Comenzi/Schimbari in cont online din My account

Avatar utilizator
Marius A
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 12 Apr 2019, 18:51
Localitate: Ploiesti

Comenzi/Schimbari in cont online din My account

Mesajde Marius A » 12 Apr 2019, 19:08

Buna ziua,
De fiecare data cand incerc sa fac o modificare in contul meu online, cu toate ca se mentioneaza ca schimbarile se fac in maxim 24 ore, niciodata nu este adevarat. De fapt modificare nu se face niciodata, trebuie sa suni la 1234 unde te plimba prin toate departamentele posibile si toate deprtamentele spun nu e de la noi, va transfer la x.
Orice schimbare pot spune chiar comanda online, prelungire contract, modificare abonament se rezolva in perioada de zile dupa foarte multe incercari de a suna.
Va pot da un exemplu recent.. unul din cele 3 numere din contul meu am incercat sa ii fac o prelungire din contul meu, online, totul ok. In istoric actiuni marcat cu verde (succes). 2 zile... nimic.

Imi puteti spune, va rog de ce aceste servicii sunt disponibile dar totusi indisponibile?

Cum pot face o schimbare in unul din numerele pe care le detin, fara a fi nevoit sa vorbesc la telefon cu call center-ul? (mentionez ca sunt in roaming intr-o tara non eu, iar un telefon la dvs dureaza extrem de mult)

si ultima intrebare, imi pot inchide toate cele 3 abonamentele, nu pentru ca nu as fi multumit de retea, doar pentru nu exista asistenta? (cu aceleasi mentiuni anterioare, fara a fi nevoit sa am o conversatie telefonica, ci prin oricare alte optiuni de comunicare)
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 35
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: Comenzi/Schimbari in cont online din My account

Mesajde Silviu Stefan » 13 Apr 2019, 14:11

Bună ziua, Marius,
Mulțumim pentru feedback-ul acordat modului de funcționare al platformei My Account!
Te asigur că lucrăm zilnic pentru eficientizarea modului de lucru cu utilizatorii serviciilor Telekom România, respectiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor și legăturii dintre companie și client!

Conform exemplului tau, în spatele aplicației/programului My Account, solicitarea de prelungire ajunge la noi, în sistem, în scurt timp (primești un mesaj de confirmare, pe font verde). Ulterior, modificările contractuale trebuie confirmate punctual de către un operator, împreună cu tine, în calitate de titular al abonamentului, astfel încât să fim siguri că ai dorit acest lucru. Perioada de contact este în general de până la 72h. Dacă tu ai contactat mai repede centrul de relații cu clienții, cel mai probabil s-a încercat punerea ta în legătură cu operatorii potriviți ce se ocupă de aceste solicitări venite din aplicație.

Vom lucra mai mult la diminuarea timpului de așteptare în vederea contactării clienților pentru rezolvarea solicitărilor depuse. Totodată, ne pare rău dacă ai fost transferat de mai multe ori între departamente, vom avea în vedere reîmprospătarea procedurii de lucru către agenții call center astfel încât acest lucru să se întâmple cât mai rar.

O schimbare a actualei oferte o poți face doar în calitate de titular al abonamentului, cu apel către centrul de relații cu clienții la numărul 0766 12 1234 - ramura 1 (comerciala). Din păcate nu există o altă metodă de a modifica contractul de la distanță.

În cazul în care dorești să renunți la serviciile Telekom, poți oricând să trimiți o solicitare de desființare la adresa: rezilieri@telekom.ro în care să atașezi cererea scrisă alături de copia C.I.. Poți specifica în solicitare motivul (opțional) pentru care dorești acest lucru, de altfel poți nota și un număr / email de contact.

O zi bună!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan


Înapoi la “Vanzari, comenzi online”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator