Sa vedem cat de seriosi sunteti

Oferte și bonusuri exclusiv online, extrabeneficii, modălitați de plată, livrare.
Avatar utilizator
Oana
Boboc
Boboc
Postări: 12
Membru din: 26 Iul 2018, 12:17

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde Oana » 01 Aug 2018, 16:37

Si daca va intrebati de ce am ales magazinul online, pe langa motivul de la sine inteles si anume lipsa timpului necesar statului la coada se afla si faptul ca dupa ce am vrut sa achizitionez acest telefon de la un magazin partener si nu il aveau pe stoc nu am mai vrut sa repet aceasta "experienta impreuna" si la alt magazin, asa ca am ascultat sfatul reprezentantului de vanzari de acolo si am dat o comanda online... cred ca era bine sa pun si un acatist odata cu plasarea comenzii
0 x

Avatar utilizator
gruia4441
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 01 Aug 2018, 17:16

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde gruia4441 » 01 Aug 2018, 17:19

Salut. Si eu am dat o comanda pe data de 5 iulie si de atunci nu primesc nici un update concret pe acea comanda. Am ales sa cumpar online pentru ca am luat cu plata in rate, dar aparent am ramas si fara bani si fara telefon :).

Am tot sunat si la 1234 si la 9890 si tot ma plimba de la un departament la altul pana imi inchid apelul sau nu mai raspund la telefon. Aveti vreo recomandare cum s-ar putea proceda? Sa mai astept? Multumesc :)
1 x

Avatar utilizator
Oana
Boboc
Boboc
Postări: 12
Membru din: 26 Iul 2018, 12:17

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde Oana » 01 Aug 2018, 17:29

gruia4441 scrie:Salut. Si eu am dat o comanda pe data de 5 iulie si de atunci nu primesc nici un update concret pe acea comanda. Am ales sa cumpar online pentru ca am luat cu plata in rate, dar aparent am ramas si fara bani si fara telefon :).

Am tot sunat si la 1234 si la 9890 si tot ma plimba de la un departament la altul pana imi inchid apelul sau nu mai raspund la telefon. Aveti vreo recomandare cum s-ar putea proceda? Sa mai astept? Multumesc :)




5 iulie???? WTF . Astia sunt defecti? Am asteptat mai putin decat tine cand am facut creditul "prima casa" . Jenant... Si ne certam cu morile de vant se pare... Chiar nu este un moderator care poate redirectiona aceste probleme catre cei care pot misca un deget macar??? Oare dupa ce sunt facute publice pe facebook,bloguri si alte forumuri mai vizitate se va schimba ceva? Asta asteptati????
0 x

Avatar utilizator
Oana
Boboc
Boboc
Postări: 12
Membru din: 26 Iul 2018, 12:17

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde Oana » 01 Aug 2018, 17:33

gruia4441 scrie:Salut. Si eu am dat o comanda pe data de 5 iulie si de atunci nu primesc nici un update concret pe acea comanda. Am ales sa cumpar online pentru ca am luat cu plata in rate, dar aparent am ramas si fara bani si fara telefon :).

Am tot sunat si la 1234 si la 9890 si tot ma plimba de la un departament la altul pana imi inchid apelul sau nu mai raspund la telefon. Aveti vreo recomandare cum s-ar putea proceda? Sa mai astept? Multumesc :)



Alte modalitati de a contacta departamente abilitate in rezolvarea problemei:

- Facebook
- sesizari@telekom.ro
- http://acatist.ro/
0 x

Avatar utilizator
gruia4441
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 01 Aug 2018, 17:16

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde gruia4441 » 01 Aug 2018, 17:34

Daca imi ofereau un status acurat ca intarzie din X motive mai intelegeam, dar asa sa ma tot plimbe din stanga in dreapta m-i se pare aberant, din partea unei companii de talia Telekom. Si pe deasupra, sunt si client la ei de cel putin 10 ani de zile.

Sper totusi ca vom reusi sa ne primim comenzile sau banii inapoi macar :)
0 x

Avatar utilizator
Oana
Boboc
Boboc
Postări: 12
Membru din: 26 Iul 2018, 12:17

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde Oana » 02 Aug 2018, 12:33

Update 02.08.2018

Am fost sunata de catre un reprezentant Telekom in urma sesizarilor facute. Mi s-a comunicat ca maine, 03.08.2018 telefonul va fi livrat la adresa specificata.
Sa vedem... revin maine, sper, cu ultimul update
0 x

Avatar utilizator
gruia4441
Boboc
Boboc
Postări: 3
Membru din: 01 Aug 2018, 17:16

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde gruia4441 » 02 Aug 2018, 13:32

Ma bucur ca ai rezolvat. Eu inca sunt in asteptare. Nu de alta dar se face o luna imediat.
0 x

Avatar utilizator
Dane_M
Boboc
Boboc
Postări: 8
Membru din: 18 Iun 2018, 17:56

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde Dane_M » 02 Aug 2018, 20:19

tot ce pot sa iti doresc e multa rabdare si succes. Recomandarea mea e sa incerci daca se poate sa achizitionezi telefonul din alt loc (plata cash sau rate) si sa le reziliezi contractul.
0 x

Avatar utilizator
Oana
Boboc
Boboc
Postări: 12
Membru din: 26 Iul 2018, 12:17

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde Oana » 06 Aug 2018, 16:32

REVIEW SI RECOMANDARI

Dupa 2 saptamani si 4 zile de la plasarea comenzii am ajuns in posesia telefonului.
Dupa 2 "experiente" cu acest magazin online pot spune ca nu sunt multumit de serviciile oferite.
Dupa prima experienta am mers pe principiul "a gresi e omeneste".
S-a intamplat ca operatorul care mi-a preluat comanda sa greseasca adresa de livrare (da, asa s-a intamplat, am inregistarile telefonice) pachetul a ajuns in alt judet :) si telefonul a intarziat 3 saptamani.
Ce m-a determinat sa trec cu vederea acel episod a fost faptul ca acel operator care a gresit m-a sunat si a recunoscut greseala si in plus, la cateva zile am primit si o oferta mai buna pentru planul tarifar la telefonul ales.
Tot procesul a durat de fapt 5 zile, tinand cont ca restul timpului de asteptare a fost datorat faptului ca pachetul a parcurs alt traseu si comanda initiala a fost anulata.
Asa ca am decis sa mai incerc odata sa prelungesc alt abonament cu achizitia unui alt telefon.
Care erau sansele sa patesc la fel de 2 ori in 2 luni?
Aparent... destul de mari.

Deoarece doresc ca acest review sa fie totusi constructiv, voi face o lista cu partile la care consider eu ca mai trebuie lucrat:

1. Timpul de asteptare la preluarea unui apel la 0219890. Inteleg ca sunt multi clienti care cer informatii si putini operatori care sa le ofere raspunsuri, dar macar dupa ce este expusa problema de catre client, redirectionati-l direct catre departamentul abilitat sa raspunda intrebarilor...sa nu spuna de 3 ori aceeasi "poveste" pana cand cineva ii poate explica "moartea caprioarei"
2. O mai mare atentie la detalii. Mici greseli pot insemna mari inconveniente
3. Daca nu reusiti sa livrati la timp, puteti macar sa oferiti clientului posibiliatea de a ridica telefonul, la acelasi pret, dintr-un magazin fizic. Am fost pus in situatia de a oferi un cadou cu intarziere din cauza ca nu am avut aceasta posibilitate
4. Oferiti o transparenta mai mare asupra comenzilor. Specificati mai multe detalii despre comenzi. Imediat dupa ce se face trecerea la starea "La curier" comunicati si AWB-ul. Eu nu am fost informat asupra niciunui AWB, desi era emis cu mult inainte sa incep eu sesizarile
5. Daca nu a fost transmisa comanda dupa 5 zile lucratore, macar avertizati printr-un mesaj ca exista posibilitatea unor intarzieri si ca faceti tot posibilul pentru a fi primita cat mai repede. Clientul atunci va fi informat si eventual va puea cere anularea sau optiunea nr 3. din lista prezentata.
0 x

Avatar utilizator
mathesandor501
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 21 Iun 2017, 09:07

Re: Sa vedem cat de seriosi sunteti

Mesajde mathesandor501 » 17 Aug 2018, 14:04

Nu mă miră atitudinea celor de la Telekom. Sunt clientul lor de mai bine de 30 de ani.
Acum, că ne-am mutat la țară am cerut rezilierea contractului. Vă spun, e un calvar.
În loc să ne mulțumească cei treizeci de ani, ne pun în fața unor situații umilitoare.
M-am dus personal să anunț rezilierea. Totul s-a părut normal, persoana de la ghișeu
amabilă. M-a asigurat că oricine din familie poate să returneze echipamentul din custodie.
Azi s-a dus soția mea cu cele solicitate de drept, dar persoana de la ghișeu nu era mulțumită
de ecipamentele primite, cu toate că noi nu am primit alt aparat de telefonie fixă, decât cea de la
data semnării contractului pentru serviciile oferite de noul Telekom. Soția, foarte supărată,
a plecat fiind amenințată cu o suprataxă de 100 lei, sumă care va apare pe ultima factura.
Nu știu încă dacă voi plăti cei 100 de lei. Vreau să avertizez toți abonații Telekom că această
firma nu vrea altceva decât să ne ia banii, fără a oferi serviciile promise prin contract.
0 x


Înapoi la “Oferte, plată & livrare”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator