Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Avatar utilizator
decerva66191
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 16 Apr 2018, 16:34

Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde decerva66191 » 16 Apr 2018, 16:42

:oops: reclamatie formulta , lipsa raspuns . De ce ?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1355
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde Silviu Stefan » 17 Apr 2018, 02:11

Buna seara,
Comunicati-ne despre ce reclamatie este vorba astfel încât să va putem ajuta.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
decerva66191
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 16 Apr 2018, 16:34

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde decerva66191 » 17 Apr 2018, 11:20

Luna trecuta mi-a fost oprit abuziv conexiunea netului.
Am luat legatura cu un angajat si explicandu-i datele contractuale , fata de irealitatea din factura curenta si totodata un ultim avertisment de toleranta fata de acest abuz . Mentionez , ca e la doua oprire a netului . Tot abuziva ... Insa aici mai adaug ceva . Factura a fost achitata la un bancomat cu probleme independente mie . Inca din luna septembrie banda de net a fost cu intreperi dese . Insa din cauze a unor probleme medicale grave , am omis sa informez asistenta tehnica . Dupa doveziile prezentate , mi -a repus imediat in activitate netul . Raspunsul a fost de genul " din cauza unei etori...." Insa fara nicio scuza sau ceva asemenator ei . Fara sa stau pe ganduri , am deschis o sesizare , mentionand si parametrii benzii de net instabila fata de cea stipulata in contract . Actualmente mi-au suspendat serviicile ( ambele ) tot la modul abuziv , motivand ca am o restanta de 44. Xx ron . Aceasta suma reprezinta la prima discutie cu angajatul de la comercial , reproduc " factura lunii trecute . Desi eu am trei facturi achitate in anul in curs m-a trimis la un sediu telekom . Am sunat la cel mai apropiat sediu Telekom , insa angajatul respectiv m-a informat clar si la obiect . "Nu detinem toate informatiile cu privire la detalii ale facturei in cauza " Sa revin cu un tel . la Buc , respectiv la comercial .
Resunand , de aceasta data am vorbit cu o angajata si msre mi-a fost mirarea cand am aflat va reproduc " ati fost deconectat si reconectat contra-cost " iar suma de ~45 roni reprezinta taxa pentru repunerea serviciilor in functiune . Refuz sa fiu luat de *** si nu va platesc aceasta suma . E limpede ??/?
0 x

Avatar utilizator
decerva66191
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 16 Apr 2018, 16:34

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde decerva66191 » 17 Apr 2018, 16:28

Sesizarea are nr. 62365723
0 x

Avatar utilizator
decerva66191
Boboc
Boboc
Postări: 4
Membru din: 16 Apr 2018, 16:34

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde decerva66191 » 18 Apr 2018, 14:34

70406959 - pentru aceasta reclamatie Nu am primit raspuns .Insa angajatii vostri de la serviciul comercial
lasa foarte mult de dorit . Fiecare are un punct de vedere , fata de problema matematicii din discutie . Factura lunii ianuarie 2018 este dubla , iar suma totala , nu poate fi justifica !!
Este vorba de eroare de sistem , eroare umana sau premeditare ? Inclin sa cred ca e vorba despre INCOMPETENTA CRASA !!
Pentru asemenea situatii penibile , nu va multumesc .

Cu respect , Eu
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1355
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde Silviu Stefan » 20 Apr 2018, 00:19

Buna seara,
Am transmis spre verificare amblele numere de inregistrare comunicate de dumneavoastra. Urmeaza ca in cel mai scurt timp posibil sa primesc un raspuns cu privire la subiectul semnalat si sa va comunic informatiile primite.

Va multumesc,
O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
paul.cazaban1
Specialist
Specialist
Postări: 127
Membru din: 19 Mai 2017, 03:15
Localitate: Bucuresti

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde paul.cazaban1 » 19 Iun 2018, 12:06

Mie mi s-au suspendat toate serviciile de vineri si nimeni nu stie nimic. Am sunat de doua ori si am rugat sa fiu contactat si nimic...nu merita colaborarea...
Cod abonat R4170002741510
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1355
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde Silviu Stefan » 20 Iun 2018, 01:27

Buna seara,
Serviciile dvs. nu au fost suspendate fara motiv. Pachetul de servicii valideaza ca fiind inchis in urma unei solicitari de desfiintare. Pentru informatii suplimentare contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala - contracte in calitate de titular si solicitati investigarea situatiei mai amanuntit.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
florin_ghitapopa1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 09 Aug 2018, 20:39

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde florin_ghitapopa1 » 09 Aug 2018, 20:52

Ma tot chinui sa gasesc un loc unde se formulez o sesizare si nu am gasit, desi ma învârt pe site-ul vost de-o jumatate de ora. Sper ca am nimerit si vreau sa întreb: de ce la adresa din L upac, nu mai vad canale tv pe al doilea receiver. Precizez ca acesta este personal si are cartela in el. Afiseaza mesaj de genul" acest canal este blocat (4)". La schimbarea abonamentului am fost înștiințat că voi beneficia de programe tv in contnuare si pe acest receiver, altfel nu mai reinoiam abonamentul.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1355
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Reclamatie adresata cu nr. de inregistrare , lipsa raspuns

Mesajde Silviu Stefan » 09 Aug 2018, 21:37

Buna seara,
Cel mai probabil cartela s-a blocat si trebuie reinitializata in sistem.

Va recomand sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura tehnica - deranjamente televiziune. Comunicati operatorului seria cartelei aflate in decodor; dupa identificarea decodorului in sistem alaturi de operatorul Telekom, introduceti cardul inapoi in decodor. Operatorul va incerca reinitializarea cartelei in sistem astfel incat sa va functioneze din nou canalele TV.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Ghid de utilizare a Forumului Telekom”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori