Trecere de la internet M la L

Internet fix, abonamente, opțiuni, aplicația FON, configurări routere Wi-Fi.
Avatar utilizator
Velescu Lia
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 26 Ian 2018, 22:09

Trecere de la internet M la L

Mesajde Velescu Lia » 13 Mar 2018, 14:21

Buna ziua, luna aceasta imi expira abonamentul de tv+fix+net+mobil, am facut cerere de reziliere a telefonului fix si am fost sunat pentru o oferta. Joi 9 martie am vorbit cu un operator si am activat pachetul Tv L(cu hbo go inclus) + Net L. Televiziunea s-a activat pe loc( a trecut de la pachetul S la L si s-au adaugat posturile HBO) telefonul fix s-a inchis si el tot pe loc, dar internetul tot la viteza veche a ramas (viteza din pachetul M) si acces la hbo go nu am. Am sunat la 1234 si departamentul comercial m-a redirectionat catre tehnic, de la tehnic mi s-a zis ca ei nu vad ca as avea acces la pachetul mentionat mai sus. Am revenit cu apel la 1234 si acolo mi s-a zis ca in decursul zilei mi se va activa pachetul, au trecut 2 zile de atunci. Mai astept mult?
Cod facturare: 42905190013250
0 x

Avatar utilizator
Velescu Lia
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 26 Ian 2018, 22:09

Re: Trecere de la internet M la L

Mesajde Velescu Lia » 13 Mar 2018, 20:09

Am sunat din nou, acum au dat vina pe IT si tot odata mi s-a promis ca in 24 de ore se rezolva...
0 x

Avatar utilizator
Velescu Lia
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 26 Ian 2018, 22:09

Re: Trecere de la internet M la L

Mesajde Velescu Lia » 20 Mar 2018, 12:14

Am revenit dupa 7 zile de la postare. Tot aceeasi problema discutata cu peste 5 operatori toti zicandu-mi ca nu inteleg de ce nu se activeaza si ca urgenteaza ei cererea si dau email mai departe. O sa sun si o sa reziliez contractul. Vad ca si pe forum nu mi se raspunde.Am mai dat o sansa companiei dar vad ca angajatilor nu le pasa de clienti.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Trecere de la internet M la L

Mesajde Silviu Stefan » 20 Mar 2018, 21:06

Buna seara, Velescu Lia,
In data de 9 Martie 2018 s-a preluat o cerere de modificare a ofertei dumneavoastra.
Cererea este in stadiu de verificare in acest moment, ea trebuie sa fie validata si rezolvata. Facem toate eforturile necesare in rezolvarea solicitarii in cel mai scurt timp posibil.
In data de 13 Martie 2018 s-a preluat o urgentare a solicitarii dumneavoastra ce a ajuns in atentia departamentului abilitar pentru validarea cererii.

In momentul de fata, este ramasa in sistem o cerere de portare a unui numar mobil catre un alt furnizor de servicii.
De indata ce portarea numarului mobil va fi realizata cu succes. Se va modifica stadiul urmatoarei cereri, mai precis, a cererii de modificare a ofertei propuse.

De indata ce obtinem informatii suplimentare si un raspuns afirmativ cu privire la validarea cererii, va vom tine la curent cu mare drag.

Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
Va doresc o seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
Velescu Lia
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 26 Ian 2018, 22:09

Re: Trecere de la internet M la L

Mesajde Velescu Lia » 21 Mar 2018, 08:38

Numarul a fost portat pe 19.03.2018
https://imgur.com/a/pzym0
0 x

Avatar utilizator
Velescu Lia
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 26 Ian 2018, 22:09

Re: Trecere de la internet M la L

Mesajde Velescu Lia » 21 Mar 2018, 13:14

Dupa un alt apel, ce credeti, mi s-a zis sa mai astept ca sunt cereri si mai vechi care nu sunt rezolvate si e posibil sa fie de la un bug. Doamna operator mi-a mai zis ca nu are nici o legatura cererea de portare cu cererea de prelungire ca nu depind una de alta, nici cere de reziliere nu pot face. E frumos cum va tratati clientii vechi. "urmaresc o cerere care are aproape o luna si nu e rezolvata, mai asteptati si dumneavoastra"
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Trecere de la internet M la L

Mesajde Silviu Stefan » 22 Mar 2018, 21:05

Buna seara,

Daca numarul s-a portat cu succes nu inseamna ca stadiul cererii a fost si el modificat, avem nevoie de validarea acesteia pentru a mentine o ordine in modificarile contractuale pe care le efectuam. Dupa cum v-am instiintat, depunem toate eforturile necesare pentru a rezolva cererile dumneavoastra intr-un timp util.

Daca operatorul departamentului comercial v-a comunicat un alt raspuns, atunci raspunsul acestuia este posibil sa fie cel corect, si, va indrum sa il urmati in scopul remedierii solicitarii efectuate.

Va multumesc.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
Velescu Lia
Boboc
Boboc
Postări: 6
Membru din: 26 Ian 2018, 22:09

Re: Trecere de la internet M la L

Mesajde Velescu Lia » 30 Mar 2018, 19:21

21 de zile si cererea este in curs de rezolvare, la fiecare apel mi se promite ca pana la finalul zilei se rezolva.
0 x


Înapoi la “Internet fix”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron