Informare lipsa servicii

Avatar utilizator
livium.maftei1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 02 Ian 2018, 12:18

Informare lipsa servicii

Mesajde livium.maftei1 » 16 Apr 2018, 16:21

Buna ziua,
sper sa fi scris in categoria potrivita.
as dori sa anuntati prin email atunci cand sunt programate interventii la retele si serviciile nu sunt active. am ''experimentat'' de mai multe ori lipsa serviciului de internet si dupa multe cautari(apropos nr de tel pt relatiile cu clientii e f greu de gasit la dvs pe site) am reusit sa discut telefonic cu cineva de la it care mi-a zis ca nu ma poate ajuta intrucat sunt lucrari in zona si ...asta e , nu se stie nici cand se va finaliza interventia .
asa cum alti furnizori de servicii anunta clientii despre lipsa serviciilor consider ca si dvs ar trebui sa faceti la fel, avand in vedere ca sunt servicii platite.

O zi buna
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Informare lipsa servicii

Mesajde Silviu Stefan » 19 Apr 2018, 22:18

Buna seara,
De obicei, in momentul in care avem o lucrare programata pentru imbunatatirea retelei de telecomunicatii la nivelul zonei dumneavoastra, este o instiintare trimisa pe numarul de telefon mobil salvat in baza de date. La fel si in cadrul unui deranjament general la nivel zonal, afectat de o problema a infrastructurii, lipsit de termen de remediere sau cu termen de remediere de lunga durata.

In cazul intampinarii unui deranjament la nivel zonal cu termen de remediere rapid, clientul este informat de situatie doar in urma unui apel catre departamentul de deranjamente al centrului de relatii cu clientii. In acel moment se verifica daca abonatul este sau nu afectat de avaria generala si in cazul in care serviciul este deranjat din acest incident se va nota in sistem trimiterea unui SMS de confirmare a remedierii problemei (din cate am observat, asa procedeaza majoritatea companiilor).

Sunt situatii generale ce pot sa nu afecteze serviciile clientului, sunt situatii ce sunt considerate deranjament chiar daca este o simpla revizie, sunt situatii ce pot fi observate de catre echipele de monitorizare si remediate inainte ca serviciile sa fie macar afectate. Iar pentru toate aceste situatii nu putem sa instiintam clientul cu cate un mesaj de fiecare data când lucram la retea.

Incercam sa optimizam reteaua zilnic pentru a intampina cat mai putine deranjamente. Incercam ca serviciile oferite sa fie de o calitate cat mai buna. Incercam sa facem tot posibilul sa imbunatatim si relatiile de comunicare intre companie si client si pentru acest lucru va multumim de propunerea de mai sus.

Momentan, in cazul intampinarii unui deranjament, va rog sa anuntati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente.

Va multumesc,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
titi.robert.gr1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 15 Mai 2018, 18:27

Re: Informare lipsa servicii

Mesajde titi.robert.gr1 » 15 Mai 2018, 18:29

In mun. Giurgiu, zona Sos. Sloboziei, nu este semnal de astazi de la pranz. :oops: :oops: :evil:
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Informare lipsa servicii

Mesajde Silviu Stefan » 16 Mai 2018, 01:15

Buna seara,
In cazul intampinarii unui deranjament, va indrum sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica.
Anuntati situatia intampinata, efectuati verificarile necesare precum va comunica operatorul si verificati daca problema s-a rezolvat. In cazul In care situatia persista, atunci se va deschide o sesizare cu privire la situatia intampinata.

Tineti-ne la current cu stadiul deranjamentului.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator