Facuta achitata apare ne-achitata

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
marius.tao1
Boboc
Boboc
Postări: 10
Membru din: 21 Ian 2017, 03:01

Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde marius.tao1 » 06 Noi 2017, 16:29

Salut,

Sunt Marius Nicolae, am o factura de internet platita pe 03.11.2017, iar astazi 06.11.2017 primesc mail cu alerta factura :)), pe contul MyTelekom la fel apare ne-achitata factura. Nu ma deranjeaza alertele si ca apare pe cont insa o sa ma deranjeze daca imi adaugati vreun adaos la valoarea facturii.



Datele facturii platite: "Iti multumim pentru plata cu numarul 48488502, efectuata pe www.telekom.ro la data de 2017-11-03 16:45:54."
cod abonat: 44170010804158

Multumesc frumos!
0 x

Avatar utilizator
Gheorghe
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 17 Ian 2018, 20:04
Localitate: Arad

Re: Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde Gheorghe » 17 Ian 2018, 20:06

Aceeasi problema am si eu acuma, am achitat factura si imi apare ca ne-achitata.
Le-am trimis un mail,dar nici acuma nu am primit nici un raspuns.
0 x

Avatar utilizator
mesersmith
Boboc
Boboc
Postări: 10
Membru din: 11 Feb 2017, 20:45
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde mesersmith » 20 Ian 2018, 19:32

Vad ca e mare inghesuiala pe aici de angajati Telekom, ce se calca in picioare sa raspunda problemelor ridicate de abonati.
Domnilor, domnilor, pe rand, pe rand!!!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde Silviu Stefan » 23 Ian 2018, 20:24

Buna seara tuturor,
Facturile dumneavoastra apar achitate in contul My Account in momentul in care banii au ajuns in contul Telekom. Asadar la 3 zile dupa ce ati facut plata facturii. (indiferent de unde achitati si cum achitati)

Deoarece ordinele de plata, in cadrul oricarei banci din Romania, pot fi procesate in decurs de pana la 72h, se intampla aceasta latenta de actualizare a informatiilo in sistem.
Programul My Account se ghideaza pe baza sistemului Telekom, in momentul in care banii au fost inregistrati in cont, suma se modifica in sistem si ulterior in My Account catre client.

Ne pare rau pentru posibilele inconveniente cauzate si ne cerem scuze.
Va multumim pentru intelegere,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
mesersmith
Boboc
Boboc
Postări: 10
Membru din: 11 Feb 2017, 20:45
Localitate: Calarasi
Contact:

Re: Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde mesersmith » 24 Ian 2018, 22:46

Domnule Silviu Stefan, va informez respectuos ca asa o fi cum spuneti dvs, dar nu prea este asa.
Acum cateva luni, exact din motivul ca se actualizeaza dupa o mie de zile, facand vreo 7 sau 8 plati, am uitat ca am platit deja la Telekom si cum aplicatia My account imi arata ca-s dator, am mai platit o data.
Ei, ce sa vedeti? Dupa cele 3 zile, dupa oricate zile, nu a aparut suma aceea pe care am platit-o in plus.
Am sunat la clienti si cand mi-am exprimat opinia ca aplicatia este absolut jalnica, duduia al carui nume nu l-am retinut, a inceput sa urle la mine spunandu-mi ca nu ma pricep eu, ca aplicatia este minunata, ca ea o foloseste de o mie de ani si ca am eu chef de cearta.
O astfel de abordare te poate bloca daca esti ceva ma slab de inger.
A trebuit sa urlu la ea si sa-i explic ca eu nu sun la clineti ca sa aflu parerea unui operator despre nu stiu ce serviciu sau aplicatie, ci clientul suna ca are o problema si ca parerea operatorului este egala cu zero. Operatorul este pus acolo pentru solutii si nu pentru pareri personale.
Ma rog, niciodata nu a aparut acea suma platita in plus.

Am uitat sa va spun ca exact astazi 24.01.2018 am efectuat o plata la enel prin aplicatia lor, cu cardul, adica exact la fel cu fac la Telekom si dupa ce s-a efectuat plata, in cateva secunde, se afisa in aplicatie o multumire ca am platit si ca nu mai am ale sume de plata. Pe loc, domnule Stefan, pe loc.

In alta ordine de idei, se intampla sa fiu programator, sa fac aplicatii, site-uri, etc. Cam stiu cum functioneaza lucrurile astea si o duduie cu posibile probleme in viata personala nu are cum sa urle la mine si sa-mi spuna ca e buna aplicatia doar pentru ca mintea ei cata o fi ea, nu i-a creat niciodata nicio problema. Poate ca aplicatia a creat altora probleme si ea trebuia sa le rezolve si nu sa ridice in slavi aplicatia.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde Silviu Stefan » 25 Ian 2018, 20:06

Buna seara,
Va multumim pentru raspunsul trimis.

In cazul acestei situatii am transmis in atentia departamentului IT o solicitare de investigare a functionarii programului My Account.
Facem tot posibilul sa imbunatatim calitatea serviciilor si produselor oferite in permanenta.

Speram ca pe viitor sa nu mai intampinati aceste neplaceri si sa colaboram in continuare pentru experiente cat mai bune impreuna.
Va multumim,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
ionelopriscan1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Iun 2018, 21:24

Re: Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde ionelopriscan1 » 12 Iun 2018, 21:56

Buna seara ! Am achitat si eu factura online in data de 18.04.2018 ( scadenta fiind in data de 22.04.2018) si bineinteles acum cand am primit factura online imi apare ca si neachitata. Am sunat la Bucuresti si m-au trimis sa iau legatura cu un magazin din Oradea. Am fost acolo si m-au intrebat ca ei ce sa imi faca !?! Mi-au facut o copie dupa mesajele primite pe telefon cu suma achitata prin PayY*myaccount.telekom si cat atat. Au zis ca o vor trimite la Bucuresti. Mentionez ca nu este prima data cand se intampla asa ceva ! Faceti ceva fratilor cu Platforma asta ca sunteti ditamai Operatorul de date, telefonie mobila si televiziune, pacat !!! ...Multumesc si Specific ca eu nu o sa mai achit inca o data factura de luna trecuta...
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 945
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Facuta achitata apare ne-achitata

Mesajde Silviu Stefan » 12 Iun 2018, 23:24

Buna seara,
Daca ati facut plata online, atunci procesatorul de plati v-a emis un email cu datele de facturare. My Account va redirectioneaza doar catre o platforma de plata (un procesator de plati) iar procesatorul platii va redirectioneaza catre programul bancii sau va solicita codul de securitate primit de la banca. Tranzactia fiind sustinuta in marea parte de procesatorul de plati.
Datele de facturare contin toate informatiile necesare pentru confirmarea platii in sistem de catre operatorii Telekom (magazine sau call center).

Pentru ca s-au trimis informatiile necesare legate plata efectuata, tranzactia va fi verificata iar apoi confirmata sau neconfirmata in cel mai scurt timp posibil.

Daca plata va fi confirmata - atunci se va corecta suma de plata si va trebui sa achitati doar ultima factura emisa.
Daca plata nu va fi confirmata - atunci va trebui sa verificati situatia cu banca la care detineti contul current iar la Telekom va trebui sa achitati atat factura din luna respectiva cat si factura recenta.

Pentru mai multe informatii si verificari, contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala - facturi.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron