Rezilieri

Telefonie fixă, abonamente, opțiuni, serviciile 118932 si 118300, telefoane fixe.
Avatar utilizator
domi_hardrock1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Feb 2018, 14:04

Re: Rezilieri

Mesajde domi_hardrock1 » 05 Feb 2018, 13:29

Multumesc domnule Silviu pentru raspuns,
dar recomandarea cu asteptatul a 30 de zile, suna ca la o firma de stat,
si cum era vorba aia .... ? Clientul nostru, .....
Chiar in procedura scrie ca pana in 30 de zile. De ce se asteapta atat ? Poate ne plictisim, poate renuntam ?
Eu astept, nu-i problema, cum am platit degeaba atatia ani, mai pot rabda un pic, dar o firma adevarata nu face asa ceva. Ati inteles, nu ?

Multumesc
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 576
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 05 Feb 2018, 22:37

Buna seara domi_hardrock1,
Inteleg nemultumirea dumneavoastra (posibil si a altor clienti) si va multumim pentru rabdarea acordata tuturor. Din pacate acestea sunt procedurile in cazul incetarii contractului intre client si operator. Se face tot posibilul din partea departamentului abilitar ca situatiile sa fie rezolvate in cel mai scurt timp, dar acest lucru nu este mereu "bine venit" din partea fiecarui client.

Deoarece au fost mai multe solicitari de incetare a contractului ce au fost tratate foarte repede, unii clienti au devenit nemultumiti ca le-au fost oprite intr-un timp prea scurt serviciile de internet, televiziune, telefonie s.a.m.d.

Pentru a nu crea mai multe neplaceri este lasat acest termen de 30 de zile, timp in care solicitarea este verificata, clientul este contactat pentru confirmarea datelor, este verificat motivul pentru care se reziliaza pachetul (astfel incat sa vedem unde gresim in mentinerea legaturii cu dumneavoastra) si ulterior abonamentul se desfiinteaza iar solicitarea se inchide.

Compania este intr-o continua imbunatatire a procedurilor, a comunicarii si a calitatii serviciilor oferite.
Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si speram ca situatia dumneavoastra sa fie tratata corespunzator.

Tineti-ne la curent daca putem interveni in scopul mentinerii colaborarii cu dumneavoastra.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
domi_hardrock1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Feb 2018, 14:04

Re: Rezilieri

Mesajde domi_hardrock1 » 22 Feb 2018, 15:40

Buna ziua domnule Silviu,

Am asteptat rezolvare din partea marelui concern Telekom 33 zile. Iata, am avut rabdare si 3 zile in plus.
Nu numai ca nu s-a rezolvat nimic pana acum, nici macar nu am fost contactat.
Va rog sa-mi spuneti care este procedura pentru reziliere definitiva. In functie de raspunsul Dvs. voi merge pe cai diferite, intre amiabil si ... instanta ! Pana una alta, eu sunt CLIENTUL si va PLATESC serviciile ! Servicii care, iata, sunt in neconformitate, spre batjocura.

Sa avem si zile mai bune
Dominic Petre Florica
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 576
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 22 Feb 2018, 22:11

Buna seara domi_hardrock1,
Imi pare rau pentru timpul lung de asteptare si pentru lipsa de promptitudine din partea noastra. Permiteti-mi va rog sa verific si eu aceasta situatie.

Daca aveti posibilitatea, va rog sa imi lasati un mesaj privat cu numarul de cerere sau cu o data de identificare a abonamentului. In cel mai scurt timp posibil voi lua legatura cu departamentul abilitar pentru rezolvarea cazului.

Pentru reziliere completa, puteti sa mergeti la cel mai apropiat magazin Telekom sau sa trimiteti o solicitare adresei de email : rezilieri@telekom.ro.

Ne pare rau pentru neplacerile cauzate si speram sa rezolvam toate inconvenientele cauzate.
Astept raspunsul dumneavoastra.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Telefonie fixă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori