REPARARE SAMSUNG J5

Smartphones, setari telefoane, aplicatii, sisteme de operare - Android, iOS, Windows, Blackberry.
Avatar utilizator
simi.simi1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 25 Iun 2018, 18:06

REPARARE SAMSUNG J5

Mesajde simi.simi1 » 25 Iun 2018, 18:31

Buna seara. De 2 saptamani incerc sa trimit in reparatie un telefon Samsung J5, achizitionat la prelungire de abonament, si nu reusesc. Telefonul a fost achizitionat on-line, in luna octombrie 2017 si primit prin firma DPD. Nu gasesc factura si incerc sa obtin o copie sau o cale de-a rezolva problema dar din pacate e foarte greu. Mentionez ca de fiecare data cand sun la relatii cu clientii, primesc o alta solutie. Am fost trimis la germanos, la sediul Telekom, la firma DPD, dar fara sorti de izbanda. Mi s-a cerut adesa de e-mail, mi s-a spus sa astept sa fiu contactat dar in zadar
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: REPARARE SAMSUNG J5

Mesajde Silviu Stefan » 26 Iun 2018, 22:29

Buna seara,
Terminalul Samsung - achizitionat online - trebuie trimis in cel mai apropiat service Samsung alaturi de factura Telekom.
Numarul de contact Samsung este : 021 326 60 63

Factura poate insemna : prima factura (cea pe care este afisata plata telefonului) - jos de tot pe ultima parte a facturii sau chiar si o factura actuala in care este stipulat un model de genul "Rata cu numarul x a echipamentului x din data x".
Cat timp apare rata terminalului pe factura este in regula, numarul de rata = numarul de luni (timp) de când aveti terminalul, de unde se calculeaza cate luni de garantie mai aveti.

In cazul in care aveti nevoie de un duplicat al unei facturi, va rog sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala si sa solicitati un duplicat al facturii din luna respectiva (in format tipizat sau electronic).

Pentru mai multe informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
simi.simi1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 25 Iun 2018, 18:06

Re: REPARARE SAMSUNG J5

Mesajde simi.simi1 » 28 Iun 2018, 19:07

Multumesc pentru informatii. Am fost sunat de un operator si mi-a cerut iarasi adresa de e-mail, desi am mai dat-o si e trecuta si in contract, si mi s-a spus ca o sa primesc factura pe e-mail. Inca nu am primit-o. Mi-e greu sa inteleg de ce un lucru atat de simplu se rezolva atat de greu.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: REPARARE SAMSUNG J5

Mesajde Silviu Stefan » 29 Iun 2018, 12:40

Buna ziua,
Imi pare rau pentru timpul lung de asteptare. Sunt sigur ca veti primi duplicatul facturii cerute si situatia va fi rezolvata.
In cazul in care nu primiti email-ul va rog sa imi comunicati astfel incat sa incerc sa obtin mai multe informatii suplimentare sau incercati sa discutati cu cei de la Samsung sa vedeti daca accepta si o factura mai recenta.

O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
simi.simi1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 25 Iun 2018, 18:06

Re: REPARARE SAMSUNG J5

Mesajde simi.simi1 » 29 Iun 2018, 17:56

Inca nu am primit-o. Am sunat din nou la relatii cu clientii si dupa ce le-am explicat speta, operatorul a spus ca nu ma poate ajuta fiindca telefonul e cumparata on-line, asa ca m-a transferat la departamentul ''ON LINE'', am ascultat melodia si mesajul care spune ca ''apelul dvs este important pt noi'', timp de 50 minute prima data si 1 ora si 5 minute a 2-a oara, fara norocul de a- mi raspunde cineva. Mi se pare jalnic.
Maine merg la Germanos si solicit rezilierea contractului si am sa depun si o reclamatie la ANPC.
1 x


Înapoi la “Telefoane”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron