

Telekom TV Web and Mobile am incercat de pe calculator, laptop , browsere diferite, telefon, am reinstalat aplicatia pe telefon am incercat depersonalizarea my account si nimic am incercat tot ce s-a scris pe forum si nimic aceeasi eroare.
Servicii Telekom TV Web&Mobile disponibile în contul tău:
General error!

Sunt abonat la telekom abonament mobil 9 recent incheiat

Multumesc
0 x

Avatar utilizator
dm_catalin1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 09 Ian 2018, 19:19

Re: telecom tv web&mobile general error

Mesajde dm_catalin1 » 10 Ian 2018, 23:35

sa inteleg ca nu sunt solutii...
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: telecom tv web&mobile general error

Mesajde Silviu Stefan » 11 Ian 2018, 22:59

Buna seara dm_catalin1,
Cu siguranta exista solutii disponibile pentru reglementarea situatiei intampinate de tine.

Am observat ca ati facut deja toate verificarile comunicate pe forum, singurul lucru ce ramane de facut este sa contactati serviciul de relatii cu clientii la nr. 0766 12 1234 - ramura de deranjamente televiziune astfel incat, in urma apelului dvs., se va deschide un bon de sesizare pe baza caruia vom verifica situatia mai amanuntit si o vom remedia.

O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
ana.tufescu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 15 Ian 2018, 17:46

Re: telecom tv web&mobile general error

Mesajde ana.tufescu1 » 15 Ian 2018, 19:41

Buna seara,
am achizitionat 2 pachete Telecom TV Web & Mobile: Online MAXPAK + HBO Go și Online HBO + HBO GO. am incercat sa le activez din contul MyAccont, dar nu am putut, deoarece in aceea zona apare eroarea: ”General error!”
Va rog sa-mi spuneti cum pot sa activez aceste pachete, astfel incat sa ma pot folosi de serviciile platite.
Multumesc.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: telecom tv web&mobile general error

Mesajde Silviu Stefan » 15 Ian 2018, 23:27

Buna seara ana.tufescu1,
Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii - ramura de deranjamente - televiziune.

Numarul de contact este 0766 12 1234, iar in legatura cu un operator se va verifica situatia mai amanuntit si se va pune in functiune programul HBO Go.

Tineti-ne la curent cu stadiul situatiei intampinate.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Web & Mobile TV”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori