Magazin online

Oferte și bonusuri exclusiv online, extrabeneficii, modălitați de plată, livrare.
Avatar utilizator
Dane_M
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 18 Iun 2018, 17:56

Magazin online

Mesajde Dane_M » 05 Iul 2018, 19:15

Buna ziua,

Poveste amuzanta. Plasesz comanda online prelungire abonament+telefon in luna mai (pe telekom.ro abonamentul era valid pentru prelungire) si dupa cateva zile comanda anulata, fara sa fiu instiintat in vreun fel. Dupa ore de asteptare reusesc sa intru in legatura cu un operator si imi explica ca hau ca bau ca eroare ca nu se paote prelungi abia in luna iulie.

1 iulie 2018 plasez comanda, dupa 2 zile si cateva ore in asteptare iau legatura cu un operator, imi confirma comanda si ca va fi livrata. Doua zile mai tarziu intru in my account si observ "comanda returnata". Bun imi iau inima in dinti si ma apuc de sunat la 021 9890 numarul de suport pentru COMENZI ONLINE. Din cei 5 operatori cu cati am vorbit in data de 05.07.2018 unul a fost capabil sa imi ofere un raspuns mai vag - ca se livreaza prin DPD dar nu ii apare numarul de AWB ( 4 din ei nici nu au stiut sa imi zica prin ce firma de curierat trebuie sa imi ajunga pachetul) si ulterior sa imi faca transferul catre "colegii de la site". La colegii de site am stat in asteptate 35 de minute, 32 de minute, 67 de minute si inca si acum in timp ce scriu asta sunt in asteptare de 25 de minute fara sa imi raspunda nimeni.

In cursul zilei am zis hai sa incerc sa sun la curier. Sun la DPD curier, alte zeci de minute de asteptare si raspunde o tanti la fel de sictirita precum operatorii Telekom si imi zice ca fara numarul de AWB nu ma poate ajuta. Eu ca om incerc sa ii explic "doamna cei de la telekom mi-au zis ca nu le apare in sistem numarul de AWB, pot doar sa imi zica ca se livreaza prin firma dumneavoastra." La care tanti zice ca ei emit awb pentru fiercare colet pe care il livreaza, sa obtin numarul de awb si sa revin.

Concluzie: dupa 10 ani de colaboare si mai multe contracte incheiate am decis sa reziliez toate abonamentele pe care le am incheiate cu Telekom romania.
0 x

Avatar utilizator
Dane_M
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 18 Iun 2018, 17:56

Re: Magazin online

Mesajde Dane_M » 06 Iul 2018, 08:31

Update: Am reusit sa iau legatura cu un operator aseara si mi-a comunicat ca defapt comanda nici nu a fost expediata si a dintr-o eroare a fost anulata.

In acest caz draga telekom romania iti poti pastra echipamentele, serviciile si beneficiile si o sa reziliez toate contractele pe care le detin cu voi si o sa indrum toate cunostintele care au contracte la voi sa faca acelasi lucru.

Va doresc ce-i doresc lui dragnea. O zi buna.
0 x

Avatar utilizator
Dane_M
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 18 Iun 2018, 17:56

Re: Magazin online

Mesajde Dane_M » 06 Iul 2018, 13:30

Update

Ma contacteaza un operator din partea Telekom sa imi explice ce s-a intamplat. Comanda a fost anulata pentru ca nu mai aveau produsul pe stoc in depozit, asta dupa ce am primit mail de confirmare si de informare ca a fost predata comanda catre firma de curierat pentru livrare si dupa ce ieri 5 operatori mi-au zis ca acea comanda este pe drum inapoi catre Telekom neputandu-se efectua livarea.

Mai am o singura intrebare: pana unde poate duce incompetenta angajatilor telekom? Pana unde poate merge aceasta ***?

Evident am refuzat continuarea colaborarii si urmeaza rezilierea.
0 x

Avatar utilizator
lil.jorjel1
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 23 Feb 2018, 22:09

Re: Magazin online

Mesajde lil.jorjel1 » 16 Iul 2018, 18:35

Nu cred sa existe vreo cineva competent care sa se ocupe de magazinul online. Mie mi-au trimis altceva decat am comandat si bineteles am refuzat comanda. La sesizarea pe mail nu raspunde nimeni si la relatii clienti te lupti cu morile de vant.
0 x

Avatar utilizator
Dane_M
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 18 Iun 2018, 17:56

Re: Magazin online

Mesajde Dane_M » 23 Iul 2018, 16:35

lil.jorjel1 scrie:Nu cred sa existe vreo cineva competent care sa se ocupe de magazinul online. Mie mi-au trimis altceva decat am comandat si bineteles am refuzat comanda. La sesizarea pe mail nu raspunde nimeni si la relatii clienti te lupti cu morile de vant.


corect e: nu exista cineva competent in tot staff-ul telekom
0 x

Avatar utilizator
marius231
Curios
Curios
Postări: 35
Membru din: 23 Oct 2016, 19:20
Localitate: Botosani

Re: Magazin online

Mesajde marius231 » 29 Iul 2018, 11:36

Magazinul ala e mai mult de dus in eroare. Si eu sunt eligibil pentru prelungire dar cand alegi abonamentul si apoi sa alegi telefonul trebuie ca la fiecare deschidere de "mai multe" sa tot alegi abonamentul din nou sau te trezesti ,daca nu esti atent, cu un abonament superior fata de ceea ce alegi.
La numarul 1234.......e praf oameni buni. Ma suna acum doua saptamani parca un domn sa imi ofere cica ceva dar eu la munca nu am timp de aceste lucruri si am rugat sa imi trimita pe mail oferta ,dar nimic de atunci.
Eu cred ca toti lucreaza doar pe bucati.
0 x


Înapoi la “Oferte, plată & livrare”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator