Adresa de instalare/facturare servicii vs Alte adrese salvate pentru comenzi online

Abonamente, voce mobilă, extraopțiuni, migrare cartelă-abonament, Roaming, servicii, reînnoire.
Avatar utilizator
petre_ancamonica
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 13 Noi 2018, 12:33
Localitate: CONSTANTA

Adresa de instalare/facturare servicii vs Alte adrese salvate pentru comenzi online

Mesajde petre_ancamonica » 13 Mar 2019, 13:48

Buna ziua,

Vin si eu cu niste nelamuriri si intrebari. Daca s-a mai discutat problema imi cer scuze.
Am urmatoarea problema:
Cand am facut prima data abonament la Telekom, numele era pe: Mihai Anca Monica; anul trecut m-am casatorit, dar nu am putut sa fac nici o modificare in acest sens in magazin din cauza facturii electronice; am sunat la Serviciul Clienti, dar de-acolo mi s-a spus ca daca duc copii dupa acte doveditoare ar trebui sa fie in regula, nu s-a putut.
Saptamana trecuta am fost sunata de un reprezentant Telekom pentru prelungirea abonamentului, am discutat, a spus ca a facut modificarile pe noul nume si noua adresa, le-am repetat impreuna de 3 ori.
Saptamana aceasta inca asteptam plicul cu contractul, ca sa am supriza ca documentul a venit tot pe adresa veche, adresa noua - adica unde si stau acum, aparand doar in campul "Alte adrese salvate pentru comenzi online"; plus de asta, contractul este tot pe numele de dinainte de casatorie, la adresa de dinainte de casatorie - care a ramas valabila in campul "Adresa de instalare/facturare servicii".
Ce fac gresit? Unde trebuie sa merg, unde trebuie sa ma adresez?

Multumesc!
Cu respect,
Petre Anca Monica
0 x

Înapoi la “Telefonie mobilă”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

cron