revin cu webtv

Abonamente, activare serviciu, condiții tehnice, conținut video.
Avatar utilizator
agow20041
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 01 Mar 2018, 16:31

revin cu webtv

Mesajde agow20041 » 10 Iun 2018, 23:36

Postarea de mai jos este din martie 2018, si nici acum nu au rezolvat probelemele dupa mai bine de 200 minute vorbite cu ei la telefon!!!!:
Daca exista cineva capabil la firma Telekom sa imi rezolve problema,oricum in 2 zile voi depune reclamatie la OPC

"am un abonamnet satelit nou S la 8 euro/luna
Am activat Tv web&mobile din my accoount si cand intru pe telekomtv imi zice:
Nu ești abonat la niciun pachet care conține acest canal TV.
Canale TV online
Pachet online Telekom Sport
Pentru detalii despre pachetele disponibile și pentru a te abona, te rugăm să vizitezi secțiunea Abonamente de pe acest site.

La servicii in my account imi apare asa :
:"Activ, pentru pachetul Televiziune S (8 Euro/lună)

Detalii serviciu selectat - Activ, pentru pachetul Televiziune S (8 Euro/lună)
"
Mai jos este un menu cu adaugare pachete de continut dar sunt cu plata!
Mentionez ca in profil nu am nici un menu cu administrare servicii!

Astept un raspuns va rog!
am creat si alias..."
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: revin cu webtv

Mesajde Silviu Stefan » 10 Iun 2018, 23:59

Buna seara,
Intrati in My Account -> Sumar profil -> in meniu la optiunea Telekom TV Web and Mobile - sub sectiunea "Pachet avtiv, pentru televiziune S (8 E/Luna)" trebuie sa va spuna ce pachete de continut aveti active pe Telekom TV.
Exemplu : HBO GO, Canale TV online M ... precum sunt afisate si in imagine.

Imagine

Daca va apare o optiune de genul CANALE TV ONLINE M atunci aveti pachete de continut active pe care le puteti vizualiza si in mediul Online, daca nu va apare nimic ci doar pachetele contra cost, atunci trebuie sa platiti pentru a viziona serviciile tv in mediul online.

Indiferent daca aveti deja inclus sau platiti pentru o optiune, trebuie sa va alegeti din lista si un alias deja predefinit sau sa va creati o adresa alias.
In caz de nefunctionare, va indrum sa apelati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica - televiziune.

Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Web & Mobile TV”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron