Canale noi

Abonamente, activare serviciu, condiții tehnice, conținut video.
Avatar utilizator
Ion Lixandru
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 06 Oct 2016, 16:05
Localitate: Clinceni

Canale noi

Mesajde Ion Lixandru » 08 Iul 2018, 10:59

Buna ziua, noile canale nu imi functioneaza pe nici un device cu android imi da mesajul "A aparut o eroare in modulul de securizare a continutului.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1318
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Canale noi

Mesajde Silviu Stefan » 09 Iul 2018, 00:51

Buna seara,
Inchideti aplicatia mobila.
Intrati in setarile dispozitivului la categoria Aplicatii.
Cautati aplicatia Telekom TV -> intrati pe ea si apasati pe butonul "Oprire fortata" -> intrati apoi la Stocare si goliti toate datele, atat cashe cat si all data.

Reintrati in aplicatie, autentificati-va si verificati daca s-a rezolvat eroarea intampinata anterior.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
Ion Lixandru
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 06 Oct 2016, 16:05
Localitate: Clinceni

Re: Canale noi

Mesajde Ion Lixandru » 09 Iul 2018, 16:41

Multumesc frumos,am facut pasii dar problema persista.
0 x


Înapoi la “Web & Mobile TV”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori