Accesare Voyo

Avatar utilizator
neluhaliciu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 17 Ian 2018, 15:46

Accesare Voyo

Mesajde neluhaliciu1 » 17 Ian 2018, 15:51

Buna ziua. Am in abonamentul de la Telekom si Voyo pe care, acum cateva luniil foloseam si de pe televizor si de pe calculator de oarece aveam user si parola. Acum nu mai stiu userul si parola iar daca ma loghez cu Telekom imi apar in lista cateva seriale si fime romanesti. Inainte erau o multime de filme, aveam de unde alege, acum... Cum pot sa accesez din nou multimea aia de filme de pe Voyo ? Multumesc
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 899
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Accesare Voyo

Mesajde Silviu Stefan » 20 Ian 2018, 20:49

Buna seara,
Datele de autentificare la Voyo sunt asemenea datelor de autentificare de la contul My Account.

Reincercati cu numele de utilizator : email-ul dvs. si cu parola pe care ati selectat-o la crearea contului Telekom.

Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
petre_anghel1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 21 Apr 2018, 09:40

Re: Accesare Voyo

Mesajde petre_anghel1 » 21 Apr 2018, 09:43

Buna ziua,

Doresc sa revin si eu pe acest subiect. Dupa o reinstalare pe un mobil, nu mai reusesc sa ma relogez la VOYO chiar daca folosesc parola de cont MyTelekom fie direct din sectiunea de logare VOYO fie din sectiunea de logare parteneri Telekom. Nu functioneaza de nicaieri. Am cerut suportul si de la VOYO fara un raspuns deja de cateva zile ...
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 899
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Accesare Voyo

Mesajde Silviu Stefan » 21 Apr 2018, 23:14

Buna seara petre_anghel1,

Dupa ce va scrieti datele de autentificare (email si parola) pe contul Voyo la sectiunea "Autentificare cu Telekom", ce se intampla?
(ex: va scrie "Nume si/sau parola incorecte" / revine la sectiunea Voyo dar fara cont autentificat / nu se intampla nimic sau ramane blocat / eroare "single sign on" ?)

Ati incercat sa intrati pe Voyo de pe alt dispozitiv, de exemplu laptop sau calculator?

Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente - televiziune si sa solicitati operatorului urmatoarele lucruri :

Sa verifice daca aveti activ produsul Voyo pe abonament.
Sa verifice daca apare activ in sectiunea de optiuni de televiziune pe contul My Account.
Ulterior daca functia este activa si nefunctionala, puteti incerca de comun acord sa refaceti contul My Account (acesta va fi sters din baza de date si recreat impreuna cu dumneavoastra). Iar dupa recrearea si configurarea contului, daca serviciul nu functioneaza, reluati legatura cu cei de la Voyo.

Tineti-ne la curent cu stadiul situatiei.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Ghid de utilizare a Forumului Telekom”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori