abonamente disparute din cont

Factură, Reîncărcare, Loialitate, Servicii & Setări cont
Avatar utilizator
ttr.cat
Boboc
Boboc
Postări: 1
Membru din: 16 Iul 2018, 23:33

abonamente disparute din cont

Mesajde ttr.cat » 15 Apr 2019, 00:14

Salutare,

Am 2 abonamente si 1 cartela pe numele meu, dar daca accez contul online (PC) sau direct in aplicatie (Android), numerele de abonament nu sunt afisate.

Exista probleme cu baza de date?

O seara buna.
0 x

Avatar utilizator
Silviu Stefan
Administrator
Administrator
Postări: 56
Membru din: 24 Oct 2017, 22:45
Localitate: Brasov

Re: abonamente disparute din cont

Mesajde Silviu Stefan » 16 Apr 2019, 01:59

Bună seara,

În momentul de față nu sunt probleme cu sistemele de date Telekom, de altfel nu avem în desfășurare acțiuni de mentenanță ale aplicației My Account.

În cazul în care nu aveți toate informațiile afișate corect în contul Telekom, asigurați-vă că sunteți autentificat în cont cu adresa de email corectă (pe care aveți personalizate numerele de telefon/codurile de facturare).

În cazul în care autentificarea se face în modul corect,va îndrum să contactați centrul de relații cu clienții la numărul 0766 12 1234 - ramura tehnică și să solicitați ștergerea, refacerea și reconfigurarea contului My Account Telekom.

O seară bună!
0 x
Cu stimă,
Silviu Ștefan


Înapoi la “My Account”

Cine este conectat

Utilizatori ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori