Retentie Telekom

Avatar utilizator
NebeleiziS
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 06 Mar 2018, 18:28

Retentie Telekom

Mesajde NebeleiziS » 06 Mar 2018, 18:44

Salut,

Avand in vedere ca in martie imi expira abonamentul cu Telekom de TV si internet si fiind multumit de calitate, am asteptat sa mi se ofere o oferta de prelungire. Nu a venit si, precum am zis, fiind multumit de servicii, am incercat eu sa ii contactez. Si sa imi zica o domnisoara ca imi fac o oferta de nerefuzat de 15 euro/luna in loc de 17 si ceva, dar avand in vedere ca va trebui sa platesc daca vreau pachetul HBO, va fi inca 2 euro pe luna. Practic, aceeasi bani. Am incercat sa ma gandesc, poate eu is mai incet la minte, dar unde e oferta ? Eu va inteleg ca nu va intereseaza, nu aveti actiuni la Telekom samd, dar totusi, chiar asa ? Cand am intrebat-o pe domnita, mi-a zis ca asa i s-a comunicat ... frumos, exact sentimentul ala, nu e treaba mea, ma doare la basca. Normal ca ma voi interesa si la RDS/RCS, poate ei au oferte mai bune ... :)) Nu am scris aici incercand sa obtin ceva mai bun, ci doar sa imi confirme si altcineva ca asta e atitudinea generala a Telekom fata de clienti.

Multumesc pentru atentie.
0 x

Avatar utilizator
pvad241
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 06 Dec 2017, 23:19

Re: Retentie Telekom

Mesajde pvad241 » 16 Apr 2018, 21:19

Salut tuturor,
Pentru cine mai are vreo indoiala ca asta este atitudinea Telekom fata de abonatii existenti am sa va povestesc (probabil ca va iesi un serial cu foarte multe episoade) ce am patimit eu in ultimii 2 ani cu ofertele de retentie ale companiei Telekom. Sunt clientul acestei companii (in toate formele de organizare si sub toate denumirile) de mai mult de 50 de ani si drept multumire noul Telekom Romania isi bate joc de mine si imi insulta inteligenta la fiecare expirare a perioadei de contract. Prin urmare acum 2 ani mi-a expirat iarasi o perioada de contract si sunt contactat de catre mai multe persoane de la Telekom pentru a-mi prezenta ofertele de retentie. Invariabil toate ofertele erau mai scumpe (in euro nu in lei) chiar daca doream sa pastrez pachetul de 3 servicii (televiziune prin satelit, internet si telefonie fixa). Joia trecuta sunt sunat iarasi de catre un cetatean din partea Telekom care imi propune prelungirea contractului pe inca 2 ani cu pastrarea tuturor serviciilor si facilitatilor din contracul anterior si ... minune! cu 4 euro mai ieftin, mai mult decat atat mi se ofera servicii de care nu am nevoie cum ar fi telefoniea fixa nelimitat. Cum increderea si rabdarea mea fata de aceasta companie s-au terminat de mult, in mod evident nu l-am crezut pe cuvant si l-am rugat sa-mi trimita prin email prin fax sau prin orice mijloc de comunicare electronica o oferta conforma cu cele spuse. Raspunsul incredibil a fost ca o companie de IT ca aceasta nu poate face acest lucru si ca procedurile lor prevad ca se va transmite clientului contractul si in cazul in care clientul nu este de acord trebuie sa se deplaseze la un sediu Telekom si sa denunte acest contract. O logica pe care eu unul nu o inteleg, adica printam un contract, il expediem prin posta si clientul il poate vedea doar atunci. In concluzie toata lumea piede, Telekom taie inutil paduri (impotriva angajamentului de mediu) pentru a printa contracte inutile, clientul pierde timp si bani pentru deplasarea la unul din sediile Telecom si rezultatul este un fiasco total. Daca asa sunt procedurile l-am rugat sa-mi trimita contractul pentru a vedea daca minunea chiar se intampla. Rezultatul a fost ca in urmatoarele zile am constatat ca unul din pachetele suplimentare de televiziune a devenit inaccesibil! OK, ma uit in my account si constat ca am un nou contract mai scump (19,1 Euro fara TVA) fata de contractul anterior de 18 Euro care avea si o reducere de 2 Euro si prin urmare costa doar 16 Euro. Cine Dumnezeu i-a autorizat sa modifice contractul fara ca macar sa mi-l trimita nu stiu. Iarasi zic OK suna la serviciul clienti si ii rog sa anuleze aberatia asta si sa revenim la situatia anterioara, dar... raspunsul este ca nu se poate mai devreme de o saptamana. Intre timp pachetul suplimentar de programe TV din contractul anterior (btw si acesta a fost scumpit in Euro in mod unilateral de catre Telecom printr-o scrisoare de informare) nu functioneaza. Experienta imi spune ca factura urmatoare va contine 2 abonamente pentru aceasi perioada si ca va trece cel putin o luna pentru regularizare, muuuulte apeluri si reclamatii catre serviciul de asistenta clienti s.a.m.d. Prin urmare doriti sa recomandati serviciile Telekom Romania? Orice persoana interesata stie ca aceasta companie pierde constant clienti
0 x


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori