Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

TV Interactiv, TV Satelit, TV Cablu Digital, Programe TV, echipamente TV, antene.
Avatar utilizator
mariusg
Boboc
Boboc
Postări: 16
Membru din: 05 Oct 2016, 16:03

Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde mariusg » 26 Feb 2018, 14:40

Buna ziua,

In cartierul Residenz (Chitila) s-a instalat fibra optica de la Orange. Inteleg ca Telekom si Orange au un parteneriat pentru folosirea retelei. Se stie cand este disponibil instalarea semnal tv si prin de cablu TV (pentru a permite conexiunea prin reteaua deja existenta de cablu coaxial in apartamente) si astfel se s-ar putea utiliza CI+?

Pana acum feedback-ul de la Telekom a fost ca nu exista inca retea prin fibra optica care sa suporte suficient semnal (prin cablul utp & STB actual serviciul de televiziune este groaznic - blocaje imagine, pixelat, asta pe langa dezavantajul clar ar STB-ului care este o interfata putin generoasa fata de interfata smart-tv-urilor si cu o telecomanda in plus).

As aprecia un raspuns pentru ca deja Digi este la usa cu fibra optica si perioada de retentie Telekom a fost depasita...

Multumesc,
0 x

Avatar utilizator
mariusg
Boboc
Boboc
Postări: 16
Membru din: 05 Oct 2016, 16:03

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde mariusg » 26 Feb 2018, 14:58

De adaugat o corectie - telekom deja are FTTB (fiber to building). Intrebarea mai exacta este de ce nu se ofera opiunea de modem pentru a putea extrage semnal TV pentru conectare retea coaxial si UTP pentru internet - toate pe infrasctructura existanta!)? daca problema sta in 7.5m de cablu coaxial pana la intrarea in apartament - va rog, se plateste separat.

Multumesc,
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde Silviu Stefan » 26 Feb 2018, 15:35

Buna ziua,
Va recomand sa verificati infrastructura la nivel de zona accesand link-ul www.telekom.ro/acoperire

Daca este disponibila instalarea serviciilor prin fibra optica, atunci, in cadrul montarii se va pune un modem atat pentru semnal de TV (cablu coaxial) cat si UTP pentru internet. Modemul va avea si funcție wireless pentru a distribui semnal de internet in locuinta.

Daca regasiti in resurse optiunea potrivita pentru dumneavoastră, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234.

Pentru mai multe informații nu ezitați sa raspundeti acestui mesaj.
O zi buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
mariusg
Boboc
Boboc
Postări: 16
Membru din: 05 Oct 2016, 16:03

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde mariusg » 26 Feb 2018, 15:59

Buna ziua,

Am verificat si e afisat dupa cum urmeaza: TV Interactiv (IPTV) si Internet L - 500 Mbps (de altfel chiar pachetul acesta il am momentan).

Nu inteleg ce ar trebui sa fi afisat sa existe "fibra (faptul ca exista FTTB a fost dintr-un mesaj anterior postat de un Moderator Telekom pentru adresa respectiva).

Multumesc
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde Silviu Stefan » 26 Feb 2018, 22:47

Buna seara,
Daca aveti serviciul de 500 Mb internet inseamna ca aveti fibra optica pana in casa, iar daca aveti fibra optica pana in casa inseamna ca aveți si un modem de fibra optica montat. In spatele modemului regasiti o mufa "CATV" de unde se trage cablu tv si card CI+ la televizor.

Daca aveti IPTV puteti sa faceti oricand schimbarea la serviciul DVBC (CATV + echipament de decodare al semnalului, adica CI+). Apelati centrul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala.

Ca sa va mai dati seama daca aveti fibra optica sau nu acum, puteti sa va ghidati si dupa modelul modemului de internet. Acesta are doar cateva variante, in special Huawei HG 8247 si HG 8247H sau mai nou SAGEMCOM.

Iar daca ati precizat ca este infrastructura FTTB inseamna ca aveti viteza la internet de pana la 100 MB si serviciul este montat pe cablu de cupru. Aceasta tehnologie nu este compatibila cu serviciul de Cablu TV ci Cablul TV vine cel mai probabil separat.

Cel mai bine, apelati centrul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 si cereti informații suplimentare.

O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
mariusg
Boboc
Boboc
Postări: 16
Membru din: 05 Oct 2016, 16:03

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde mariusg » 28 Feb 2018, 16:47

Buna Silviu Stefan,

Sunt absolut blocat!

Dupa raspusul tau am sunat la relatii cu clientii. Am vorbit cu o prima domnisoara ca mi-a comunicat ca nu pot beneficia de DVBC la locatie. Am rugat sa fie transferat la colegii de la tehnic ca sa ma lamuresc. Trasferul a fost facut tot catre relatii cu clientii, o alta colega. Acesta a verificat si mi-a confirmat ca la adresa se poate instala DVBC (dupa o cautare "intr-o a doua baza de date" dupa cum mi-a mentionat) si ca urmeaza sa fiu contactat de catre un reprezentat de vanzari sa imi faca o oferta personalizata in cursul zilei.

Am asteptat. Pentru ca nu am fost contactat, astazi am revenit la serviciul clienti. Aceeasi solicitare prelungire cu modificare in DVBC. Dupa ce mi s-a solicitat motivul pentru care doresc schimbarea (nu a fost suficient argumentul prelungirii dupa perioada de adonament) mi s-a spus ca la locatie nu se poate instala DVBC. Am ruga sa ma sune un superior ca sa putem avem o conversatie mai clara.

Spun ca sunt blocat pentru ca aseara, dupa ce am sunat si am avut surprisa ca un consultant sa imi spuna ca nu se poate in timp ce altul a spus ca se poate instala DVBC la locatie, cand am ajuns acasa am aruncat un ochi in cutia din scara (care are chiar si geam) si am vazut un model exact pentru ce vreau eu...un numar de apartament indica clar si vecinul care beneficiaza deja de acest serviciu.

Astfel: cum fac sa prelungesc abonamentul la Telekom cu modificare DVBC? Sau contactez direcd Digi si reziliez Telekom...

Multumesc anticipat pentru un sfat de la voi.

Marius
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde Silviu Stefan » 01 Mar 2018, 00:34

Buna seara Marius,
Lasa-mi te rog frumos un mesaj privat cu o data de identificare a abonamentului si cu un numar de telefon mobil de contact, voi verifica personal situatia ta si voi face tot posibilul sa vin in ajutor cu o solutie rapida.

Astept raspunsul tau.
Multumesc,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
mariusg
Boboc
Boboc
Postări: 16
Membru din: 05 Oct 2016, 16:03

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde mariusg » 02 Mar 2018, 16:29

Salut Silviu!

Multumesc pentru verificarea personala.

Am fost sunat ieri de catre o colega de la Telekom care cunostea solicitarea mea. Mi-a spus ca nu se poate onora solicitarea “pentru ca nu exista porturi”. Nu inteleg ce inseamna avend in vedere ca acum am deja 3 ocupate chiar eu (internet si 2*iptv). Am incercat sa explic ca pentru solicitarea mea de atrece pe fibra optica prin modem care mai departe imparte semnalul tv prin coaxial si internetul se cableaza la infrastructura existenta...deci practic eliberez 3 porturi din rack-ul blocului. Mi-a sous ca o sa roage un coleg de la tehnic sa ma contacteze in cursul zilei. Desi ieri nu a sunat, astazi am foat sunat de la tehniec. Raspuns sec: suntem de la deranjamente in sistem nu vedem vreun echipament (m-am oferit sa trimit si poza) la dvs la adresa. Aveti FTTB dar nu este disponibil DVBC.


Astfel:
1/ nu inteleg de ce la adresa prin verificarea site-ului Telekom scrie internet 500 iar pe serviciile contractare in contul Mytelekom sunt facturat pentru FTTH pana la 1000mb - un aspect de sesizat protectiei consumatorului
2/ vad ca nu exista nicio corelatie in informatiile furnizate (prin mai multe canale) referitor la disponibilitatea acestor servicii
3/ cred ca am depus suficente diligente pentru a intelege daca merita sa prelungesc abonamentul, se pare ca telekom nu poate oferi serviciile pe care mi le doresc (confirmate in anumite instante si infirmate in altele)

Multumesc pentru ajutor dar fara rezultat.
Daca acum 2 ani eram captiv Telekom si doar dupa ce Digi a facut lucrari de infrastrucutra au intervenit si lucrari de la Telekom, se pare ca nu servesc nimanui. Personal, cum am mai mentionat, experienta tv s-a deteriorat. Astfel decizia este sa reziliez si sa ma indrept spre alt operator.

O zi buna,
Marius
0 x

Avatar utilizator
mariusg
Boboc
Boboc
Postări: 16
Membru din: 05 Oct 2016, 16:03

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde mariusg » 02 Mar 2018, 23:05

@Silviu, revin cu PM sa trimit si poze sa fie clar. Oare sfatul e sa fac reclamatie ca sa obtin un serviciu care e disponibil la adresa?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Inlocuire Receiver HD cu CI+ - conexiune cablu TV

Mesajde Silviu Stefan » 03 Mar 2018, 22:44

Buna seara Marius,
Nu sunt necesare poze, te credem pe cuvant :D !
Iti scriu si aici precum si in raspuns privat, am discutat cu un operator comercial ce se ocupa deja de situatia ta cu mare interes.
S-a luat legatura cu colegii de la IT pentru a da disponibilitate sistemului sa introducem cerere de instalare DVBC si in cel mai scurt timp sa realizam modificarea.

Te tin la curent cu drag atat aici cat si in mesaj privat cu mai multe detalii.

In scurt timp vor fi toate datele pregatite din toate punctele de vedere pentru a iti veni in ajutor cu modificarile dorite.
De indata ce obtin confirmarea voi indruma colega din departamentul comercial sa ia legatura personal cu tine pentru a nota toate aspectele dorite.

Te tin la curent.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Televiziune”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori