Rezilierea contractului, o bătaie de joc!

Avatar utilizator
mury_sb1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 28 Iul 2018, 21:40

Rezilierea contractului, o bătaie de joc!

Mesajde mury_sb1 » 07 Aug 2018, 11:14

Bună ziua! Sunt foarte dezamăgit! Am cerut rezilierea contractului în data de 27.07.2018 cu adresa 82199400. Am așteptat să fiu sunat de un operator și astăzi, 07.08.2018 s-a întâmplat. În loc să spună că Telekom e firmă serioasă și își respectă clienții vechi și din data de 10.18.2018 (când e data de facturare) mă deconectează de la servicii, că doar sunt client vechi și am plătit 10 euro pe lună pentru 20 MB de net și am primit maxim 8 MB plus condiționarea de o linie telefonică de care nu am avut nevoie zeci de ani, operatoarea încerca să mă convingă despre faptul că nu am nevoie de serviciile noi contractate la o altă firmă (adică 300MB prin fibră la 15 lei noul contract vizavi de 10 euro pe lună pentru max. 8 MB de la Telekom) pentru că îmi ajunge pentru mine cât am și îmi putea face o reducere de 50%. Niciodată când sunau pentru prelungirea contractului operatorii dumneavoastră nu reduceau din sumă, doar cereau să mai pui ceva ”și-ți dăm mai mult”. Acesta este motivul pentru care nu am dorit să prelungesc contractul initial de ceva ani. Am rămas la Telekom pentru că am așteptat altceva. Acum acel altceva a apărut și firma dumneavoastră „serioasă”, în loc să mulțumească clientului pentru colaborare și banii luați pe niște servicii cum am prezentat mai sus, îmi spune despre contractul „expirat” despre cele 30 de zile „preaviz” care sunt „până la 30 de zile” defapt, deci se putea întrerupe furnizarea serviciilor acum în 10.08.2018. De ce o firmă atât de „serioasă” mai are nevoie fix de cele 30 de zile din „până la 30 de zile” (am fost anunțat că voi fi deconectat de la servicii din 26.08.2018), când deconectarea se face tehnic din fața unui P.C., nu presupune muncă de teren? Are nevoie firma de maximum de zile ca să ia bani după niște servicii de care eu nu mai beneficiez? Oare O.P.C. ce părere are? O să vedem și revin! Doar firul mai stă agățat de casă, operatoarea a zis să îl tai singur, oricum mă deconectați de la centru. Frumos din partea dumneavoastră! Am fost „amenințat” cu o ultimă factură în Septembrie pentru perioada 10.08 - 26.08.2018. Voi plăti factura până în 10.08.2018. Luați în considerare în mod serios că o să-mi fie imposibil să plătesc niște servicii de care nu mai beneficiez din 27.07.2018.Puteți verifica acest lucru! O zi bună și sper că cei care citesc forumul și celelalte locuri unde vă voi face reclamă gratis, să ia aminte și să învețe ceva....
0 x

Avatar utilizator
doruaplink1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Aug 2018, 20:58

La fel si la refuzul de reinnoire a contractului

Mesajde doruaplink1 » 12 Aug 2018, 21:22

Telekomul nu mai este o firma serioasa ,

Am fost abonat la toate serviciille lor de pe vremea Romtelekomului, si nu am putut beneficia de nici o oferta noua care a aparut intre timp.
Am facut cerere de neprelungire a contractului pe 15.05 2018 si dupa foarte multe incercari sa iau legatura telefonica cu ei am reusit ca indata de 28.05 sa iau legatura telefonica cu ei dupa o ora si 30 minute de ascultat robotul cu toate ofertele si muzica tampita. A sunat de pe un alt operator fapt care m-a costat destul de mult deoarece sunt abonat la un alt operator la un pret mult mai mic si serviciile te internet, cablu si telefonie mult mai bune. Mi s-a spus ca contractul se va anula incepand cu 28.06.2018 si va veni un reprezentant sa ridice echipamentele.
Reprezentantul nu a venit nici pana astazi 12.08.2018 dar in schimb vin facturile in continuare si telefoanele de la cei care urmaresc debitele cu toate ca la adresa mea ei nu mai presteaza nici un serviciu.
Atentie cei care vreti sa reinnoiti sau nu contractele, sunt NESERIOSI iar internetul unde nu este fbra optica merge foarte ***.
Scot sau adauga canale TV dupa cum vor ei fara sa va consulte.
0 x


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori