Anexă factură

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
AncaS
Administrator
Administrator
Postări: 21
Membru din: 22 Ian 2018, 17:03
Localitate: Bucuresti

Anexă factură

Mesajde AncaS » 26 Ian 2018, 10:00

Salut tuturor,

Venim în întâmpinarea voastră cu o clarificare legată de anexa facturii pentru servicii fixe din MyAccount: aceasta apare inclusă în PDF-ul cu factura propriu-zisă începând din luna noiembrie, astfel încât e suficient să downloadaţi factura pentru a vedea şi anexa aferentă.

Dacă întâmpinaţi probleme legate de acest aspect, vă rugăm să ne spuneţi!

Zi bună,
Anca
1 x

Avatar utilizator
junico20081
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 04 Feb 2018, 09:25

Re: Anexă factură

Mesajde junico20081 » 04 Feb 2018, 09:28

am descarcat factura in format xlsx dar la numere apelat imi apare SX,S6,S7 ce inseamna asta?
0 x

Avatar utilizator
AncaS
Administrator
Administrator
Postări: 21
Membru din: 22 Ian 2018, 17:03
Localitate: Bucuresti

Re: Anexă factură

Mesajde AncaS » 06 Feb 2018, 10:26

junico20081 scrie:am descarcat factura in format xlsx dar la numere apelat imi apare SX,S6,S7 ce inseamna asta?


Aceste informaţii se referă la sesiunile de date, Whatsapp etc.
Dacă vrei să verificăm mai în detaliu, trimite-mi, te rog, în privat codul tău de abonat.

Merci!
0 x

Avatar utilizator
junico20081
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 04 Feb 2018, 09:25

Re: Anexă factură

Mesajde junico20081 » 24 Mar 2018, 05:51

In factura pe martie nu imi apare analiza apeluri de ce
0 x

Avatar utilizator
mariusrostas1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 24 Mar 2018, 16:13

Re: Anexă factură

Mesajde mariusrostas1 » 24 Mar 2018, 16:14

va bateti joc de oameni inpertinenti
0 x

Avatar utilizator
ad_ramona1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 19 Iul 2018, 20:44

Re: Anexă factură

Mesajde ad_ramona1 » 19 Iul 2018, 20:52

Buna ziua ! Ma intereseaza sa stiu de ce abonamentul meu incarca lunar 2 numere preplatite si un altul la care am renuntat demult( am anuntat, am semnat , etc).???? In concluzie abonamentul incarca 3 numere lunar. Cel de al 3-lea este o cartela care din fericire am pastrat-o si care verificand-o , am vazut ca are suma de 54 de euro, desi de pe acest numar nu se poate efectua apeluri.
''Produs Mobil Preplatit RREC53946444
Ajustari Reincarcare periodica 4,20 EUR 19,57 Lei Total Ajustari 4,20 EUR 19,57 Lei
Total Produs Mobil Preplatit RREC53946444 4,20 EUR 19,57 Lei __________________________________________________________________________________________
Produs Mobil Preplatit RREC53946520
Ajustari Reincarcare periodica 4,20 EUR 19,57 Lei Total Ajustari 4,20 EUR 19,57 Lei
Total Produs Mobil Preplatit RREC53946520 4,20 EUR 19,57 Lei __________________________________________________________________________________________
Am sa atasez intreaga factura , poate asa cum nu am inteles eu , nici voi , este foarte probabil sa nu intelegeti.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Anexă factură

Mesajde Silviu Stefan » 20 Iul 2018, 00:11

ad_ramona1 scrie:Buna ziua ! Ma intereseaza sa stiu de ce abonamentul meu incarca lunar 2 numere preplatite si un altul la care am renuntat demult( am anuntat, am semnat , etc).???? In concluzie abonamentul incarca 3 numere lunar. Cel de al 3-lea este o cartela care din fericire am pastrat-o si care verificand-o , am vazut ca are suma de 54 de euro, desi de pe acest numar nu se poate efectua apeluri.
''Produs Mobil Preplatit RREC53946444
Ajustari Reincarcare periodica 4,20 EUR 19,57 Lei Total Ajustari 4,20 EUR 19,57 Lei
Total Produs Mobil Preplatit RREC53946444 4,20 EUR 19,57 Lei __________________________________________________________________________________________
Produs Mobil Preplatit RREC53946520
Ajustari Reincarcare periodica 4,20 EUR 19,57 Lei Total Ajustari 4,20 EUR 19,57 Lei
Total Produs Mobil Preplatit RREC53946520 4,20 EUR 19,57 Lei __________________________________________________________________________________________
Am sa atasez intreaga factura , poate asa cum nu am inteles eu , nici voi , este foarte probabil sa nu intelegeti.



Buna seara,
Va indrum cu privire la situatia semnalata mai sus sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - departamentul comercial - plati / facturi.
Situatia va fi verificata si mai amanuntit pentru a putea identifica mai multe informatii legate de activarea reincarcarii automate a celor 3 numere de telefon preplatite. Cel mai probabil la solicitarea dumneavoastra, functia de reincarcare automata va fi dezactivata dar din pacate costurile nu vor fi modificate/reajustate.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori