HBO GO

Telekom TV, HBO GO, Voyo & Antena play
Avatar utilizator
Liv
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Apr 2019, 16:37

HBO GO

Mesajde Liv » 12 Apr 2019, 16:50

Buna ziua.
In pachetul de servicii pe care il am de la Telekom este activat si folosesc deja HBO GO. Am incercat sa ma conectez de pe un alt dispozitiv mobil si nu am reusit. Am cerut si resetare de parola dar tot nu a functionat, imi apare urmatorul mesaj "HBO GO nu a putut fi validat prin procesul Single Sign On. Te rugam sa contactezi operatorul".
Cum as putea sa rezolv aceasta problema?
Multumesc.
0 x

Avatar utilizator
soson3l1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Apr 2019, 23:10

Re: HBO GO

Mesajde soson3l1 » 12 Apr 2019, 23:11

Același mesaj îl primesc și eu
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 56
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: HBO GO

Mesajde Silviu Stefan » 13 Apr 2019, 13:13

Salutare,
Pentru rezolvarea problemei semnalate trebuie să urmați pașii de mai jos:

- Intrați in contul My Account de pe www.telekom.ro, prin autentificarea cu email & parolă.
- După autentificare, de la categoria Sumar profil, intrați pe categoria Telekom TV Web & Mobile.
- În descrierea ”Servicii Telekom TV Web&Mobile disponibile în contul tău:” trebuie să vă asigurați ca aveți activă opțiunea HBO GO.
- Dacă ați regăsit pachetul de servicii cu opțiunea HBO GO activă, trebuie să selectați pe ea un alias din listă (este aceeași adresa de email cu care vă autentificați in contul My Account).
- După ce ați selectat alias-ul și ați salvat setările, trebuie să reîncercați autentificarea pe www.hbogo.ro cu aceleași date de intrare de la My Account Telekom.

În cazul în care eroarea reapare sau întâmpinați alte probleme tehnice în utilizare, vă îndrum să contactați centrul de relații cu clienții la numărul 0766 12 1234, ramura 3 (deranjamente - televiziune).
Operatorul va elimina contul dumneavoastră complet din sistem și îl va recrea de la început cu toate setările corecte.

O zi bună!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan

Avatar utilizator
camistroe1
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 30 Mai 2019, 19:51

Re: HBO GO

Mesajde camistroe1 » 30 Mai 2019, 19:53

Salut. La fel imi apare si mie mesajul si nu pot conecta dar nu am in meniu nici sectiunea telekom tv web si mobil. Sunt din browser de pe telefon. Trebuie să intru de pe pc ?
0 x


Înapoi la “Telekom TV Web & Mobil”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator