Rezilieri

Telefonie fixă, abonamente, opțiuni, serviciile 118932 si 118300, telefoane fixe.
Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 29 Iun 2018, 13:12

Buna ziua,
Imi pare rau ca nu ati primit confirmarea cererii de reziliere in momentul in care aceasta a ajuns in atentia noastra.
Vom transmite mai departe aceste aspecte in scopul imbunatatirii modului de comunicare intre Telekom si client.

Speram ca situatia dumneavoastra a fost rezolvata iar in cazul in care sunt in continuare neplaceri nu ezitati sa ne transmiteti acest lucru.

O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
get.julian1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 03 Iul 2018, 13:39

Re: Rezilieri

Mesajde get.julian1 » 03 Iul 2018, 13:48

Salut. Silviu!
I-am scris echipei Telekom pe 29 martie că am reziliat contractul dintre mine şi voi conform cu art. 12.5. Dar voi aţi tot pretins că ar mai fi valabil acel contract, lucru pentru care nu este bază juridică. Vă cer să-mi scrieţi careva prin e-mail. Eu v-am scris pe mai multe căi.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 04 Iul 2018, 00:45

Buna seara,
Daca ati facut o solicitare de desfiintare in data de 29 martie, aceasta trebuia sa primeasca un raspuns in decurs de pana la 30 de zile (29 Aprilie)

Daca raspunsul comunicat a fost trimis catre dumneavoastra (raspuns precum ca "inca va aflati in perioada contractuala") si doriti sa contestati acest lucru, contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala / contracte si verificati stadiul solicitarii dumneavoastra de desfiintare.
Aveti de altfel posibilitatea sa mergeti in el mai apropiat magazin Telekom pentru a primi informatii suplimentare legate de situatia semnalata.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
schuller_olga1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 06 Iul 2018, 09:50

Re: Rezilieri

Mesajde schuller_olga1 » 06 Iul 2018, 10:00

Buna ziua
Eu am trimis mail pentru reziliere de contact si nici dupa o luna nu am primit raspuns despre statusul contractului. Am sunat si mi sa comunicat sa predau echipamnetele dar find ca cel mai apropiat centru este la 100 km distanta mi se pare bataie de joc sa nu trimit echipajul dupa ele.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 08 Iul 2018, 01:22

Buna seara,
Contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala si solicitati operatorului sa va comunice mai multe metode de predare a echipamentului. Cu siguranta se poate gasi o solutie si pentru dumneavoastra, astfel incat sa nu trebuiasca sa va deplasati 100km pentru predarea echipamentelor.

Speram sa primiti suportul necesar in cel mai scurt timp posibil.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
ciprian_valentin20121
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 15 Iul 2018, 13:28

Re: Rezilieri

Mesajde ciprian_valentin20121 » 15 Iul 2018, 13:35

Buna ziua,incerc de ceva timp sa incheiem contractul cu dumneavoastra,am incercat sa vorbesc cu un operator.S-a prelungit contractul de catre un operator,la contactare mi sa spus clar ca abonamentul sa prelungit datorita faptului ca am modificat pretul abonamentului,*mai ieftin*dar din contra *mai scump*! Cu toate acestea am insistat sa anulez contractul si prelungirea abonamentului de foarte mult timp,urmand sa primesc recent un email in care mi sa spus ca sa anulat prelungirea abonamentului,acum am spus ca vreau sa renunt,de tot la serviciu de tv prin satelit,am trimis un email la rezilieri,dar se pare ca situatia persista,nu am primit nici un raspuns concret.doresc rezilierea contractului,daca nu se poate la revenirea mea in Romania o sa fac o plangere impotriva companiei.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 16 Iul 2018, 23:32

Buna seara,
Daca ati trimis cererea de reziliere catre Telekom, atunci, veti primi un raspuns in maxim 30 de zile cu privire la solicitarea efectuata.

Email-ul a fost trimis catre rezilieri@telekom.ro sau catre alta adresa?
Comunicati-mi in mesaj privat codul dvs. de facturare sau o data de identificare a abonamentului pentru a va putea confirma daca cererea a fost sau nu inregistrata pana in prezent. Daca cererea este inregistrata va voi comunica si stadiul acesteia.

Astept raspunsul dumneavoastra.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
sansiro19801
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 19 Iul 2018, 08:20

Re: Rezilieri

Mesajde sansiro19801 » 19 Iul 2018, 08:52

Bună ziua.
La data de 16.07.2018 am primit ceea ce pare a fi o confirmare automată a primirii unei cereri de retragere din contract voce mobil. AM completat acel formular de „retragere din contract”, oferta fiind lansată pe 09.07.2018. Cf. Ordonanței 34, abonatul se poate retrage dintr-un contract fără nicio justificare în 14 zile, în principiu fără niciun cost. De asemenea a fost formulată cerere în temeiul RPDCP pentru a nu mai fi trimise oferte prin telefon ci prin e-mail. Mă interesează care este stadiul cererii de retragere din contract întrucât nu avem nici cea mai mică intenție să plătim noul abonament. De altfel este vorba despre o eroare, termenii ofertei au fost înțeleși ca o optimizarea a costurilor de voce fixă, când colo ne-am trezit că am contractat (fără voie) un NOU abonament, de data asta de mobil. Este vorba de o pensionară pentru care 60 de lei lunar pentru un fix ce nu conține absolut nicio facilitate reprezintă o sumă mare, nu are nevoie de 7 euro pe lună în plus PE UN MOBIL, mai ales că ARE MOBIL în altă rețea. Cererea a fost adresată ub formă de întrebare cu nr. de referință 180713-000447. Nu a fost folosită cartela, nici nu are telefon mobil penbtru cartela de abonament transmisă de TELEKOM, este sigilată, așa cum s-a primit.
Consider că nu poate exista un termen de 30 de zile pentru rezolvarea unei astfel de cereri, atâta timp cât dreptul de retragere se poate exercita în 14 zile, consecința fiind plata contra-prestației și respectiv plata de despăgubiri.
Vă rog să îmi răspundeți. Mulțumesc!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Rezilieri

Mesajde Silviu Stefan » 19 Iul 2018, 22:57

Buna seara,
In cazul in care un client doreste, din orice motiv, refuzarea ofertei / contractului propus in perioada legala de 14 zile de la data acceptarii acestuia, atunci ii se permite sa anuleze actiunile efectuate printr-o cerere de desfiintare a serviciilor. Cererea are termen de solutionare de pana la 30 de zile, timp in care clientul este contactat pentru verificarea datelor si pentru confirmarea actiunii de anulare.

Pentru mai multe informatii contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala - contracte.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Telefonie fixă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori