Netflix

Telekom TV, HBO GO, Voyo & Antena play
Avatar utilizator
nelutublidariu1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 08 Apr 2019, 20:28

Netflix

Mesajde nelutublidariu1 » 08 Apr 2019, 20:29

Buna tocmai ce mi-am facut contul de mytelekom si nu mai am acele 6 luni de netflix gratuit nici unde , ma puteti ajuta?
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 56
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Netflix

Mesajde Silviu Stefan » 08 Apr 2019, 23:36

Bună seara, Neluțu,
Din păcate, în cazul în care nu ai revendicat voucherul cadou, în valoarea a 6 luni gratuite pentru Netflix (cont standard), până în data de 28.02.2019, acesta nu mai poate fi folosit.

Secțiunea din contul My Account, destinată pentru ”Cadou Netflix”, a fost retrasa datorită finalizării campaniei din departamentul de vânzări. Din această cauză, nu mai poți vedea în contul tau informații suplimentare legate de Netflix și de bonusul primit la momentul respectiv.

Pentru mai multe informații, te îndrum să contactezi, în calitate de titular al abonamentului, centrul de relații cu clienții la numarul 0766 12 1234 - ramura comercială (contracte, vânzări, facturi și plați) sau să răspunzi acestui mesaj.

O seară bună!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan


Înapoi la “Telekom TV Web & Mobil”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator