Nu ești abonat la niciun pachet care conține acest canal TV

Telekom TV Web & Mobile, HBO GO, DolceSport
Avatar utilizator
sebi.mihalache1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 22 Mai 2018, 08:36

Nu ești abonat la niciun pachet care conține acest canal TV

Mesajde sebi.mihalache1 » 22 Mai 2018, 08:51

Am urmat pasii pentru a activa Telekom TV si cand intru pe telekomtv.ro nu reusesc sa vad nimic din cauza ca mi se zice nu sunt abonat la niciun pachet.
0 x

Tag-uri:

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Nu ești abonat la niciun pachet care conține acest canal TV

Mesajde Silviu Stefan » 22 Mai 2018, 22:06

Buna seara,
Pentru rezolvarea situatiei intampinate va indrumam sa verificati urmatorii pasi:
1. Intrati in contul My Account accesând site-ul oficial http://www.telekom.ro
2. Din meniul lateral (stanga) alegeti optiunea Telekom TV Web and Mobile.
- activati serviciul Telekom TV Web and Mobile prin acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.
- selectati un alias din lista disponibila (de obicei este afisata adresa de email cu care s-a creat contul My Account)
3. Dupa selectarea aliasului, intrati pe http://www.telekomtv.ro si autentificati-va cu contul Telekom.
- in cazul in care nu functioneaza autentificarea pe http://www.telekomtv.ro, va indrumam sa stergeti istoricul programului de internet.
4. Verificati ulterior functionarea serviciului.

Va rugam sa incercati si autentificarea pe www.hbogo.ro cu contul My Account, daca si acest serviciu este de asemenea nefunctional, anuntati-ne si vom face tot posibilul sa rezolvam situatia in cel mai scurt timp.

Pentru informatii suplimentare sau probleme intampinate in cadrul urmarii pasilor indicati, nu ezitati sa ne comunicati acest lucru.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
stefan_nicolae1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 27 Iul 2018, 18:13

Re: Nu ești abonat la niciun pachet care conține acest canal TV

Mesajde stefan_nicolae1 » 27 Iul 2018, 18:43

Buna seara.
Am exact aceeasi problema si nici nu pot trece de pasul 2. Nu vad nicaieri optiunea de activare a serviciului sau de acceptare a termenilor si conditiilor. Codul de abonat e: R1334000017998
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Nu ești abonat la niciun pachet care conține acest canal TV

Mesajde Silviu Stefan » 27 Iul 2018, 23:24

Buna seara,
Nu va regasesc nici-un cont in sistem. Daca aveti cont My Account, acesta trebuie personalizat cu codul de facturare R1334000017998.
Personalizarea se face din My Account-> Setari -> "Introduceti codul de facturare/numarul de telefon".

Deoarece nu aveti serviciul Telekom TV Web and Mobile activ -> trebuie sa il activati: pentru a fi activat trebuie sa intrati in My Account, sa accesati din meniul gri din stanga optiunea Telekom TV Web and Mobile si sa activati serviciul Telekom TV Web and Mobile. Ulterior va trebui sa va selectati adresa de email ca alias pentru a va putea conecta la Telekom TV/ Hbo GO / Voyo.

Cel mai bine, va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica (deranjamente) - televiziune si sa solicitati : crearea/recrearea contului My Account, personalizarea contului My Account si ajutor in activarea si punerea in functiune a serviciului Telekom TV Web and Mobile.

Daca nu va descurcati va rog sa imi comunicati printr-un raspuns la acest mesaj.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Video on demand”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori