imposibilitate conectare HBOGO

Telekom TV Web & Mobile, HBO GO, DolceSport
Avatar utilizator
mihai.ravici1
Boboc
Boboc
Postări: 9
Membru din: 03 Ian 2018, 16:27

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde mihai.ravici1 » 08 Ian 2018, 20:34

Am gasit. V.am raspuns.

Multumesc.
1 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde Silviu Stefan » 11 Ian 2018, 22:34

Buna seara Mihai, am deschis sesizarea cu numarul 69793156 si dupa cum v-am comunicat, ne ocupam cat mai repede posibil de remedierea deranjamentului.

De indata ce obtin informatii suplimentare sau stadiul situatiei ca fiind rezolvat va voi comunica.
Revin pe cat de repede cu un raspuns.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
okaymaster2000
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 19 Feb 2018, 10:36

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde okaymaster2000 » 19 Feb 2018, 10:50

Se pare ca nici un fel de actiune intreprinsa conform indicatiilor de mai sus nu poate face ca acest serviciu hbogo sa functioneze. Oare de ce sistemul aduce atat de multe erori de conectare? De ce nici unul din cei care au reusit nu ne impartasesc din experienta lor noua muritorilor de rand cum Doamne iarta-ma au reusit? Pe bune Telekom! trebuie sa fim ceva guru in IT sa putem sa ne logam la acest serviciu pe care il oferiti cu atâta larghețe? De fapt nu am reușit să mă conectez absolut deloc...e ca un miraj, îl ai dar de fapt nu... Aștept cu umilință un răspuns din partea admin.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde Silviu Stefan » 19 Feb 2018, 23:42

Buna seara okaymaster2000,

Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente - televiziune, pentru a verifica situatia direct in legatura cu un operator.

Ce va comunica programul HBO-go in momentul in care doriti sa va autentificati in el ?

Mai intai, intrati in My Account. Accesati categoria Telekom TV Web and Mobile si asigurati-va ca pe abonamentul activ aveti asignat ca alias, adresa dumneavoastra de email.
Daca adresa este asignata ca alias atunci reincercati sa intrati in programul HBO go si sa va autentificati. In cazul in care intampinati probleme, comunicati-ne eroarea aparuta pentru a va comunica metoda exacta de remediere.

O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
okaymaster2000
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 19 Feb 2018, 10:36

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde okaymaster2000 » 21 Feb 2018, 21:12

Serios, chiar am încercat tot ceea ce se spune în tutorial și de asemenea credeți-mă că nu e normal ce se întâmplă. Am făcut totul mai puțin ștergerea contului dar cred că o să-mi calc pe inimă și o să fac și asta...dar reiterez ce am spus în mesajul precedent, ce Dumnezeu lansăm rachete spațiale sau ne logăm la hbogo? Așa ca o paranteză cât estimați că o să pierd lângă telefon până o să răspundă cineva și după aceea o plimbare de la un departament la altul... Pe site-ul hbo după ce execut pașii de logare apare fereastra de logare inițială de parcă sunt într-o buclă de răspuns. Cred că dacă cumpăram serviciul direct de la hbo nu aveam nici o problemă, dar așa vă spun sincer sunt teribil de dezamăgit.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde Silviu Stefan » 21 Feb 2018, 22:56

Buna seara,

Contactati in acest caz serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente - televiziune.
Timpul estimat de asteptare este foarte scurt.

Tineti-ne la curent cu stadiul situatiei.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
nicub19761
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 05 Mar 2018, 17:56

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde nicub19761 » 05 Mar 2018, 18:05

La fel se intampla si in cazul meu. De 2 luni astept un raspuns! M-au sunat vreo 5 operatori telekom sa verifice contul, dar degeaba. Au sters contul si l-au creat din nou, dar tot degeaba. Am incercat si pe PC si pe smartphone (android) si tot nimic. Recomandarile sunt inutile. Daca nu rezolva ma gandesc serios sa trec la ceilalti!!!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde Silviu Stefan » 05 Mar 2018, 19:27

Buna seara, nicub19761.
Lasati-mi va rog un mesaj privat cu email-ul cu care va conectati la My Account alaturi de un numar de telefon mobil de contact pentru a verifica situatia mai amanuntit.

Eventual daca aveti posibilitatea, puteti sa imi comunicati si eroarea aparuta pentru o rezolvare cat mai rapida a cazului.

Astept mesajul dumneavoastra.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
pellemarius1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 29 Mar 2018, 09:34

Re: imposibilitate conectare HBOGO

Mesajde pellemarius1 » 29 Mar 2018, 09:40

Hello,

Sunt utilizator nou, am abonamentul Internet L + TV L. am patit la fel ca voi, nu am reusit sa ma conectez cu hbo go la contul telekom.
Ceea ce trebuie sa faceti este sa intrati in contul telekom myaccount, in stanga va apare un meniu unde selectati Telekom TV Web&Mobile, apoi trebuie sa vedeti daca aveti activata optiunea :

Servicii Telekom TV Web&Mobile disponibile în contul tău:

Activ, pentru pachetul Internet L + Televiziune L (16.7 Euro/lună)
***************
Detalii serviciu selectat - Activ, pentru pachetul Internet L + Televiziune L (16.7 Euro/lună)
***************
si apoi sa aveti un alias asociat, care din cate vad eu, la mine e la fel cu userul (adica aceeasi adresa de email cu care ma conectez la telekom)
Deci eu ce am facut a fost sa activez acest serviciu, deoarece era inactiv cand am creat contul.
Apoi am incercat din nou conectarea la hbo go, am dat *** pe autentificare, am selectat conectare prin operator, mi-am reintrodus datele de logare a telekom si am asteptat...apoi a mers.
Incercati si voi.
nu am sters contul si nici nu am facut alte modificari decat acea activare a tv web&mobile

Sper ca va ajuta,
Marius
1 x


Înapoi la “Video on demand”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori