FTTH nu e compatibil cu serviciul Fon

Internet fix, abonamente, opțiuni, aplicația FON, configurări routere Wi-Fi.
Avatar utilizator
eugeniusro131
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 14 Mai 2018, 20:32

FTTH nu e compatibil cu serviciul Fon

Mesajde eugeniusro131 » 14 Mai 2018, 20:58

La mine este o situație cel puțin hilară dacă nu ar fi stresantă, acum o lună au venit băieții și mi-au schimbat echipamentele și am trecut pe FTTH, mai bine rămâneam pe vechea soluție tehnică. Deci să o iau cu începutul, am telefon în cază din 1974, deci de 44 ani linia aia telefonică este mai veche decât firma care o furnizează fiindcă nu exista Telekom la vremea aia, iar ulterior contractul a fost upgradat cu un Dolce cam la începuturile lui Dolce și ulterior cu un ADSL. În ultimi 7 ani cel puțin am avut pachetele mari la toate, telefon, internet și TV. Datorită condițiilor tehnice pe cupru viteza era undeva la 10-14 Mbps deși aveam internet L dar nu mă deranja deoarece eu ajung în țară doar în concediu iar mama mea pur și simplu ține modemul scos din priza ca să nu-l trăznească :) , are 70 ani și la vârsta ei nu e pasionată de internet. Bun deci citesc pe undeva pe net despre serviciul Fon și ce zic, ar fi o soluție ca să folosesc și eu netul ăla deoarece aici în Germania sunt multe Fon-spoturi Telekom disponibile. Numai că e o problemă, noul modem Sagecom nu este compatibil cu serviciul Fon, asta deja e ciudat să faci upgrade cu un echipament care nu e perfect compatibil cu serviciile care le oferi. Ok zic eu trec înapoi pe cupru dar aici este altă problemă, se poate face asta doar dacă fac abonament nou, m-am bombănit eu cu o tanti de la relații cu clienții dar ea îmi tot spunea că sunt client nou și nu există opțiunea asta în program, zic ok dă-mi un șef de-al tău la telefon care poate trece peste program (escalare), am telefonul ăla de 44 ani în casă și tu o ții că sunt client nou, altă problemă a fost că atunci când au venit să monteze minunăția aia de fibră au făcut și un contract nou fiindcă vechiul era pe numele lui tata și tata între timp murise de vre-o doi ani, și a preluat mama contractul și evident că apare ca fiind client nou. Întrebarea mea este următoarea, cât de mare trebuie să fie șeful ăla pe care trebuie să îl sun sau să îi descriu pe mail situația, vreau înapoi cablul vechi de cupru și un modem compatibil cu serviciul FON, mă bate gândul să îi scriu un mail lui Herr Timotheus Höttges https://www.telekom.com/en/company/board-of-management că mă descurc acceptabil cu germana :D
0 x

Avatar utilizator
eugeniusro131
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 14 Mai 2018, 20:32

Re: FTTH nu e compatibil cu serviciul Fon

Mesajde eugeniusro131 » 14 Mai 2018, 21:03

P.S. am cod client R1602847015231
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1258
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: FTTH nu e compatibil cu serviciul Fon

Mesajde Silviu Stefan » 16 Mai 2018, 01:02

Buna seara,
Din verificarile efectuate s-a constatat ca nu puteti sa utilizati optiunea FON din motive tehnice (modemul de internet montat la dvs. nu are aceasta functie disponibila).
Din pacate, in cadrul acestui modem (echipament), inca nu am implementat la nivel de software functia Telekom FON.
Daca se va implementa o solutie si pentru aceste echipamente atunci cu siguranta vom permite accesul clientilor la functia FON.

Referitor la contract, odata ce titularul a decedat si preia o alta persoana abonamentul, atunci se stabilesc noi date contractuale (noul titular, date de contact, date de facturare, perioada contractuala, s.a.m.d). Titularul va trebui sa recontacteze serviciul de relatii cu clientii sau sa mearga in cel mai apropiat magazin Telekom pentru a verifica daca se poate face Downgrade la tehnologia prin care este montat serviciul de internet. In cazul in care vi se remonteaza serviciul de internet prin tipul vechi de infrastructura, va vom echipa cu un modem de internet compatibil cu functia pe care o doriti astfel incat sa o puteti utiliza oriunde in lume, unde gasiti un hotspot Telekom.

De altfel nu sunt sigur ca se poate face downgrade, acest lucru il verificati cu operatorul centrului de relatii cu clientii - 0766 12 1234 sau cu colegii de la cel mai apropiat magazin Telekom
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
eugeniusro131
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 14 Mai 2018, 20:32

Re: FTTH nu e compatibil cu serviciul Fon

Mesajde eugeniusro131 » 18 Mai 2018, 00:16

Mulțumesc pentru răspuns dl Stefan, privitor la acel downgrade eu am solicitat un downgrade tehnic nu contractual, adică trecerea înapoi pe vechea soluție tehnică pe cupru cu păstrarea abonamentului pe nivelul L așa cum a fost în ultimii 5-6 ani pe vechea linie de cupru. În altă ordine de idei eu nu știu cine a solicitat upgradarea liniei și trecerea pe fibră deoarece titularul era decedat de peste un an jumate și mă îndoiesc că a făcut acest lucru, iar mama mea pur și simplu nici nu ținea modemul în priză. Dar evident că există o explicație, anume abonamentul era încheiat cu fostul Romtelecom și în ultimi 6 ani se reînoise automat la sfârșitul fiecărei perioade de 2 ani contractuali, ori între timp fostul Romtelecom a fost preluat de Telekom și cred că sa gândit cineva că trebuie refăcut contractul cu noua firmă, dacă vă uitați la datele din contract o să vedeți că abia ulterior pe 10 mai a fost preluat contractul de mama mea, reînoirea contractului făcută acum aproximativ o lună când sa făcut upgradeul tehnic de la soluția pe cupru la fibră a fost făcut tot între Telekom și o persoană decedată. În fapt mama mea a fost anunțată telefonic că se face o schimbare de echipamente deoarece se trece pe altă tehnologie bla bla bla, ea nu a cerut niciodată acest lucru, șinici titularul oficial care era decedat. Iar cei de la departamentul comercial m-au enervat deoarece mă iau de ***, deci am un abonament pe internet care nu îl folosește nimeni și au sugerat ca soluție să mai fac un abonament de internet pe care să îmi pună un modem pe ISDN compatibil cu FON care evident nici ăla nu va fi folosit de nimeni, ei bine nu intenționez să arunc așa cu banii. Intenția mea este să escaladez conflictul reclamând ierarhic superior, știu cum funcționează lucrurile prin multinaționale, atunci când o să trimit un mail la o persoană mai importantă din conducere o să atașez evident și mailuri, printscreenuri și copii după documente prin care să dovedesc că am încercat în mod rezonabil să îmi expun punctul de vedere. Cât privește posibilitatea ca să fie upgradat softul modemului de pe GPON sigur mai durează că am observat nici măcar să implementeze fonturile românești în sistemul de ticketing nu au fost în stare softiștii.
0 x


Înapoi la “Internet fix”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator