Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Abonamente laptop/tabletă, internet pe cartelă, modemuri.
Avatar utilizator
gabybcr
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 19 Ian 2018, 12:08

Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde gabybcr » 05 Feb 2018, 12:27

Buna ziua,
Ce se intampla de nu se mai conecteaza la reteaua Orange $g acolo unde Telekom nu are acoperire? In prima saptamana mi-a mers fara probleme.
0 x

Avatar utilizator
hrigmanyi1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 02 Mar 2018, 20:34

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde hrigmanyi1 » 02 Mar 2018, 20:38

la mine nici n-a pornit. am facut abonament cu telefon, mi s-a promis ca va functiona in reteaua orange, dar nici dupa 4 luni nu am putut folosi telefonul. la serviciul clienti tot mi se promite ca se va rezolva.....................
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde Silviu Stefan » 03 Mar 2018, 22:28

Buna seara,
Va indrum sa apelati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura deranjamente pentru a verifica situatia dumneavoastra mai amanuntit in deschiderea unei sesizari pe serviciul de telefonie mobila.

Va rog sa specificati operatorului :
Numarul de telefon
Modelul telefonului utilizat
Adresa exacta si completa
De când apare situatia si daca este problema cu internetul doar pe conexiunea 4g.

In urma apelului dumneavoastra catre centrul de relatii cu clientii se va incerca rezolvarea problemei in cel mai scurt timp.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
hrigmanyi1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 02 Mar 2018, 20:34

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde hrigmanyi1 » 04 Mar 2018, 08:39

am apelat mai multe ori la serviciul clienti, unde intoddeauna mi s-apromis ca in cateva zile se rezolva, dar nu s-a intmplat nimic, la magazinul partener telekom din targu mures m au zis ca nu-i treaba lor, sa-l sun pe cei din bucuresti, si de 4 (patru) luni platesc abonamentul. m-am saturat, cred ca voi face o sesizare si la protectia consumatorului.
2 x

Avatar utilizator
gabybcr
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 19 Ian 2018, 12:08

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde gabybcr » 21 Mar 2018, 12:37

Nici pana in ziua de azi nu mi-ati reactivat accesul la Orange pe 4G. Angajatii de la 1234 habar nu au. Ma chinui mereu cu semnalul Telekom mai ales la metrou unde raman de tot fara semnal
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde Silviu Stefan » 22 Mar 2018, 21:38

Buna seara,
Semnalul serviciului dumneavoastra de Telefonie mobila trebuie sa functioneze conform hartii de acoperire disponibile. www.telekom.ro/harta-acoperire, indiferent daca in spatele retelei utilizam semnalul Telekom sau 4G ORO.

In cazul in care intampinati deranjament cu serviciul de internet mobil, 4G, aveti posibilitatea sa transmiteti o sesizare apelând numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente telefonie mobila.

Comunicati-ne atunci numarul de sesizare primit din partea departamentului de deranjamente ca sa putem sa urgentam solicitarea dumneavoastra sau sa verificam stadiul problemei semnalate.

Asteptam un raspuns.
Va multumesc !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
gabybcr
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 19 Ian 2018, 12:08

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde gabybcr » 28 Mar 2018, 11:11

Cei de la RC nu inteleg problema. Imi spun ca nu exista acoperirea 4g extinsa sau vreun parteneriat cu Orange. Ma zbat degeaba cand vad atata lipsa de profesionalism.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde Silviu Stefan » 29 Mar 2018, 19:44

Buna ziua gabybcr,
Sunt sigur ca dumneavoastra nu aveti nimic stipulat contractual ceva legat de reteaua 4G Orange.
Dumneavoastra sunteti client Telekom, utilizati reteaua Telekom si indiferent de modul in care va oferim noi semnal va adresati catre noi cu problema semnalata la internetul prin date mobile 4G Telekom.

In cazul in care considerati ca intampinati un deranjament cu serviciul de internet mobil, 4G, aveti posibilitatea sa transmiteti o sesizare apelând numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente telefonie mobila.

Se specifica :
Numarul de telefon.
Adresa exacta la care va aflati si unde utilizati telefonul.
Situatia : Semnal slab / fluctuant al retelei 4G.
Marca si modelul telefonului utilizat.
Si de cat timp apare situatia anuntata.

In urma discutiei cu operatorul call center se va deschide o sesizare pentru verificari suplimentare si se va gasi o solutie in ceea ce priveste solicitarea anuntata strict legat de internetul (date mobile) 4g Telekom Romania ci nu legat de alte companii / parteneriate / situatii.

Va multumesc pentru intelegere.
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
gabybcr
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 19 Ian 2018, 12:08

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde gabybcr » 30 Mar 2018, 13:06

Daca la inceput am avut senzatia ca habar nu au cei de la 1234 despre 4G ORO acum mi-am dat seama ca ei stiu foarte bime dar o fac special pentru a *** clientii dezactivand treptat acest "4G extins". Ce sesizare sa fac ? Am fost sunat si i-am spus ca nu mai am acea acoperire extinsa despre care se lauda Telekom pe site si ea tot sustinea ca nu exista parteneriat sau acoperire diferita de cartela. Imi cerea adresa sa ii dau si i-am spus foarte clar ca cel mai bun exemplu e la metrou, cand inaintea mergea si puteam vedea ca eram conectat pe codul retelei Orange 226:10. Sa va reamintesc ce ati raspuns mai demult domnul Silviu Stefan altui client pe acest forum?
"Buna seara vladzvm1,
Inainte de a verifica situatia 4G ORO doresc sa va intreb daca actual va functioneaza datele mobile in reteaua 4G.

4G Oro este tot reteaua 4G dar provenita dinr-un parteneriat cu un alt furnizor de servicii. Aceasta va apare in My Account deoarece pe sim-ul dumneavoastra nu este activata aceasta functie. Optiunea este activata doar pe anumite abonamente, iar pentru aceasta informatie va trebui sa contactati serviciul de relatii cu clientii."
Celor care citesc acest forum si vor sa se porteze ii sfatuiesc sa se gandeasca de doua ori inainte s-o faca. Am facut o mare greseala ca am ales aceasta retea extrem de slaba.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Acces Orange blocat dupa 2 saptamani de abonament Telekom

Mesajde Silviu Stefan » 31 Mar 2018, 02:49

Buna seara Gabi,
Parteneriatul in ceea ce priveste 4G Orange este doar in anumite zone, functia aceasta este activa in mod normal pentru persoanele care stau in zone in care noi nu putem ajunge cu acoperirea serviciului de telefonie mobila la un potential destul de mare. Dupa cum v-am explicat, dumneavoastra daca aveti probleme cu reteaua 4G, anuntati deranjament (faceti sesizare la 0766 12 1234 - ramura de telefonie mobila) cu toate specificatiile pe care vi le-am precizat. Situatia este verificata de un departament abilitar sa faca acest lucru si daca se constata o disfunctionalitate atunci se va incerca gasirea unei solutii optime.

Dupa cum ati citat,
"doresc sa va intreb daca actual va functioneaza datele mobile in reteaua 4G.", indiferent de reteaua in care se conecteaza in spate, serviciul de internet trebuie sa functioneze optim, acesta este scopul principal, indiferent de ce scrie (Telekom sau alta retea).
Precum ati intrebat si dumneavoastra de reteaua 4G Oro, asa a intrebat la momentul respectiv si utilizatorul ce a postat mesajul. Intre timp procedurile si informatiile s-au actualizat si s-au corectat.

De ce nu ati citat si solicitarea clientului ?
"In aplicatia My Account la servicii > voce mobila > detalii suplimentare imi apare Blocare 4G ORO. Ce inseamna acest ORO?"
Utilizatorul a primit un raspuns cu privire la întrebarea efectuata. Raspunsul a fost unul optim si consider ca a inteles ce este 4G ORO si de ce este afisat acest lucru.

Legat de "Optiunea este activata doar pe anumite abonamente, iar pentru aceasta informatie va trebui sa contactati serviciul de relatii cu clientii". Dupa cum am precizat, este conceput acest parteneriat pentru anumite zone in care nu este semnal. Clientul putea solicita ca informatie starea functiei (activa sau inactiva) si in ce caz poate fi activata.
Ca actualizare, mai nou, verificam situatia internetului mobil din sectia de deranjamente. In urma verificarilor, constatam cauza disfunctionalitatii si oferim o solutie optima.

Va comunic in continuare ca daca doriti sa anuntati o sesizare, un deranjament, o disfunctionalitate, o posibila nefunctionare a unui serviciu, va trebui sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente, alegeti tasta corespunzatoare tipului de serviciu pe care doriti sa il reclamati si urmati impreuna cu operatorul procedura de verificare. Se deschide ulterior o sesizare pentru verificari suplimentare daca este cazul si sunteti contactat in cel mai scurt timp posibil pentru a verifica stadiul situatiei dupa reglementare.

Exemplu de apel :
Buna ziua,
Nu functioneaza serviciul de internet mobil la metrou.
Numarul de telefon este x. Adresa exacta este x. Utilizez telefonul x. Situatia apare de x ~timp.
Mentionez ca in alte zone serviciul este functional/nefunctional. Exemplu.

Urmati îndrumarea operatorului in scopul remedierii problemei si in cazul in care sunt necesare verificari suplimentare asteptati un apel din partea departamentului abilitar pe situatia respectiva.\
Situatia va fi rezolvata cu siguranta daca apelul dvs. ar decurge in acest fel si daca verificarile vor fi efectuate corect si procedural.

Va multumesc pentru intelegere,
Daca in continuare aveti neclaritati va indrum sa discutati cu un operator din cel mai apropiat magazin Telekom Romania pentru a lamuri situatia intampinata.

O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Internet mobil”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron