Eroare factură?

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
cradleofalex1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 31 Iul 2018, 14:07

Eroare factură?

Mesajde cradleofalex1 » 31 Iul 2018, 14:51

Bună ziua.
În urma apelului primit pe 30.04.2018 ora 11:39 de la 0217967232, am acceptat o prelungire de contract pentru a beneficia de o reducere de ~€3 a facturii = de la ~51 RON la ~38 RON și două facturi gratis: mai și iunie și dezactivarea antivirusului.
În realitate, doar factura din mai a fost gratis/negativă (-1.34 Lei), cea din iunie parțial redusă (12.41 Lei), cea din iulie 49.79 Lei și antivirusul tot apare în toate anexele facturilor...
Va rog să respectați promisiunile în legătură cu reducerea și antivirusul rog să dispară de tot.

Mulțumesc anticipat,
Radu Alexandru
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Eroare factură?

Mesajde Silviu Stefan » 31 Iul 2018, 22:45

Buna seara,
Va rog sa transmiteți aceasta solicitare la sesizari@telekom.ro sau pe www.telekom.ro/contact.

Sau, contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala si solicitati suport din partea operatorilor cu privire la. modificarile efectuate.

O seara buna!
1 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
cradleofalex1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 31 Iul 2018, 14:07

Re: Eroare factură?

Mesajde cradleofalex1 » 10 Aug 2018, 13:41

Bună ziua.
Adresa sesizari@telekom.ro pare doar să primească sesizări, dar de pe 1 august nu am primit niciun răspuns în afară de "Solicitarea dumneavoastra a fost preluata si va fi directionata catre departamentul abilitat."
Când corectați facturile?
Mulțumesc
O zi bună!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1127
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Eroare factură?

Mesajde Silviu Stefan » 14 Aug 2018, 13:11

Buna ziua,
In urma primirii solicitarii dumneavoastra, un raspuns va fi emis in maxim 30 de zile.

Cazul va fi analizat de catre colegii din biroul de reclamatii si rezolvat in cel mai scurt timp posibil.
De indata ce situatia va primi un raspuns veti fi contactat.

Pentru informatii suplimentare legate de sesizarea depusa si stadiul acesteia, va indrum sa contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura comerciala.

O zi buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator