Factura pe servicii ce nu au fost livrate

Plată online, activare factură electronică, modalități de plată, cod de facturare, factură detaliată.
Avatar utilizator
kaen30011
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 10 Ian 2019, 16:03

Factura pe servicii ce nu au fost livrate

Mesajde kaen30011 » 10 Ian 2019, 16:22

Buna ziua,

Am si eu o nelamurire in legatura cu facturarea unor serviciir ce nu au fost furnizate.
Pe data de 19 Decebrie 2018 la ora 18 o echipa Telekom a fost in locatie si in urma interventiei lor, conexiunea internet si TV a picat. Tin sa mentionez ca functiona inainte ca echipa dumneavoastra sa intervina. Nu stiu motivul pentru care au venit sau daca aveau ceva programat dar asta nu este problema mea. In virtutea "competentei" au stricat o conexiune stabila dupa care au plecat linistiti ca si cum totul functona pefect. (Daca aveti nevoie de dovezi va pot da inregistrarile de pe camere si heartbeat logul de pe router).
Tinand cont ca acesta nu a fost un incident ci o problema cauzata clar de tehnicienii dumneavoastra (si a lipsei de profesionalism) ma asteptam sa o rezolvati intr un timp cat mai scurt, dar surpriza ... ajung sa sun la front line ul Telekom si sa mi se spuna ca prima echipa disponibila sa ajunga in locatie va fi vineri adica pe 21Decembrie. (dupa doau zile)
In consecinta ajung sa va platesc o factura integrala pentru:

1) Niste servicii ce au fost livrate partial
2) Un nivel de incompenta rar vazut al tehnicienilor
3) O lipsa de interes fata de problemele creeate chiar de voi ce este mai mult decat vizibila
3) o cucoana de la front line ce citeste un script si nu se poate abate de la el caci sunt necesari mai mult de 2 neuroni pentru a constientiza ca ati gafat



Si la final ... va asteptati sa fiti platiti integral ... din punctul meu de vedere asta este o gluma si un chiar ***
0 x

Înapoi la “Informații factură”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator