admin

Abonamente, voce mobilă, extraopțiuni, migrare cartelă-abonament, Roaming, servicii, reînnoire.
Avatar utilizator
mario.petreanu1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 09 Mar 2018, 15:01

admin

Mesajde mario.petreanu1 » 09 Mar 2018, 15:13

sunt din zona Ceptura -Prahova si avem 4 abonamente voce si unul tv + internet iar din data de 16.02.2018 nu mai functioneaza reteaua pentru telefonie mobila . De la Telekom am primit raspuns ca este vorba despre o defectiune la releul care deserveste zona noastra. Azi suntem in 09.03.2018. si nu avem niciun raspuns la sesizarea facuta. De asemenea nu avem semnal pe mobil si nici serviciu de internet.Asteptam raspuns. Multumesc
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1365
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: admin

Mesajde Silviu Stefan » 11 Mar 2018, 19:50

Buna seara, mario.petreanu1,
Puteti va rog sa imi comunicati numarul sesizarii deschise alaturi de operatorul call center ?
In cazul in care nu mai stiti numarul sesizarii ma puteti ajuta cu numarul de telefon mobil intr-un mesaj privat ?

Voi verifica situatia dumneavoastra si in cel mai scurt timp posibil o sa incerc sa obtin un raspuns.

Astept un semn din partea dumneavoastra.
In mod normal zona Ceptura - Prahova nu este bine deservita cu semnal 4g; de altfel cu atat mai putin de 3g, asadar serviciul de internet este posibil sa nu functioneze in zona dumneavoastra pe cartelele mobile.
In schimb serviciul 2g ( de apelare si primire apel ) trebuie sa fie functional.

Incercati sa setati telefonul in mod 2g prin : Setari -> Retea mobila -> Tip de retea preferata -> 2g
Ulterior intrati la : Setari -> Operator -> Cautare manuala (sau, debifati casuta de cautare automata) si alegeti din retelele disponibile "Telekom 2g"
Reporniti telefonul si verificati daca aveti semnal.

O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
mario.petreanu1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 09 Mar 2018, 15:01

Re: admin

Mesajde mario.petreanu1 » 13 Mar 2018, 00:18

0762637273 Petreanu Mario, Revin si precizez ,faptul ca anterior datei de 16.02.2018 reteaua Telekom a functionat si pentru serviciul de internet si pentru serviciul voce la paramatrii normali. DAR ,de la această dată in urma reclamatiei pe care am facut-o la dumneavoastra ,si care a rămas deschisă, am fost anunțat că există defectiuni la releul din zona si urmeaza a fi remediate. Nici pana acum serviciul de internet nu functioneaza iar serviciul voce functioneaza defectuos. Din acest motiv intentionam sa reziliem cele 2 contracte daca ac est serviciu nu va fi functional . Cu stima
0 x


Înapoi la “Telefonie mobilă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori