Acoperire 3G, 4G

Abonamente laptop/tabletă, internet pe cartelă, modemuri.
Avatar utilizator
Maria M
Moderator
Moderator
Postări: 16
Membru din: 04 Iul 2017, 11:11

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde Maria M » 11 Iul 2017, 15:08

danieldmx scrie:Salut !

Mă numesc Daniel, sunt din localitatea Frăsinet jud. Teleorman
De 3 zile, localitatea nu mai se află în aria de acoperire 3G.
Telefonul şi numărul pe care le dețin, sunt compatibile cu 3G, nu se pune problema de asta.
Acum 3 zile, tipul rețelei era, HSDPA+ (H+), iar acum, tipul rețelei este, EDGE (E), Groaznic !
Semnalul şi simbolul "H+" se menținea peste tot şi în case cu pereții foarte groşi, acum, oriunde te-ai duce în localitate, doar simbolul "E" îl vezi.
Aproape toți clienții Telekom din localitate sunt nemulțumiți de această problemă.
Internetul nu se mai poate folosi pentru navigare, vizionare sau descărcare de fişiere, e foarte groaznic ! Am dorii să revină înapoi rețeaua HSDPA+ (H+)
Vă rog frumos, rezolvați problema !
Trimiteți pe cineva să se ocupe, Verificați, Faceți ceva !!!



Salut,

Da-mi mai multe detalii, te rog, referitoare la situatia mentionata de tine. De cand se intampla, cu aproximatie? Serviciile de voce functioneaza ok? Ai incercat sa verifici cartela SIM intr-un magazin Telekom? E posibil sa fie cartela deteriorata si din acest motiv sa ai caderi frecvente ale retelei.
Imi poti da un exemplu concret de adresa unde ai avut probleme (oras, nume si numar strada)?
Si cel mai important :), spune-mi, te rog, si care este numarul de telefon pentru care intampini dificultati (in mesaj privat).
Multumesc!
0 x

Tag-uri:

Avatar utilizator
amarili20051
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 05 Apr 2018, 20:34

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde amarili20051 » 05 Apr 2018, 20:46

Am un Samsung J 7. Locuiesc in orasul Buzau. Sunt clientul dvs.de foarte multi ani, cu pachet complet de telefonie fixa si mobila, internet, TV. As dori sa activez serviciul 4 g pe 1 telefon mobil. Daca se poate, operatiunea sa fie facuta de catre dvs. ...Eu nu mai tin minte pe ce adresa de e mail am facut contul Rotmelekom pt acel nr de mobil, si nici parola. Va rog scrieti-mi aici adresa exacta la care sa trimit PM cu datele exacte ( nr. de mobil, cod client de pe factura ( mentionez ca am o singura factura Romtelekom pe care platesc pachetul mai sus amintit+ 3 telefoane mobile)...si tot ce vreti sa ma mai intrebati. Multumesc anticipat!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 899
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde Silviu Stefan » 05 Apr 2018, 23:58

Buna seara, amarili20051,
Puteti activa chiar dumneavoastra serviciul 4g.
Trebuie sa efectuati urmatoarele setari.

Intrati in Setarile telefonului, apasati pe butonul Conexiuni, intrati la Retele Mobile, la Nume puncte de acces si apasati pe butonul Adaugare.
La numele retelei scrieti Telekom Romania.
La APN scrieti "broadband".
Apasati sus in dreapta pe "Mai multe" (....) si apoi pe optiunea "Salvare/Salvati".
La nume puncte de acces, bifati optiunea principala "Telekom broadband".
Cu datele mobile activate, reporniti telefonum mobil si verificati daca va functioneaza reteaua 4g.

Daca nu functioneaza, puteti apela serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 pentru a vi se trimite un mesaj cu setarile retelei 4g in mod automat.
Tot ce aveti nevoie pentru acest lucru este sa precizati numarul de telefon mobil.

O seara buna !
1 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
amarili20051
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 05 Apr 2018, 20:34

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde amarili20051 » 07 Apr 2018, 17:12

Va multumesc frumos. Un tutorial foarte util.. Am activat deja G la 3 telefoane.
1 x

Avatar utilizator
amarili20051
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 05 Apr 2018, 20:34

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde amarili20051 » 07 Apr 2018, 17:14

4 G...scuze. Spor la treaba!
1 x

Avatar utilizator
doruvoda1
Boboc
Boboc
Postări: 9
Membru din: 05 Oct 2016, 19:41

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde doruvoda1 » 10 Apr 2018, 07:38

Acum zona Deda, Jud. Mureș este acoperită cu semnal 4G și se ajunge la viteză de aprox 19-20 Mbps la Download și 7-8 Mbps la Upload. Vă felicit pentru îmbunătățirea serviciilor pentru telefonia mobilă!
1 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 899
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde Silviu Stefan » 10 Apr 2018, 21:34

Buna seara, doruvoda1,
Multumim pentru cuvintele de motivare din acest mesaj. Facem tot posibilul sa imbunatatim calitatea serviciilor in urma interactiunilor dumneavoastra (ale clientilor) cu compania Telekom.

Pe zi ce trece incercam tot mai mult sa va multumim cu ce avem mai bun de oferit. Lucram in imbunatatirea situatiilor care nu au mers tocmai bine si totusi cu ajutorul vostru incercam sa avem cat mai multe si mai frumoase experiente impreuna.

Va multumim inca odata!
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
lorant_ballo1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 09 Mai 2018, 20:52

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde lorant_ballo1 » 09 Mai 2018, 20:54

Cum se face ca in oras in foarte multe zone semnalul de internet scade de la 4G pa la E, care nu stiu ce viteza ar fi?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 899
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Acoperire 3G, 4G

Mesajde Silviu Stefan » 10 Mai 2018, 00:44

Buna seara,
Indicatorul E semnifica reteaua de date 2G.

In cazul in care intampinati probleme legate de semnal va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente si sa anuntati situatia intampinata.

Operatorul centrului de relatii cu clientii va avea nevoie de numarul de telefon, modelul telefonului utilizat, adresa exacta, o data aproximativa de cand apare problema.

Eu va recomand si urmatoarele verificari (in limita posibilitatii) inainte de a contacta serviciul de relatii cu clientii:
Sa verificati aria de acoperire a semnalului mobil pe : www.telekom.ro/harta-acoperire
Sa reporniti terminalul.
Sa incercati cartela in alt telefon.
Sa schimbati cartela la cel mai apropiat magazin Telekom.

Daca situatia persista, atunci vom face tot posibilul sa reparam deranjamentul anuntat in cel mai scurt timp.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Internet mobil”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator