Rezilieri

Telefonie fixă, abonamente, opțiuni, serviciile 118932 si 118300, telefoane fixe.
Avatar utilizator
domi_hardrock1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Feb 2018, 14:04

Re: Rezilieri

Mesajde domi_hardrock1 » 05 Feb 2018, 13:29

Multumesc domnule Silviu pentru raspuns,
dar recomandarea cu asteptatul a 30 de zile, suna ca la o firma de stat,
si cum era vorba aia .... ? Clientul nostru, .....
Chiar in procedura scrie ca pana in 30 de zile. De ce se asteapta atat ? Poate ne plictisim, poate renuntam ?
Eu astept, nu-i problema, cum am platit degeaba atatia ani, mai pot rabda un pic, dar o firma adevarata nu face asa ceva. Ati inteles, nu ?

Multumesc
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 05 Feb 2018, 22:37

Buna seara domi_hardrock1,
Inteleg nemultumirea dumneavoastra (posibil si a altor clienti) si va multumim pentru rabdarea acordata tuturor. Din pacate acestea sunt procedurile in cazul incetarii contractului intre client si operator. Se face tot posibilul din partea departamentului abilitar ca situatiile sa fie rezolvate in cel mai scurt timp, dar acest lucru nu este mereu "bine venit" din partea fiecarui client.

Deoarece au fost mai multe solicitari de incetare a contractului ce au fost tratate foarte repede, unii clienti au devenit nemultumiti ca le-au fost oprite intr-un timp prea scurt serviciile de internet, televiziune, telefonie s.a.m.d.

Pentru a nu crea mai multe neplaceri este lasat acest termen de 30 de zile, timp in care solicitarea este verificata, clientul este contactat pentru confirmarea datelor, este verificat motivul pentru care se reziliaza pachetul (astfel incat sa vedem unde gresim in mentinerea legaturii cu dumneavoastra) si ulterior abonamentul se desfiinteaza iar solicitarea se inchide.

Compania este intr-o continua imbunatatire a procedurilor, a comunicarii si a calitatii serviciilor oferite.
Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate si speram ca situatia dumneavoastra sa fie tratata corespunzator.

Tineti-ne la curent daca putem interveni in scopul mentinerii colaborarii cu dumneavoastra.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
domi_hardrock1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Feb 2018, 14:04

Re: Rezilieri

Mesajde domi_hardrock1 » 22 Feb 2018, 15:40

Buna ziua domnule Silviu,

Am asteptat rezolvare din partea marelui concern Telekom 33 zile. Iata, am avut rabdare si 3 zile in plus.
Nu numai ca nu s-a rezolvat nimic pana acum, nici macar nu am fost contactat.
Va rog sa-mi spuneti care este procedura pentru reziliere definitiva. In functie de raspunsul Dvs. voi merge pe cai diferite, intre amiabil si ... instanta ! Pana una alta, eu sunt CLIENTUL si va PLATESC serviciile ! Servicii care, iata, sunt in neconformitate, spre batjocura.

Sa avem si zile mai bune
Dominic Petre Florica
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 22 Feb 2018, 22:11

Buna seara domi_hardrock1,
Imi pare rau pentru timpul lung de asteptare si pentru lipsa de promptitudine din partea noastra. Permiteti-mi va rog sa verific si eu aceasta situatie.

Daca aveti posibilitatea, va rog sa imi lasati un mesaj privat cu numarul de cerere sau cu o data de identificare a abonamentului. In cel mai scurt timp posibil voi lua legatura cu departamentul abilitar pentru rezolvarea cazului.

Pentru reziliere completa, puteti sa mergeti la cel mai apropiat magazin Telekom sau sa trimiteti o solicitare adresei de email : rezilieri@telekom.ro.

Ne pare rau pentru neplacerile cauzate si speram sa rezolvam toate inconvenientele cauzate.
Astept raspunsul dumneavoastra.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
holbancornel1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 22 Mar 2018, 16:21

Re: Rezilieri aboonament telefon-0238564844

Mesajde holbancornel1 » 22 Mar 2018, 16:42

buna ziua!
ma numesc holban cornel posesor al postului tel 0238564844 adresa Rm-Sarat str armonieinr 30 jud buzau-solicit rezilierea contracului de abonament la tel 0238564844.Va rog sa ma anuntati cu starea acestui demmers la tel 0723421758,sau prin e-meil
0 x

Avatar utilizator
fremanwes1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 22 Mar 2018, 18:50

Rezilieri

Mesajde fremanwes1 » 22 Mar 2018, 19:04

Telekom ignora abonatii!
Am trimis trei mesaje pe adresa rezilieri@telekom.ro si nu am fost contactat.
Asta e politica telekom: ignora abonatul daca vrea reziliere.
Pe pagina telekom gasesti sa cumperi si sa contractezi servicii dar n-ai cum sa stabilesti contact pentru reziliere. Desi am incercat si telefonic sa iau legatura cu cineva din telekom pentru reziliere nu a fost posibil. Operatorii ma paseaza de la unul la altul declinand competenta lor in aceasta speta.
Am scris in e-mailurile trimise ca nu mai doresc serviciile lor si ma ignora. Asa cum am aratat si in e-mailurile mentionate mai sus, nu voi mai achita nici o factura dupa data de unu aprilie 2018, data cu care doresc incetarea furnizarii serviciilor telekom.
Voi mai trimite e-mailuiri la rezilieri (Zilnic) dar iau in considerare si faptul ca ma voi adresa si proteciei consumatorului.
Oricum voi pastra toate rezolutiile privind interventiile mele catre telekom pentru aceasta solicitare.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri aboonament telefon-0238564844

Mesajde Silviu Stefan » 22 Mar 2018, 21:11

holbancornel1 scrie:buna ziua!
ma numesc holban cornel posesor al postului tel 0238564844 adresa Rm-Sarat str armonieinr 30 jud buzau-solicit rezilierea contracului de abonament la tel 0238564844.Va rog sa ma anuntati cu starea acestui demmers la tel 0723421758,sau prin e-meil


Buna seara,
Va rog sa urmati procedura comunicata in raspunsul anterior. Rezilierea serviciului sau a pachetului de servicii se face doar de catre titular prin procedura impusa.

Email la : rezilieri@telekom.ro sau la cel mai apropiat magazin Telekom.
Daca va ajuta procedura prin Fax sau prin Posta Romana va rog sa ma instiintati raspunzand acestui mesaj.

Crererea trebuie sa contina alaturi si o copie a cartii de identitate a titularului.

Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 22 Mar 2018, 21:15

fremanwes1 scrie:Telekom ignora abonatii!
Am trimis trei mesaje pe adresa rezilieri@telekom.ro si nu am fost contactat.
Asta e politica telekom: ignora abonatul daca vrea reziliere.
Pe pagina telekom gasesti sa cumperi si sa contractezi servicii dar n-ai cum sa stabilesti contact pentru reziliere. Desi am incercat si telefonic sa iau legatura cu cineva din telekom pentru reziliere nu a fost posibil. Operatorii ma paseaza de la unul la altul declinand competenta lor in aceasta speta.
Am scris in e-mailurile trimise ca nu mai doresc serviciile lor si ma ignora. Asa cum am aratat si in e-mailurile mentionate mai sus, nu voi mai achita nici o factura dupa data de unu aprilie 2018, data cu care doresc incetarea furnizarii serviciilor telekom.
Voi mai trimite e-mailuiri la rezilieri (Zilnic) dar iau in considerare si faptul ca ma voi adresa si proteciei consumatorului.
Oricum voi pastra toate rezolutiile privind interventiile mele catre telekom pentru aceasta solicitare.


Buna seara,
Cererea dumneavoastra se trimite la adresa rezilieri@telekom.ro.
Dupa ce este trimisa corect alaturi de copia cartii de identitate a titularului si datele de contact, un operator Telekom va inregistra cererea in sistem, iar in cel mai scurt timp posibil veti fi contactat in scopul verificarii si remedierii solicitarii anuntate.

Termenul de rezolvare al cererii dumneavoastra este de pana la 30 de zile de la data inregistrarii acesteia.
Daca dumneavoastra doriti sa trimiteti email in fiecare zi, nu completeaza cu nimic situatia, va va fi preluata prima cerere, inregistrata, si procedura va fi urmata in continuare.

Va rog sa asteptati un raspuns cu privire la solicitarea efectuata.
Multumesc pentru intelegere.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
marcudumitru20021
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 23 Mar 2018, 18:11

Re: Rezilieri

Mesajde marcudumitru20021 » 23 Mar 2018, 18:38

Buna ziua „ in 25 martie imi expira perioada de contract si vreau sa reziliez serviciile tv. tel. net. deoarece platesc prea mult .totus as vrea sa raman cu net. la viteza de 100 fara tv si tel dar i se spune ca nu se poate..de ce ?in acest caz am sa reziliez totul .sant client vechi de prin ,93dar daca asa trecuie nu am ce face.unde gasesc va rog cererea tip pentru reziliere va rog.sant pers. cu dizabilitati gr 1 oare chiar nu e poate sa mi fie luata in seama dorinta de a avea doar net? va salut MARCU DUMITRU GURA HUMORULUI SUCEAVA MOBIL 0749300866
0 x

Avatar utilizator
marian_vkp1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 28 Mai 2017, 11:40

Re: Rezilieri

Mesajde marian_vkp1 » 24 Mar 2018, 22:19

Da, sa reziliezi un contract este foarte greu dar daca nu ai predat aparatura in cinci zile (am trecut de la antena pe fibra optica tot la ei, iar la mine in oras nu exista magazine Telekom) te taxeaza cu 47 Euro fara TVA. Urma sa le predau ca nu am la ce sa le folosesc.
Tehnicianul care vine sa-ti instaleze echipamentele este pregatit sa-ti prezinte si un contract pe care sa-l semnezi, dar nu are pregatirea necesara sa intocmeasca un proces verbal de predare-primire a aparaturii pe care a schimbat-o. Si asa Telekom iti vinde aparatura scoasa din uz la ce pret doresc ei, deoarece in contract nu este specificat costul unei cartele sau a unui receiver tv.

Cand doresc sa semnezi un abonament toti operatorii sunt numai lapte si miere, daca ai de facut o sesizare iti inchid telefonul, te lasa sa astepti si ti se spune ca nu raspund decat la sesizarile care considera ei ca sunt fondate. Ce mai... adevarati profesionisti !!!!
Eu din pacate tocmai am mai semnat un contract cu ei, asa ca 2 ani.... o sa le fac reclama. :twisted:
0 x


Înapoi la “Telefonie fixă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator