Problema J7 2017

Smartphones, setari telefoane, aplicatii, sisteme de operare - Android, iOS, Windows, Blackberry.
Avatar utilizator
diter_adrian20001
Boboc
Boboc
Postări: 2
Membru din: 12 Aug 2017, 17:29

Problema J7 2017

Mesajde diter_adrian20001 » 20 Feb 2019, 18:21

Buna seara,ma confrunt cu o problema,nu e chiar atat de grava,dar cred ca ar merita rezolvata sau macar luata in seama de cei de la Telekom.
Detin 2 abonamente,unul fix si unul mobil,cam de cand a aparut Telekom pe piata ( cel putin in Bacau) toate bune si frumoase,cat de cat,pana la reinoirea abonamentului mobil,cand am luat in rate un Samsung J7 2017. A functionat perfect si inca functioneaza,problema e ca se dezmembreaza :? la 2 luni de la cumparare,i-au cazut butoanele laterale de volum,fara sa fie scapat pe jos/izbit sau ceva de genul;ma prezint cu el la sediul Telekom Bacau,fiind in garantie;ajung la rand,ii prezint domnisoarei situatia,vede telefonul,imi confirma ca e impecabil dpdv estetic,fara semne de lovituri dar ma trimite acasa,ca nu se poate rezolva pe baza garantiei,deoarece este defect mecanic. Am incercat eu sa ii explic,sa discut,sa ma lamureasca de ce nu se poate face in baza garantiei,deoarece nu este vina mea ca s-au desprins/cazut butoanele;dar nimic "Nu se poate,nu se poate". Am plecat,m-am complacut in situatie,la ce sa imi foloseasca tastele de volum...doar nu ascult muzica sau ma uit la filme pe telefon...
In fine,acum 2 saptamani cred,cade si butonul de la blocare :?: nu m-am mai dus la sediu...stiam ce mi se va spune.
Astazi,si mai grav , nu se mai aude difuzorul...nu suna telefonul,nu se aude nimic.
Ma gandesc sa merg la sediu zilele urmatoare,sa vad ce imi va spune...probabil aceleasi chesti.
Oricum,m-am decis sa achit ratele in avans,sa termin contractul si renunt instant la abonamente,nu e corect,clientii nu sunt apreciati deloc si niciun reprezentant nu e de partea clientului..
0 x

Înapoi la “Telefoane”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori