Samsung J3 garantie

Smartphones, setari telefoane, aplicatii, sisteme de operare - Android, iOS, Windows, Blackberry.
Avatar utilizator
cristina2708
Boboc
Boboc
Postări: 5
Membru din: 03 Mar 2018, 23:24
Localitate: Fundulea

Samsung J3 garantie

Mesajde cristina2708 » 03 Mar 2018, 23:42

Bună seara. Am cumpărat on-line în decembrie 2016 2 telefoane Samsung J3 cu prelungire abonament,din păcate unul din ele afișează "Nici un serviciu" la cartelele sim indiferent de rețea, am pus cartelele în alt aparat și merg normal, am pus și alte cartele în acest telefon și apare aceeași problema "nici un serviciu". Ce trebuie sa fac sa beneficiez de reparație sau verificare în garanție? Precizez ca nu mai gasesc factura am doar numărul comenzii date on-line. Am sunat la relații clienți și m-au pus sa sun la Samsung.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1365
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Samsung J3 garantie

Mesajde Silviu Stefan » 04 Mar 2018, 01:05

Buna seara ,
Puteti accesa cel mai apropiat magazin Telekom cu terminalul Samsung. Factura o puteti obtine apelând centrul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala. Aceasta va fi trimisa prin email.

Mai aveti posibilitatea sa apelati si la Samsung, metoda mai rapida de remediere a telefonului. Aceasta metoda scuteste perioada de preluare a telefonului din Magazinul Telekom, trimiterea la garantie, asteptarea timpului de remediere, reîntoarcerea la magazin si contactul catre dumneavoastra.

Tineti-ne la curent daca sunt necesare mai multe informatii.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
cristina2708
Boboc
Boboc
Postări: 5
Membru din: 03 Mar 2018, 23:24
Localitate: Fundulea

Re: Samsung J3 garantie

Mesajde cristina2708 » 04 Mar 2018, 07:31

Mulțumesc! Cu siguranță revin cu rezultatul obtinut. Având în vedere ca nu sunt din București îmi este mai ușor sa merg la un magazin Telekom (lucru care nu mi s-a spus ca este posibil vineri, când am cerut ajutor la serviciul clienți) decât sa scotocesc prin oras.
1 x

Avatar utilizator
cristina2708
Boboc
Boboc
Postări: 5
Membru din: 03 Mar 2018, 23:24
Localitate: Fundulea

Re: Samsung J3 garantie

Mesajde cristina2708 » 05 Mar 2018, 12:52

buna! am sunat din nou la relatii clienti pentru a afla daca pot intra cumva in posesia facturii telefonului, raspunsul a fost ca factura primita era in original si odata cu pierderea ei am pierdut si garantia. un motiv in plus sa nu imi mai doresc in viata asta sa colaborez cu Telekom-ul!!!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1365
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Samsung J3 garantie

Mesajde Silviu Stefan » 05 Mar 2018, 20:57

Buna seara Cristina,
Imi pare rau pentru raspunsul primit. Comunica-mi te rog o date de identificare a abonamentului si incerc sa gasesc eu factura in sistem dupa care sa vi-o trimit pentru a putea trimite telefonul la garantie.

De altfel o sa verific si cine se ocupa de remedierea terminalului.

Astept raspunsul dumneavoastra.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
cristina2708
Boboc
Boboc
Postări: 5
Membru din: 03 Mar 2018, 23:24
Localitate: Fundulea

Re: Samsung J3 garantie

Mesajde cristina2708 » 07 Mar 2018, 15:24

Buna ziua! In primul rand va multumesc pentru ajutor. Codul de abonat este 112123186 si numarul comenzilor (si la al doilea aparat au aparut probleme cu cartelele) o156384605 si o0156373079 din data 17.12.16 ambele.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1365
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Samsung J3 garantie

Mesajde Silviu Stefan » 07 Mar 2018, 20:47

Buna seara Cristina,
Am verificat situatia mai amanuntit. Din cate observ in ultimele 14 facturi este stipulat, in partea de jos a ultimei pagini a facturii, numarul ratei a echipamentului cumparat. In cazul tau, orice factura dovedeste faptul ca telefonul este inca in garantie, deoarece telefoanele au o garantie de 24 de luni (2 ani) iar la tine au trecut 14 luni de când platesti echipamentul, ceea ce atesta ca mai ai 10 luni de garantie.

Eu iti recomand sa iei legatura cu cei de la Samsung 021 326 60 63 si in legatura cu operatorul lor sa inregistrezi telefonul intr-o fisa de garantie. Telefonul trebuie trimis cu cutia acestuia (accesoriile nu sunt necesare) cu maculatura (fisele cu care a venit in cutie) si la factura ataseaza ultima factura (de ex. factura in care apare "rata echipament voce nr 14".) Un curier de-al lor va prelua telefonul la garantie sau vei fi indrumata unde sa mergi cu telefonul mobil. Il vor repara si inapoia in cel mai scurt timp posibil.

Ca sa ne asiguram ca totul este in regula, te rog sa imi trimiti in mesaj privat adresa ta de email si iti voi retrimite prima factura de când s-a achizitionat telefonul si ultima factura aparuta in sistem acum. Le poti atasa pe aman doua. Cei de la service nu se supara :).

Astept raspunsul tau.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
cristina2708
Boboc
Boboc
Postări: 5
Membru din: 03 Mar 2018, 23:24
Localitate: Fundulea

Re: Samsung J3 garantie

Mesajde cristina2708 » 09 Mar 2018, 17:18

Buna ziua! Am cerut informatii la numarul primit pentru reparatie si mi s-a spus ca firma Telekom este obligata sa imi dea o copie a contractului in care ar trebui sa apara si telefonul achizitionat fara acesta nu pot beneficia de garantie. Am sunat din nou si la Telekom si aparent de aceasta data am fost directionata corect la departamentul online( spre deosebire de data trecuta cand am sunat si mi s-a spus fara nici o alta precizare ca am pierdut garantia o data cu factura). Am dat adresa de e-mail si astept raspuns. Multumesc pentru interesul acordat problemei mele si va tin in continuare la curent cu ce voi rezolva! O zi frumoasa in contiunuare.
1 x


Înapoi la “Telefoane”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori