Probleme internet mobil

Abonamente laptop/tabletă, internet pe cartelă, modemuri.
Avatar utilizator
telekom2
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 25 Mai 2018, 11:02

Probleme internet mobil

Mesajde telekom2 » 25 Mai 2018, 11:08

Buna ziua,

Acum aproximativ o luna, am primit urmatorul SMS:
"Ne dorim sa beneficiezi de o experienta cat mai buna, de aceea lucram la imbunatatirea retelei mobile in localitatea ta. Te informam ca pot aparea intreruperi minore de semnal, dar cel mai probabil nu vei fi afectat. Multumim! Echipa Telekom"

La cateva zile dupa, viteza la internet a scazut la 1-2mbps si nu si-a mai revenit. In aceste conditii, abonamentul este inutilizabil. Daca pana atunci, aveam 70-80mbps viteza la download (speedtest.net cu Telekom Bucuresti), dupa "imbunatatirea retelei" nu depasesc 2-3mbps nici noaptea la 3 dimineata.

Cu astfel de viteze, HBO GO nu este utilizabil. La fel si youtube sau orice alta platforma de video/audio. Nu ma refer la calitate video 4k, sunt constient de limitarea pentru streaming. Orice site, orice test, nu depaseste 1-2 maxim 3mbps.

Ce as putea face in astfel de conditii?

Multumesc,
Stefan.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Probleme internet mobil

Mesajde Silviu Stefan » 26 Mai 2018, 23:27

Buna seara,
Contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica - deranjamente.
Comunicati problema intampinata. (este suficient sa o detaliati exact precum ati facut si in acest mesaj)
Situatia va fi completata de adresa la care utilizati internetul mobil si inaintata in atentia colegilor ce se ocupa de verificarile suplimentare ale semnalului la nivel zonal.
In scurt timp vom identifica cazul problemei si o vom rezolva.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa raspundeti acestui mesaj.
O seara buna!
1 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
telekom2
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 25 Mai 2018, 11:02

Re: Probleme internet mobil

Mesajde telekom2 » 29 Iun 2018, 13:54

Multumesc pentru raspuns. Am incercat in mai multe zile din ultima luna sa sun la numarul respectiv, si dupa ce am "cerut" sa fiu transferat catre un operator, a inceput asteptarea. Indiferent de ora din zi sau noapte, nu raspunde nimeni (daca nu raspunde in 45-60 minute, eu zic ca nu raspunde nimeni).

Pot sa fac altceva?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1034
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Probleme internet mobil

Mesajde Silviu Stefan » 29 Iun 2018, 14:03

Buna ziua,
Transmiteti o solicitare de verificare a situatiei la sesizari@telekom.ro sau prin formularul de contact aflat pe https://www.telekom.ro/contact/

Spre exemplu in acest moment, daca luati legatura cu centrul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica, timpul mediu de asteptare este unul optim sau chiar instant in ceea ce priveste preluarea apelului dumneavoastra.

Va multumesc pentru intelegere,
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
telekom2
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 25 Mai 2018, 11:02

Re: Probleme internet mobil

Mesajde telekom2 » 09 Iul 2018, 13:03

Revin cu update in acest caz.

Ieri, 8 Iulie am sunat departamentul tehnic, a raspuns un domn foarte bine voitor si m-a indrumat sa ma adresez unui partener Telekom pentru a schimba cartela. Lucru pe care l-am si facut.

Incepand de aseara, nu depasesc 2mbps nici daca stau in cap. Multe pagini de internet nu se incarca sau dau erori in timpul browsingului. (Merge mai rau ca inainte)

Azi (9 iulie) sun din nou la departamentul tehnic, unde (dupa aprox 10 min) a raspuns o domnisoara pe care cred ca am deranjat-o de la ceva. A vorbit cu o scarba de nedescris. Apelul a fost intre 12:36 - 12:50, in caz ca vreti sa aflati cine e, eu nu i-am retinut numele. Cu greu si printre dinti, mi-a sugerat sa fac un test de viteza pe siteul Telekom de 28 de ori si sa-i dau rezultatele (pe bune, de 28 de ori). Sau sa complectez un formular online, fara sa stie sa ma indrume unde e testul de viteza sau formularul.

Am rugat-o sa ma transfere la un manager/supraveghetor. A refuzat, spunand ca acestia nu raspund la telefoanele clientilor.
Am rugat-o pe doamna de mai sus sa inregistreze apelul meu ca o cerere oficiala de intrerupere a serviciilor Telekom. A refuzat.

Draga Telekom,

Astept un mesaj cu scuzele de rigoare si pasii urmatori pe care ar trebui sa-i urmez pentru a rezolva problemele enumerate mai sus.

Multumesc,
Un client.
0 x

Avatar utilizator
telekom2
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 25 Mai 2018, 11:02

Re: Probleme internet mobil

Mesajde telekom2 » 10 Iul 2018, 18:52

Surprize, surprize... incepand de azi am aproape 20mbps download. Multumesc...

http://www.speedtest.net/result/7459779758.png
1 x


Înapoi la “Internet mobil”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron