Comanda online

Oferte și bonusuri exclusiv online, extrabeneficii, modălitați de plată, livrare.
Avatar utilizator
andreesculucianalex1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 10 Mai 2018, 13:23

Comanda online

Mesajde andreesculucianalex1 » 10 Mai 2018, 13:36

Buna ziua,

In data de 02.05.2018, am plasat online, din contul de client, comanda nr. o224621054. Dupa vreo 6 zile de incercari de a afla detalii despre comanda mea, mai exact pe data de 08.05.2018, am fost contactat de un reprezentant de vanzari care mi-a comunicat ca s-a procesat comanda. La data plasarii comenzii, pe site, era specificat faptul ca la achizitia telefonului voi primi cadou o camera panoramica. Am specificat acest lucru reprezentantului de vanzari si de asemenea am specificat faptul ca voi returna coletul daca nu primesc si camera respectiva. Am fost asigurat ca voi primi si camera, fara discutii. Am intrebat a 2-a oara, pentru a fi sigur ca mesajul meu a fost inteles pe deplin. Mi s-a confirmat si a 2-a oara ca voi primi si acea camera. Astazi, 10.05.2018, am primit coletul care nu continea camera promisa si pe langa asta, factura este mai mare cu 302 lei fata de suma pentru care mi-am dat acceptul sa platesc in momentul in care am facut comanda. De cand am primit coletul si am sunat sa reclam acest lucru, sunt plimbat de la un departament la altul, nimeni nu stie nimic, totul s-a intamplat din cauza unei erori. Astept la telefon de 35min (in momentul in care am scris acest mesaj) si nimeni nu ma baga in seama. Am cerut declansarea procedurii de retur iar operatorul call center mi-a comunicat ca voi primi un formular de retur PRIN POSTA, nu pe email, si ca abia dupa ce acest formular va ajunge la Telekom va veni cineva sa ridice telefonul. Practic, Telekom Romania trage de timp, sa expire cele 14 zile legale de retur, si ma forteaza sa pastrez ceva ce nu corespunde cerintelor mele. Si mult mai scump decat am fost informat initial.

SA VA FIE RUSINE, TELEKOM ROMANIA!! Suteti de tot rasul! Nu faceti nimic altceva decat sa va bateti joc de clientii pe care ii aveti. Sunteti o eroare.. Asta inteleg de la toti angajatii vostri.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Comanda online

Mesajde Silviu Stefan » 12 Mai 2018, 09:52

Buna ziua,
Va indrum sa trimiteti o reclamatie scrisa la sesizari@telekom.ro sau depusa la cel mai apropiat magazin Telekom cu privire la situatia intampinata atat cu legatura la costul mai mare fata de cel comunicat cat si cu privire la coletul primit.

De altfel va pot sta la dispozitie si colegii de la 021 9890 - (L-V 9-21, S-D 9-18) - numar aferent departamentului de vanzari. Sunt sigur ca se poate gasi o solutie la situatia intampinata astfel incat sa rezolvam problema iar in cazul in care nu sunteti multumit de solutia propusa de colegi, aveti dreptul sa renuntati la oferta in termen de 14 zile (si la colet).

O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Oferte, plată & livrare”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator