Probleme cu HBO GO

Abonamente, activare serviciu, condiții tehnice, conținut video.
Avatar utilizator
alexandru.n.kiss1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 19 Iun 2018, 18:58

Probleme cu HBO GO

Mesajde alexandru.n.kiss1 » 01 Aug 2018, 21:31

Buna seara,

In ciuda faptului ca am discutat de 5 ori cu colegii vostri prin telefon, serviciul meu HBO GO nu este functional. mentionez ca contul de telekom a fost sters si refacut de cateva ori, datele au fost inserate corect, sincronizarea TV-ului s-a facut cu un cont HBO care are aceiasi adresa de mail precum contul Telekom, navigarea pe aplicatia HBO Go folosind TV functioneaza, dar cand doresc sa vizualizez orice episod/film imi spune ca nu am nici un abonament activ. Bun, toate bune si frumoase pe aici. Am incercat sa activez optiunea folosind contul My telekom, unde surpriza surpriza, nu se activeaza. In cadrul detaliilor contului imi spune ca nu am nici un serviciu activ, in sectiunea alias imi spune ca am un abonament de tip Postpaid, dar cand activez optiunea, pagina isi da refresh, imi spune ca am serviciu doar ca la urmatorul refresh sa imi dezactiveze din nou optiunea.

Dupa cum am spus, am dat multe telefoane in speranta ca primesc ajutor de la colegii vostri, dar faca nici un succes.

Sper ca se poate rezolva aceasta problema, altfel ma gandesc chiar sa merg mai departe cu o sesizare la OPC. Sper sa nu se ajunga acolo.
0 x

Tag-uri:

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Probleme cu HBO GO

Mesajde Silviu Stefan » 02 Aug 2018, 23:41

Buna seara,
Comunicati-mi va rog frumos, in mesaj privat, codul dumneavoastra de facturare astfel incat sa pot investiga situatia mai amanuntit.

Astept raspunsul dumneavoastra.
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Web & Mobile TV”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator