Informatii/Detalii Factura

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
gecziana1
Boboc
Boboc
Postări: 9
Membru din: 01 Iun 2017, 09:03

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde gecziana1 » 20 Dec 2017, 16:12

IN DATA DE 28.09.2017 AM TRANSMIS O CERERE DE REZILIERE, MI S-A CONFIRMAT CU GREU DUPA,, N'' INSISTENTE CA S-AU OPRIT SERVICIILE CU DATA DE 27.10.2017. AM PREDAT ECHIPAMENTELE PE DATA DE 6.11.2017 . LA PREDAREA ECHIPAMENTELOR AM SOLICITAT SA MI SE CALCULEZE CAT MAI AM DE PLATA SAU CAT MAI ARE TELEKOMUL DE RETURNAT, NU S-A CALCULAT MI S-A SPUS SA ASTEPT FACTURA PE MAIL . ACUM MA TREZESC CA IMI EMITETI O FACTURA SERIA TKR NR 170317704736/15.11.2017 CARE CONTINE ABONAMENTELE AFERENTE SERVICIILOR PE CARE LE-AM AVUT PENTRU PERIOADA 14.11.2017-13.12.2017 IN LOC SA IMI SCADETI PERIOADA 01.11.2017-13.11.2017 PERIOADA PENTRU CARE EU DEJA AM ACHITAT ABONAMENTUL PE FACTURA PRECEDENTA DAR NU L-AM FOLOSIT CONTRACTUL FIIND DEJA REZILIAT, DUPA STIINTA MEA, DIN DATA DE 27.10.2017 . CLAIE PESTE GRAMADA PE 16.12. 2017 MI SE EMITE INCA O FACTURA TKR 170319555099 IN VALOARE DE 284.94 LEI ,CARE CUPRINDE PRINTRE ALTELE PLATA ECHIPAMENTELOR SI CARDURILOR TELEKOM NEPREDATE. EU AM PREDAT ACESTE ECHIPAMENTE IN DATA DE 06.11.2017 LA TELEKOM BRASOV1( LANGA CAPITOL) CU PROCESUL VERBAL NIRC/1964617 , CODUL DE FACTURARE 40822001698743. VA ROG SA IMI REFACETI CALCULELE SAPTAMANA ACEASTA CAT MAI CURAND POSIBIL PENTRU A NU FI NEVOITA SA APELEZ LA OPC. NR CONTACT 0730040041. SUNTETI SUB ORICE CRITICA
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde Silviu Stefan » 20 Dec 2017, 20:41

Buna seara gecziana1,
Pe baza informatiilor comunicate va indrum sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 sau sa luati contact cu magazinul Telekom unde ati depus echipamentele fost luate in chirie.

Pe baza procesului verbal de predare primire se va sista factura cu privire la "echipamentele nerecuperate". Iar pe baza cererii de reziliere se va ajusta factura pe perioada in care nu ati putut utiliza serviciul, dat fiind faptul ca el a fost oprit din cauza rezilierii.

In urma notatiilor facute de dvs., cu toate aceste date se rezolva situatia in cel mai scurt timp posibil, de catre departamentul abilitat sa faca aceste lucruri, adica departamentul comercial.

Pentru alte informatii nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj,
O seara frumoasa !
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
gecziana1
Boboc
Boboc
Postări: 9
Membru din: 01 Iun 2017, 09:03

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde gecziana1 » 03 Ian 2018, 12:36

IN DATA DE 29.12.2017 AM FOST TOT LA TELEKOM BRASOV1 PENTRU A VEDEA CE SE INTAMPLA DAR NU MI-AU DAT NICI UN RASPUNS , FOARTE INTRIGATI MI-AU SPUS CA TREBUIA SA PREDAU ECHIPAMENTELE INAINTEA INCHIDERII SERVICIILOR ...
WTF... SI SA FAC RECLAMATIE DACA NU IMI CONVINE . AM SI DEPUS RECLAMATIA NR 576/29.12.2017
0 x

Avatar utilizator
manea_constanta1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 08 Dec 2017, 10:10

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde manea_constanta1 » 15 Feb 2018, 09:17

Buna ziua!
Doresc sa stiu cum pot sa vizualizez analiza facturii??
Rog raspuns urgent!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde Silviu Stefan » 15 Feb 2018, 20:43

manea_constanta1 scrie:Buna ziua!
Doresc sa stiu cum pot sa vizualizez analiza facturii??
Rog raspuns urgent!



Buna seara,
Pentru factura detaliata va rugam sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala.
Un operator va prelua solicitarea dvs. si va va emite factura detaliata.

Din pacate in modulul "Factura" din My Account, fisierul de factura detaliata numit si "analiza apeluri" nu mai este disponibil.

Ne pare rau pentru neplacerile cauzate si speram ca solicitarea dumneavoastra va fi rezolvata in timp util.
O seara buna,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
nykylaura1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 29 Iun 2018, 19:16

Re: Informatii/Detalii FacturaBuna ziua cum pot sa vad factura detaliată?

Mesajde nykylaura1 » 07 Iul 2018, 09:28

De pe 25/06/18 nu mai pot descarca analiza apeluri din cont,ma puteti ajuta,fisierul care imi apare are doar 3,9 kb ?
0 x

Avatar utilizator
costitita781
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 07 Iul 2018, 11:58

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde costitita781 » 07 Iul 2018, 12:02

Buna ziua.As dori sa pot vedea iar analiza apeluri cand descarc factura .aveti probleme cu sistemul sau este o problema la contul meu???
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde Silviu Stefan » 08 Iul 2018, 01:37

Buna seara,
In mod normal nu ar trebui sa fie probleme la descarcarea fisierului specificat de dumneavoastra.
In cazul in care nu puteti descarca analiza traficului efectuat, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 si sa solicitati investigarea situatiei din contul My Account.

Este posibil ca analiza sa se actualizeze mai greu in sistem si din aceasta cauza sa fie indisponibila momentan.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
popalucian061
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 13 Iul 2018, 18:09

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde popalucian061 » 13 Iul 2018, 18:19

Vă rog să-mi clarificați și mie de unde am încă 300 și ceva de lei de plată când eu am achitat toate facturile la zi. Menționez că nu sunt în țară și m-am speriat când am văzut factura. Rog explicații. Cu stimă Doca Popa!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Informatii/Detalii Factura

Mesajde Silviu Stefan » 14 Iul 2018, 19:51

Buna ziua,
Contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala - facturi si plati (2) si solicitati mai multe informatii cu privire la factura emisa.

In cazul in care suma nu a fost calculata correct pe serviciile utilizate in perioada de facturare atunci se va deschide o solicitare de reajustare a costurilor facturii. Solicitarea poate dura de pana la 30 de zile, timp in care veti primi un raspuns exact cu privire la situatia intampinata.

O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron