Nefunctionare internet si nefunctionare 4g

Reîncărcare, extraopțiuni, pachete prepaid, bonusuri, trafic de date.
Avatar utilizator
cosmindima
Boboc
Boboc
Postări: 7
Membru din: 29 Noi 2017, 16:20

Nefunctionare internet si nefunctionare 4g

Mesajde cosmindima » 03 Apr 2018, 23:11

Buna seara..m-am reportat la voi in retea..portarea a inceput pe data de 02.04.2018..nr.s-a portat dar internetul nu functioneza si nici 4g nu s-a activat..eu m-am reportat in ideea sa functioneze si internetul..ma puteti ajuta sau trebuie sa migrez la un alt furnizor?? nr.de tel.este 0749.275.130 astept un rasp.de la dvs.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Nefunctionare internet si nefunctionare 4g

Mesajde Silviu Stefan » 04 Apr 2018, 01:03

Buna seara cosmindima,
Trebuie reefectuate setarile pentru internet pe dispozitiv.
Dupa schimbarea cartelei cu cea de la Telekom, intrati in Setari -> Retele mobile -> Nume puncte de acces -> Adaugare
La nume scrieti : Telekom
La APN scrieti : broadband
Apasati pe butonul "mai multe" si salvati reteaua dupa care selectati-o ca setare principala (bifati optiunea Telekom - broadband la Nume puncte de acces).
Reporniti telefonul cu datele mobile activate.
Daca situatia persista, va indrum sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura de deranjamente.
O seara buna !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
cameliadimaa1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 30 Ian 2018, 08:39

Re: Nefunctionare internet si nefunctionare 4g

Mesajde cameliadimaa1 » 09 Iun 2018, 22:40

Buna seara..am revenit iarasi la dvs.in retea..asta fiind a treia oara..la adresa parintilor mei persista aceeasi problema pe care am avut-o si când am fost abonat..in curte semnalul este 4G doua sau trei linii..in schimb in casa..in încăpere am doar Edge doua sau trei liniute..daca nici afara nu este semnal full 4G înseamnă ca e o problema de semnal..sau nu este amplificat acest semnal 4G..se poate face ceva in acest sens?? Adresa de care zic este..str.Gradina Veche nr.66 Galati..se poate amplifica semnalul ca sa fie măcar vreo doua liniute 4G si in casa?? Multumesc..astept un rasp...nr.de tel.0749 275 130..am dat acum de pe contul sotiei..
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Nefunctionare internet si nefunctionare 4g

Mesajde Silviu Stefan » 11 Iun 2018, 00:17

Buna seara,
Pentru a anunta un deranjament cu privire la semnalul de telefonie mobila, va indrum sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica - deranjamente telefonie mobila.

Pentru verificarea hartii de semnal, va rog sa accesati adresa : www.telekom.ro/harta-acoperire

Va rugam sa precizati operatorului toate detaliile pe care le-ati notat si in acest mesaj.
Situatia v-a fi transmisa spre verificari suplimentare si in cel mai scurt timp posibil veti fi contactat cu o solutie.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
cosmindima
Boboc
Boboc
Postări: 7
Membru din: 29 Noi 2017, 16:20

Re: Nefunctionare internet si nefunctionare 4g

Mesajde cosmindima » 19 Iun 2018, 19:53

Buna ziua..vroiam sa va mai întreb..mai exista parteneriat de roaming 4g cu orange..si de la ce valoare de abonament?? e valabil acest parteneriat de roaming cu orange si la abonamentele business??astept un rasp.d ela dvs.multumesc.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Nefunctionare internet si nefunctionare 4g

Mesajde Silviu Stefan » 20 Iun 2018, 01:44

Buna seara,

Va indrum sa contactati serviciul de relatii cu clientii business la numarul 1921 pentru a verifica ofertele disponibile in cadrul serviciului de telefonie mobila si pentru a solicita informatii suplimentare legate de utilizarea serviciului 4G in roaming national/international sau legate de utilizarea serviciului 4G Extins (la nivel national).

Modul in care Telekom furnizeaza semnalul de telefonie mobila poate sau nu sa fie prin parteneriat cu alte companii de telecomunicatii dar acest lucru nu trebuie sa impacteze calitatea serviciilor oferite.

Actual, pentru a verifica aria de semnal 4G/4G Extins la nivelul tarii puteti accesa adresa www.telekom.ro/harta-acoperire.

Iar pentru informatii suplimentare, nu ezitati sa contactati centrul de relatii cu clientii.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Cartele Prepaid”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori