telefon comandat online+abonament

Oferte și bonusuri exclusiv online, extrabeneficii, modălitați de plată, livrare.
Avatar utilizator
gamekindmc1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 31 Mai 2018, 22:51

telefon comandat online+abonament

Mesajde gamekindmc1 » 02 Iun 2018, 10:38

Buna ziua am comandat ACUM 10 zile un telefon+abonament si nici pana in ziua de azi nu mi-a venit confirmare sau AWB pe mail sau pe telefon.
Vreau sa stiu ce se intampla cu comanda mea incerc de 5 zile sa sun de fiecare data sunt redirectionat la alt departament unde astept cate 1h si nu imi raspunde nimeni..am incercat cam de 4 ori de fiecare data am asteptat o ora si nimic.
Mentionez ca am platit cu cardul banii au fost blocati iar eu nu primesc absolut nimic???
Am doar mailul de la payu care imi confirma ca plata a fost receptionata de catre telekom cu succes
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1258
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: telefon comandat online+abonament

Mesajde Silviu Stefan » 02 Iun 2018, 12:16

Buna ziua,
Contactati call center-ul Telekom Online pentru a verifica stadiul comenzii dumneavoastra.

Numarul de contact este: 021 9890 (L-V 9-21, S-D 9-18)
Operatorul va trebui sa va identifice in sistem iar dupa identificare trebuie sa va ajute cu seria AWB si statusul comenzii dumneavoastra.

Cu siguranta operatorii pot verifica stadiul comenzii si sa va raspunda la solicitare fara a mai fi nevoie de efectuarea unui transfer.

In cazul in care nu reusiti sa rezolvati situatia nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
marchisdaniela1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 25 Iun 2018, 18:13

Re: telefon comandat online+abonament

Mesajde marchisdaniela1 » 25 Iun 2018, 18:15

Si eu am comandat si la fel se antampla sunt neseriosi
0 x


Înapoi la “Oferte, plată & livrare”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator