Cum dezactivez sau cum previn activarea automata a unei optiuni?

Abonamente laptop/tabletă, internet pe cartelă, modemuri.
Avatar utilizator
dory_robert1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 31 Aug 2018, 10:21

Cum dezactivez sau cum previn activarea automata a unei optiuni?

Mesajde dory_robert1 » 31 Aug 2018, 10:28

De cate ori am cel putin 2 euro credit mi se activeaza o extraoptiune net mobil weekly. 250mb pentru 2 euro.
Nu gasesc cum sa dezactivez treaba asta.
Ma poate ajuta cineva pentru ca sa nu fiu nevoit sa arunc cartela? M-am saturat sa mi se ia 2 euro fara sa vreau, si pentru o extraoptiune inutila, pe care am activat-o o data acum 1 an.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Cum dezactivez sau cum previn activarea automata a unei optiuni?

Mesajde Silviu Stefan » 03 Sep 2018, 01:07

Buna seara,
Contactati serviciul de relatii cu clientii la numarul 0766 12 1234 - ramura Prepaid si solicitati operatorului sa verifice si sa dezactiveze aceasta optiune.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan

Avatar utilizator
dory_robert1
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 31 Aug 2018, 10:21

Re: Cum dezactivez sau cum previn activarea automata a unei optiuni?

Mesajde dory_robert1 » 03 Sep 2018, 10:18

Am sunat si mi s-a spus sa dau mesaj cu textul 'D' la 638. Nu cred ca a functionat pentru ca tocmai ce am primit mesaj cu 'Optiunea Date Mobile
se reactiveaza automat peste 4 zile daca ai credit suficient.'
***!
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Moderator
Moderator
Postări: 1204
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Cum dezactivez sau cum previn activarea automata a unei optiuni?

Mesajde Silviu Stefan » 04 Sep 2018, 19:07

Buna seara,
In acest caz incercati sa apelati *100# si din meniul extraoptiuni sa vedeti daca puteti dezactiva optiunea respectiva.

Posibil operatorul nu a inteles foarte bine ce i-ati comunicat. Informatia primita face referire la setarile serviciului de internet.
Tineti-ne la curent daca nu reusiti sa rezolvati situatia.

O seara buna!
0 x
Cu stima,
Silviu Stefan


Înapoi la “Internet mobil”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

cron